"Kim lan bu Sarsılmaz denen herif?!"
Savcı olan ev arkadaşımın bağırışı ile iyice sınan sabrımla ayaklanmıştım. İki saattir bağırıyor, çağırıyor, etrafa saldırıyordu. Götü tutuşmuştu sebepsiz yere.
"Ne böğürdün lan? Sen işini yap geç ne dramatize ediyorsun yarramın başı?"
"Sen anlamıyon herhalde Cihat! Adam karşımda o kadar rahat ama bir o kadar her şeyden haberi var şekilde bana diklendi diyorum!"
Detaylı anlatmasını bilmem kaçıncı kez istemiş, hiç bir şekilde bana söylememişti. En sonunda açık konuşmam gerektiği kanâatine varmıştım.
"Oğlum hayırdır bir şey mi saklıyorsun sen?" ona göre gayet sakin bir tonda konuşmam ile beti benzi atmıştı "Kenan Evren hüküöete el koyunca tutuşan iç işleri bakanı gibisin amına koyayım."
"Ne saklayacağım lan?"
"İki saattir anlat diyorum anlatmıyorsun detaylıca. Boş boş bağırıyorsun sikicem şimdi bir tarafını he."
Saçlarımı geriye taramış, elimde olan tuborg şişesini kafama dikmiştim. Aniden önünü açmış olduğum gömleğimin yakasından tutan Tayfun ile öylece kalakalmıştım.
"Derin diyorum derin! Derin devlet diyorum! Ortalık karışacak, adam Irak'ta dönen uyuşturucu işlerini biliyor diyorum!"
Gözlerim resmen aralanmıştı. En son Irak mevzusu Susurluk davasında açılmışken şimdi bunu duymam iyi olmamıştı. Bunu bilen daha neleri bilmezdi, tabi devlette üstünü kapatırdı hemen.
Şimdi bu davanın üstünü kapatmakta başrol oynayacak kişi ise bendim.
Ramazan Sedat Sarsılmaz'ın avukatı olacaktım. Ondan sorumlu olacak kişi ben olacaktım.
"Anasını sikerler." yeni yeni kafam basarken hızla balkona gitmiştim. Şimdi cidden eşeğin sikini tutmuştum.
Irak yolu mevzusunu merak edenler olacaktır. Bir zamanlar (80'ler veya 90'lar, belki hâlâ devam ediyor.) devlet veya mafya uyuşturucu ticareti için Irak'ta olan bu yolları kullanırdı. Buna yancılık edenler ise 2 Irak uyrukluydu. Bu iki kişiyi ise Mahmut Yıldırım, hepimizin bildiği Kod:Yeşil infaz etmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GLADİO | Gay
Teen FictionHiç bir terör örgütü, siyasal parti, herhangi bir siyasal ile alakası yoktur.