1. Eka koulu päivä

13 2 0
                                    

Alan nyt tekee tälläst ku tuli keskiyöl inspii hehe. Joo ja laitan sen milt Janette ja Elena näyttää toho ylös nii voi sit kattoo jos haluu!

Mut nyt tarinaa!

E L E N A

Olin juuri istunut isäni autoon ja matkalla kouluun loppukesän auringon paahteessa. Rakastin aina Suomen loppukesää, sillä seuraavaksi koittaksi syksy! Rakastin kesää eniten ja sitten syksyä. Yksi syistä miksi rakastin syksyä oli syntymäpäiväni. 23.9 täyttäisin 16. En myöskään malttanut odottaa sillä pääsisin Janeten kanssa Louis Tomlinsonin keikalle 4.9. (Laita komnettii jos meet sinne!) Olin tosi innoissani siitä, sillä olin suuri fani.

Isän auto ajoi koulun pihaan ja sitten hän sanoi "hyvää ensimmäistä lukio koulupäivää kulta! " Naurahdin "kiito isä, heippa! " vastasin tuolle. "Hei hei" isä vastasi. Nousin autosta ja jatkoin matkaa koulun ovista sisään. Katsoin kelloa. Kymmentä vaille yhdeksän. Janette varmaan tulisi myöhässä niinkuin aina.

En malttanut odottaa sitä päivää kun uskaltaisin kertoa tunteistank hänelle!

Kävelin tulevan luokkahuoneeni ovesta sisään. "Hei siellä! Olet varmaankin Elena" Friida Hautajärvi tuleva luokan valvojani kertoi. 'Juu" vastasin. "Paikkasi on tuossa ikkunan vieressä viimein rivi" hän kertoi ja lähdin paikalleni.

Viisi minuuttia meni ja Janette käveli luokkaan. Ei ollut myöhässä kuin usein oli. "Sinun paikkasi on Elenan vieressä" Hautajärvi kertoi Janetelle. Hän nyökkäsi ja istui viereeni ikkunan puoleiselle paikalle ottaen puhelimen esiin. "Kiva nähdä taas kun tulir Kanadasta!" Tervehdin kaveriani. "Juu" tuo vastasi hymyllä. En viitsinyt pilata suhdettamme kertomalla hänelle.

J A N E T T E

Vaihdoin asentoani kun tunti alkoi. Hautajärvi pälätti kaikkea asiaa tulevasta lukuvuodesta, mutta en jaksanut kuunnella sanaakaan. Vielä kaksi viikkoa, että lähtisimme Elenan kanssa Helsinkiin katsomaan Louisia. Asuimme siis Vantaalla eli matka ei olisi pitkä. "Ja seuraavan päivän lukkari olisi tämä" Hautajärvi näytti taululta. Ensimmäiseksi Matikkaa heti kahdeksalta aamulla. Oh lord. Sitten Ruotsia, Biologiaa, ruokatauko, Kemiaa kaksi tuntia, musiikkia valinnaisenani kaksi tuntia ja sitten pääsisimme jo kotiin. Saimme koko viikon lukujärjestyksen. En jaksa luotella kaikkea.

Tunti loppui vihdoin ja lähdimme Elenan kanssa seuraavaa luokkaa kohti. Tänään olisi lyhyt päivä ja ei paljoa tunteja. Onneksi.

Skip koulupäivä loppuun

Olimme Elenan kanssa käyneet heittämässä kamat kotiin ja lähteneet lähi metsä polulle, sillä siellä sijaitsi tuo järvi jonka juuressa oli kallio jossa aina istuimme.

Tässä oli myös yksi pieni mökki jonka vanhempank omistivat, mutta itse huolehdin siitä

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tässä oli myös yksi pieni mökki jonka vanhempank omistivat, mutta itse huolehdin siitä. Rakastin tätä paikkaa. Niinkuin rakastin Elenaa

Hetkonen. Mikä tuo vertauskuva oli? En tiedä. En halunnut pilata ystävyyttä kertomalla tunteet tuolle tytölle, joka saisi kenet vaan halusi. Myös minut. Tiesin ettei hän haluaisi minua, mutta sai minut silti.

Juu tos ois eka luku heh. En oo kauhee pitkän luvun kirjotuksen ystävä mut joskus tulee pitkiiki! Lupaan, niiku 1D sen "18 kuukautta" kans.

"I love you, only you" Where stories live. Discover now