Прочут със своето богатство и своя разкош, Дубай предоставя един бездънен набор от забавления и бихте могли да опитате от всички тях по време на ваканцията си в този хубав град.
Тук ви очакват чудеса на архитектурата от световна класа като най-високата сграда на планетата - "Бурж Халифа", емблематичният хотел "Burj Al Arab" и изкуственият остров с невероятна форма и радиус от три км - Palm Jumeirah. Всички тези постройки са лицето на екстравагантната култура на Дубай.[http://www.bultravel.eu/trip/veliko-tyrnovo.html хотели във велико търново]
Не бива да пропускате и обичайните паметници на този впечатляващ град. Най-античната част на метрополиса е съсредоточена около "Dubai Creek". На това място ще намерите обичайните за ориента занаятчийски и търговски магазини за подправки и текстил, джамии и реална арабска архитектура на районите Бур Дубай и Deira.
И все пак основната линия на града е Sheikh Zayed Road, огромна няколко лентова автомагистрала, която свързва Jumeirah със Крийк и "Jebel Ali", както и с всички главни търговски центрове.
Едно от най-запленяващите кътчета в града е плажа Jumeirah. Той е зает от богати хотели, които със сигурност не могат да се позволят от всички гости на метрополиса. За радост някои места на плажната ивица са отворени за обществено употребяване (срещу съответната такса).
След изминалите часове на плажната ивица, можете да отидете към масивните молове, разпръснати из града. Неслучайно Дубай е хост на един от най-популярните фестивали на пазаруването в света - The Shopping Festival. Не е тайна, че най-любимо занимание на дубайската нация е пазаруването. Масивните молове са сравнително празни през деня, обаче се изпълват с купувачи и оживление по-късно вечер. Mall of Emirates и The Dubai Mall са отличен избор за прекарване на вечерните часове от почивката ви в Дубай.
Не изпускайте са видите известния фонтан Dubai Fountain на The Dubai Mall. Той изстрелва водна струя на изумителната височина от 150 метра и е дълъг повече от 270 метра.