-1-

422 21 10
                                    

Plotseling hoorden ze een zwakke stem achter hun. "Wat zijn jullie aan het doen?"vroeg Fenna's zwakke stem."Fenna!!" riepen ze allemaal. Ze stond op instorten en ze had schrammen op haar hele lichaam. Evert rende gelijk naar haar toe, tilde haar op en bracht haar naar zijn auto. Ze zaten samen op de achterbank.Bram liep gelijk achter hun aan en Samantha stond van een afstandje te kijken. "Lieverd, gaat het?" vroeg Evert bezorgd. "Ja, het gaat" kuchtte Fenna. Plotseling voelde Evert dat zijn hand nat werd. Hij keek wat het was, tot zijn verbazing zag hij dat het iets rood was. "Yo, maar dit is bloed" zegt Bram. Evert voelde aan Fenna haar kont en zag nog meer bloed  aangezien ze een witte spijkerbroek aanhad. "Fen, ben je niet ongesteld?" vroeg Evert. "Nee, ik kan niet ongsteld zijn, want....." "Want?" vroegen Evert en Bram tegelijk."Evert ik moet je wat vertellen" zei Fenna. "Wat moet je me vertellen?"vroeg Evert. 'Het is nu of nooit' dacht Fenna. "Ik ben zwanger" zei Fenna met een bang gevoel in haar hart. "Maar dan moeten we gelijk naar de dokter"zei Evert."Bram ga jij met die politie auto terug naar het bureau want ik denk niet dat carla dat Carla dit leuk gaat vinden en  vertel haar dat wij Fenna hebben gevonden"gaat hij verder. "En Samantha jij gaat met Bram mee" zei Evert. "Waarom mag ik niet met jou mee Evertje?"vroeg Samantha. "Omdat ik dat niet wil" zegt Fenna. "En ik heet geen Evertje"vulde Evert voor haar aan. "Oke iedeen we gaan, we zien jullie misschien op het bureau"zegt Evert."Yo" zegt Bram en zo gingen ze hun eigen weg.






tips en votes zijn altijd welkom  XD

MOORDVROUWWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu