Май знав, що роботу потрібно завершити вчасно, не міг цього зробити. Деякі експерименти не можуть уміститися у відведений самим королем час. Так, Його Величність прописав чіткі дати для початку та завершення роботи, що вже говорити про необхідні результати? Май був знаменитим і успішним майстром практичної алхімії, під його начальством знаходилася вся королівська лабораторія, але навіть за такого розкладу робота нещадно стопорилася.
Май сподівався на розуміння, але мало вірив, що Його Величність змилується. Зрештою, це не вперше, коли Май не міг укластися в строки.
— Майстре Майрон, — тихо покликав юнак, одягнений у учнівський балахон, — Його Величність погодився переглянути терміни, але, боюся, це нас не врятує...
— Я розумію, — серйозно кивнув Май, дивлячись на розкидані паперові нотатки через лінзи круглих окулярів. — Розрахунки перевірені не один раз, помилки бути не може. Однак нам не вдається викликати реакцію.
Учень помітно стомлено опустив плечі:
— Може, варто це залишити на завтра? Майстре Майрон, вже друга година ночі!
Май здивовано обернувся. Його біла мантія різко виділялася в напівтемряві порожньої та просторої лабораторії, що сяяла різними кольорами від магічних артефактів та зіллів. Май часто не помічав плину часу у своєму підземеллі, а всі його підручні вже змирилися з цією його особливістю і припинили відволікати майстра від роботи. Ось як і сьогодні – робітники пішли після закінчення зміни.
— Тоді йди, — Май звернувся до учня, який, від почутого, відразу ж пожвавішав. — Я зараз теж йду. Лише зберу деякі папери.
— Добре, майстер! — учень чемно вклонився і квапливо зник за широкими дверима.
Май спантеличено повернувся до своїх нотаток. Доручення, залишене королем, було просто неймовірним! Май навіть сумнівався, що здатний на таке в принципі! Справа в тому, що в королівстві йде довга війна, яку просто не можна програти. Май не міг знати, як Його Величність прийшов до думки про неймовірний артефакт, який міг би виконувати бажання, подібно до особливих духів, але в цьому було щось цікаве. Зрештою, люди придумали лякаюче багато різних атакуючих заклинань, проте війна не поспішала закінчуватись, зате зброя, яка може знищити ворожу армію в одну мить... Так, звучить неймовірно, якщо не казково. Однак Його Величність чітко дав зрозуміти, чого бажає від найталановитішого алхіміка у королівстві.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Знайдене втрачене
RomanceМай і Рем давно не бачилися та й не хотіли. Вони б і далі не перетиналися, якби один могутній дух, який виглядає як дитина, не прийняв їх за своїх батьків. Тепер, щоб вирватися з полону духа, Май і Рем мають відігравати роль люблячих батьків. Повинн...