Sabah yine annem rahatsızlandıgı için okul saatinden daha erken kalkmıstım ama bunu sorun yapmıyordum..
Annem hasta olduğu için işten atılmıştı bu yüzden de ben gidiyordum ise pek tekin değildi calıstıgım yer ama annemin aç kalmasını istemiyordum hastane parası biriktiriyordum annemi hastaneye götürmek için bu yüzden çalışıyordum.
Zaten okuldaki zorbalar yüzünden okulda da rahat yok. Annemin hafızası gidip geliyor arada benim onun çocuğu olduğunu bile unutuyor onu hastaneye gönderip bende hayatıma son vermek istiyorum beni hatırlamayacak zaten öyle değil mi:')
Herneyse anneme baktım biraz çorba hazırladım ve içirdim ona. Saat gelmişti üstümü değiştirip kulaklıgımı kulagıma takıp cıktım. Yolda jisungla buluşup yola devam ettik. Yaklasık 10-15 dk ya varmıstık okula. Okula girdiğim anda zorbamı gördüm ona gozukmeden cıkabildim sınıfa. Kaçmam mantıksız oldu biraz aynı sınıftayız ama yinede derste birşey yapamaz diye umuyorum..
Tenefüs bitmişti herkes sınıfa geliyordu bende kablolu kulaklıgımla şarkı dinliyordum birden kulaklıgım çekildi acısızla yüzümü eksittim.
"Bakıyorum da bugün ayriyetten cesaretlisin Felix"
"Neyden bahsediyorsun"
Yüzümü gösterdi gözleriyle
"Çillerin"
Elimi yüzüme goturdum ve hassiktir cillerimi kapatmayı unutmuşum aniden kalktım tuvalete gitmek için ama kolumu tuttu ve sıktı
"Kimsede kapatıcı bulamazsın senin gibi makyaj yapmıyorlar"
"Niye sen yapıyorsun ya"
Şimdi sıctım kesin agzıma sıçacak.
"Ah öylemi"
Diyip kolumdan cekistirdi beni tuvalete goturdu ve duvara sertçe itti acıyla bagırdım bunu goren tuvalette ki insanlar koşarak cıktı
"Tekrar söylesene bugün ters tarafından kalkmıssın galiba"
Ses çıkarmadım sadece aglıyordum iyice yaklastı ve telefonunu çıkarıp video aldı
"KONUŞ"
"özür dilerim"
"Ne dedin duyamadım tekrar söyle"
"Özür dilerim"
"Bagır dedim sana"
"ÖZÜR DİLERİM OLDUMU"
"Aferin"
Diyerek uzaklastı sonra yanında getirdiği çantasından büyük bir şişe çıkardı sonra yanıma gelip aniden üstüme su döktü
"Bir daha olmasın"
Diyerek videoyu kapadı sonra tuvaletten ayrıldı oraya çöküp sadece ağladım telefonuma mesaj geldi birden
Acıp baktım ve çektiği video'yu okul sitesinde paylaşmış ağlamam daha da şiddetlendi kolu yere koyup üstüne yattım dizlerimi yüzüme kadar çekip sadece agladım..
"Hey iyi misin?"
Kafa mı kaldırıp baktıgımda tanımadıgım bir öğrenci vardı yanımda kafamı hayır anlamında salladım
"Hadi kalk yerden konusalım"
"Git.."
"Hayır seni bu şekilde bırakmicam"
Diyip elimden tuttu ve beni yerden zorla kaldırdı sonra da hiç üstümü umursamadan bana sarıldı utanıyordum karsılık veremedim..
"Hadi gel yemekhaneye gidelim bir şeyler yiyelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sessizliğin sesi [Hyunlix]
Fanfictionsırf hasta annesini geçindirmek için okul cıkısı barda şarkı söyleyen Lee Felix birgün okuldaki zorbası Hwang Hyunjinle karşılaşır. "Neden heryerde bana zarar veriyorsun" "aa yoksa beni özlemedin mi? OYSAKİ BEN ÇOK ÖZLEMİŞTİM"