SOMETIMES YOU'RE A STRANGER IN MY BED
DON'T KNOW IF YOU LOVE ME OR YOU WANT ME DEADAkü'nün okuduğunu biliyorum da Akü dışında okuyan diğer 12 kişi beni çok ürküttü
Kimsiniz siz polisi çağıracağım
(Polisi çağırırsa tutuklanan kişi ben olacağım için çağıramıyorum, birtakım suçlar işledim)
☬"Hayır yani anlamadım ki kendini yatağa atarken kalorifere nasıl çarptın?"
"Yatağı kalorifere dayamışsın ya mal, saçma sapan sorular sorma" dedi Mare buzluktan Lish'in kafasına koyacak bir şeyler ararken. Saatlerdir Lish susmadan anlamsız şeyler anlatıyordu ve Akü de o yokmuş gibi inanmıyor gibi kalorifere nasıl çarptığını sorguluyordu. Lish'in kafasına koydukları donmuş nohutlar ısınmıştı, Mare de buzluktan başka koyabileceği bir şey arıyordu ama bütün buzluk annelerinin onlara kitlediği kurban etleriyle doluydu. Lish de kafasına kurban eti koymayı kabul etmemişti, zor yediriyorlardı zaten.
"Lish sürekli sakatlanıyor, bileğini burkuyor, bir yerlerini morartıyor, sağını solunu çarpıyor, EVDE NEDEN BUZ KALIBI YOK?" İlk başta içeceklere koymak için dondurdukları buzları aramıştı ama Akü'nün hepsini katur kutur yediğini sonradan hatırlamıştı.
Buzluk ötmeye başlayınca bu sıcakta etler bozulmasın diye kapağı kapattı Mare. Biraz bezelye bulmaya başarmıştı, nohutları alıp bezelyeleri koydu Lish'in kafasına. Lish koltuktaki tüm yastıkları yere atıp yüzüstü koltuğa uzanmıştı. Kafasının arkasına buz duruyordu. Suratını koltuğa dayandığından dedikleri zar zor anlaşılıyordu, anlaşılsa da ne dediği belli değildi.
"SICAK, SICAK, SICAK OLACAAAKKKKK" dedi Lish bağırarak. Vücudunun yarısı koltuktan aşağı sarkıyordu, Mare yine düşüp bir yerini çarpacak diye korkmuyor değildi ama onla uğraşamazdı.
Mare hatırlamaya çalışarak Lish'e baktı. "Aaa, bir şeyin reklamıydı o-"
Akü onun sözünü böldü. "Dondurma kaldı mı? Pişeceğim birazdan sıcaktan"
"ON BİR ON BİR ON BİR ON BİR ON BİR ON BİR ON BİR ON BİR ON BİR ON ÜZERİNDEN ON BİR N11"
"Ne dondurması, aldığın son iki kutuyu Lish üç gün önce bitirdi. Ben demiştim sana hepsini çikolatalı alma diye." dedi Mare sinirli sinirli. Akü'ye kendi canı çektiğinden aldırmıştı onları. Dondurmaları saklamıştı üstelik, Lish yine de bulmuştu.
"Of ya, sigara tiryakisi gibi dondurma tiryakisi oldu."
"CALM DOWN BABYY BİRAZ QUALITTYYYY"
"Kesin kafa travması geçirdi."
"Kafa travması belirtileri başlıca uykusuzluk, kusma, nöbet, unutkanlık, baş ağrısı, denge kaybı, bilinç bulanıklığı, kafa karışıklılığıdır. HAYIR KAFA TRAVMASI GEÇİRMEDİM." dedikten sonra yüzünü kollarıyla kapatıp tiktok akımlarını ve radyo reklamlarını söylemeye devam etti.
"Kafa travması geçirmiş."
"Sabah ton balıklı salatadan çok yediği için kustu."
"AMA DİĞERLERİ VAR?"
"DELİRTMEYİN BENİ HER ZAMANKİ LİSH BU"
"O zaman nöbet geçirirse hastaneye gideceğiz bak söz ver."
Hala sağlık sigortaları çıkmamıştı. Paraları yetmezdi ki. "Söz değil."
Lish başını kaldırıp oturdu. Bezelyelerin olduğu ikea kilitli buzdolabı poşeti yere düştü.
"Genç yaşta kafa travması geçirmiş insanların %31'inin suç işlediğini biliyor musunuz? Bunların da çoğu genellikle cinayet işlemeye meyilli."
Mare ve Akü bakıştılar. Akü Mare'ye mutfağı göstererek kaş göz yapıp bıçakları sakla diye ağzını oynattı. Sonra Lish'e bakıp tatlı tatlı gülümsedi.
"31 mi? Favori sayın."
"Ya sallamadım valla 31. SEN NE DEMEYE ÇALIŞIYORSUN?!"
"HİÇBİR ŞEY DEMEDİM YÜCEİZANA LÜTFEN BENİ KORU."
Lish Akü'nün üzerine atladı. "AAAAA ALLAHA ŞİRK KOŞAN ŞEREFSİZ HEMEN KELİME-İ ŞEHADET GETİR"
Panikledi. "LA İLAHE-"
"LAN O DİĞERİ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alnında lina yazan elindeki bıçakla camı tıklatan kız
SachbücherAkü'yü öldürmem bir kitap sürecek demiştim. Hakları Lina'nın kanlı bıçağında saklıdır.