Inceputuri

28 0 0
                                    

Acum 9 ani ...

Un baiat , 6 ani , parul saten inchis si niste ochi caprui intesc care imita luna , doarme . Totul parea normal din partea parintilor . Doi oameni , invatati , cu studii dar nu cu un nivel de trai peste masura de bun . Casa , datorii , mereu se aude in casa aceeasi placa " de unde bani ?" . Dar totusi traiesc bine sa zicem. Chiar daca linistea nu prea se lasa . Christian , caci asa il chema pe baiat , visa . Visa exact ce se intampla . Isi visa viata uneori , prietenii ,jucariile . Ii placea sa viseze . Era in lumea lui . Dar in noaptea aceea era diferit . Tunetul il trezi pe copil si il facu sa cada din pat . Cand vru sa puna mana pe intrerupator s-a curentat , curentul a fost condus de apa caci baiatul plangea si lacrimile ii curgeau pe mana . Fulgerul a facut curentul acela mai special . I-a ajuns la creier. Cazatura la pamant i-a stricat legatura neuronilor dar energia i-a readus creierul la viata . Ceva suspicios . Dar totusi intrase in coma. Parintii il gasesc nu dupa mult timp si il duc la spital . Sta in coma o saptamana . Doar ca viata lui era diferita acum . Tog ceea ce visa devenea realitate chiar daca el nu realiza . Sau uneori visa trecutul ,visa adevarul . Cheia lui erau visele .linistea lui era noaptea ... dar doctorilor le era frica si i-au dat niste pilule ca sa nu mai poata visa . Pur si simplu somn adanc si negru pana cand ...

Ce ziceti ? Sa mai scriu continuarea ? Merita ? Thanks for waching ! :*

Visele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum