Bir önceki bölümü okumaayı unutmayın iyi okumalar
➳༻❀✿❀༺➳
O gece Changbin'i evine bırakmıştım bende kendi evime doğru yürüyordum.
Çalan şarkı ile ayın ışığı herşeyi tamamlıyordu sanki bir şey eksik gibiydi birisi eksik gibiydi sol yanım eksikti.
-belki de sol yanın sana çok yakın Chan-Eve gelmiştim bile eski binanın önünde durdum son kez dolunaya baktım.
- o dolunaydan daha güzel-Kendini koltuğa attım gelen bildirimlere baktım.
Changbin
Chan yarın benim rehabilitasyon merkezinde engelliler günü kutlaması var katılmak ister misin?
Kafan dağılır
Eve geldin mi?Chan
Tabi ki senin evinin önüne gelirim saat kaç gibi geleyim?
Geldim geldimChangbin
9 gibi gelırsen iyi olur kahvaltı yapar geçeriz olur mu ?
Heh iyi afferin sana ufaklıkChan
Olur
Changbin ufaklık sensinChangbin
Sizede iyi geceler efendim
Görüşmek üzereChan
İyi geceler ufaklık...
Çalan alarm ile geri yatım gözümün teki açık lavaboya girdim yüzümü yıkadım.
Çalan telefonun yanına sallana sallana gittim."Al-"
"Ay şükür açabildiniz beyefendi"
"Ne oldu bin? "
"Hani bana gelecektin ya gelecek misin? "
"Gelicem hazırlanıyorum şimdi"
"Aferin sana ufaklık"
"Ya changbin"
"Görüşürüz ufaklık"
Kıkırdayıp telefonu kapatmıştı. Gıcık bile bile yapıyordu. Hazırlanıp evden çıktım.
Changbin'in evi ne yakındı ne uzaktı.Kapının önünde geldiğimde hemen yandaki markete girdim. Bir şeyler aldım Galiba çikolata seviyordu.
Dün changbin'i kapısına kadar bıraktığım için evinin zilini biliyordum.
Zile bastığımda hemen açılmıştı.Kapıda beni bekleyen Changbin'e gülümsemiştim.
"Hoşgeldin ufaklık"
"Changbin benden kaçamazsın bence yan yanayken yapma"
"Ay tamam ya gel hadi"
Ayakkabılarımı çıkartıp içeriye girdim.
Kapıyı kapatıp Changbin'i takip ettim."Nasılsın? "