Part 6 - Truth

600 41 5
                                    

"Shiva sach bata na please keu chorkar gaya tha mujhe usdin us kamre me akhela bolna please sach bata na, shiva please" Raavi cried her heart out in shiva's warm embrace remembering her first day after marriage that kidnapping.

"Raavi" Shiva wishper slowly holding her tightly trying to control her cries.

Raavi tighten her hold on shiva forgetting his wounds, it's hurt shiva's back and shoulders but he chose to not to break the hug and console her, he keep holding her tight.

"Shiva sach bata tujhe meri kasam" raavi said between her hiccups making shiva silent for a moment in shock.

Silence took place for minutes.

Not getting answer raavi felt shiva still don't gonna answer her and she start barbaring the things senselessly while crying.

"Now, you don't even care about my swear, Tu mujhe itna vi aafna nahi manta, sach batana vi nahi sahi samajhta mai kya teri kuch nahi lagti ha, tu ...."

"Shhh bolne to de" Shiva wishper creasing her hairs.

"Saach batana, tujhe meri kasam" raavi repeat her swear.

Closing his eyes, remembering the day. sighing loudly he start speaking calmly in a slow voice only enough for raavi to listen.

"Raavi dekh maire pass aafni batka koi proof nahi hai"

"I don't want proof, just say it loud once.. just tell me please.. please"

Shiva Sighed 

"Mai tujhe khatre mai nahi dalna chahta tha raavi"

Raavi snap her head toward shiva's face still clutching on his body finding his eyes closed.

"Waha se bhagna itna aasan nahi tha raavi, mujhe pata vi nahi tha waha bahar kitna log the, kya kya hatyar the unke pass...  aagar mai tujhe lekar bhahar jata aur tujhe kuch hojata to....  isiliya mai akhela bahar gaya taki mai sab clear karke tujhe leja saku mai wapas aane wala tha raavi, goumbi dev nahi aate to vi mai tujhe akhela chorkar kabhi nahi jata...  Raavi mai jungali hu, anpaad hu par khudgarsh, selfish nahi hu....  tujhse nafrat vi karta tha usbhakt us mami ki bajase par me itna gira hua nahi hu ki kissiko marne ke liya akhela chordu aur tu to fir vi meri biwi hai rishta chahe kaise vi juda ho par rishta hai hamara raavi tujhe aafni biwi ko kissi yasi jaga kyase chordeta jaha teri jaan ko teri ijjat ko khatra tha... Mai chorkar nahi gaya tha raavi nahi gaya tha par tu, tune mujhe..."

A lone tear escape from shiva's closed eyes.

Feeling the touch of a soft hand on her cheeks, he open his eyes to find her looking at him with guilt filled eyes with continuous following tears.

He rub her tears with left hand still holding her with right hand.

"Raavi mai sach kehraha hun mera irada tujhe un gundo ke pass chorna ka nahi tha.... Sayad aagar mai tujhe batakar jata ki mai wapas aaunga to tu mujhe galat nahi samajhti par usbhakt mujhe yesab nahi suja.. mere dimag me bas itna tha ki jaldi se ungundo ka dhan bata kar, tere pass wapas aana hai aur tujhe waha se lejana hai bas.... I am sorry raavi usbhakt tujhe kyase fell hua hoga I.. I don't know.. mai.. mai wahase bhagna chahta tha par tere saath akhela nahi lekin mai.. mujhe usbhakt samajh nahi aaya tu meri us harkat se aur jaida daar jayagi especially us kamene ki us harkat ke baad I am sor..."

"No shiva don't say sorry, galti mere hai, sirf meri...  maine tujhe samajhne ki kosis nahi ki I am sorry maine kitna kuch boldiya... Kitna gatiya injam lagaya tujhpe I am sorry shiva I am sorry"

Raavi again keep her face on his chest hiding herself.

"I am sorry shiva I am sorry"

"Bas raavi bohot hogaya rona bandkar dekh itna royegi to tabyat kharab hojayegi na, mat roo"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HAWALI DIARIES (Complete ✔️)Where stories live. Discover now