Май опритомнів без жодних проблем, навіть голова не паморочилася. Як з'ясувалося, Рем прокинувся теж, а значить, що їхній несвідомий стан був спричинений бажанням Віша. Віш! Май підскочив на ноги, щоб якнайшвидше схопити артефакт і запечатати дух, але тут же злякався.
Кімната, в якій вони з Ремом знаходилися, виявилася просторою вітальнею з широким диваном перед затишним каміном. Поруч знаходилися сходи на другий поверх, які Май оглянув з повною розгубленістю, а у вікна лилося яскраве сонячне світло. Рем, не кажучи нічого, насамперед відчинив вікно, проте зрозумів, що воно цілком штучне. Наче хтось поставив картину у рамку.
— Що за чортівня?.. — спантеличено спитав Рем. — Ця вітальня схожа на ту, що була в моєму дитинстві.
— Сходи такі самі, як у моїй батьківській хаті, — поспішно повідомив Май. — Помилки не може бути — такі ж балясини!
Рем повернувся до нього з вимогливим виглядом, очевидно, чекаючи пояснень. Але що Май міг сказати? Він сам не розумів, що відбувається. Замість того, щоб спробувати порозумітися перед Ремом, він подався вперед, в іншу кімнату. Це була невелика кухня, заставлена склянками з різними інгредієнтами для зілля, чия атмосфера одразу викликала спогади.
— Як у моєї бабусі...
Май почув шум і поспішив піти на звук. Як виявилося, шумів Рем, який запускав вогняні кулі у те, що спочатку здавалося вікном. Заклинання розбивалися про своєрідну картину, не залишаючи жодного сліду. Що дивно, адже зазвичай вогняні атаки незмінно приносять хоч би чорну сажу.
— Це місце створене з наших спогадів, — озвучив свій здогад Май. — Не бачу вхідних дверей, отже виходу тут немає.
— І що ти пропонуєш? — в'їдливо поцікавився Рем, залишивши марні спроби вибити вікно магією. — Чекати на приход істоти, яка назвалася нашим сином? Ти його створив, ти й вгамуй його!
— Я не створював його, принаймні не так! — роздратовано кинув Май. — Не знаю, чому він називає нас батьками! Не знаю, навіщо він створив це місце! Хоча ні, з останнім можна ще розібратися — Віш створив нам будинок!
— Ото вже дякую йому, — пирхнув Рем. — Маю інші переваги. Набрид уже цей балаган! Накажи своєму духові припинити ігри!
— Боюся, не схоже, що він почувається чиїмось інструментом. Я так і не надав артефакту почуття приналежності.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Знайдене втрачене
RomanceМай і Рем давно не бачилися та й не хотіли. Вони б і далі не перетиналися, якби один могутній дух, який виглядає як дитина, не прийняв їх за своїх батьків. Тепер, щоб вирватися з полону духа, Май і Рем мають відігравати роль люблячих батьків. Повинн...