Întâlnirea cu Clay

14 1 21
                                    

M am trezit a doua zi ca sa vad pe ceas ca deja era 7:30 si orele incepeau la 8. Am rasit ca ars din pat și m am dus direct către dulap. Am luat un tricou alb si o pereche de pantaloni de trending de culoare gri.

Am fugit spre stația ca sa vad ca am pierdut autobuzul. "Sa imi bag picioru ziua asta nu putea sa fie mai rea" dar știți cum se zice mereu se poate mai rau. Saracul nostru George a stat pana a venit urmatoru autobuz si deja era 7:50 si el făcea în jur de 15-20 de min pana la liceu.

Prima ora avea geografia si profa nu suporta când elevii intarziau. Sare George din autobuz (de zici ca e superman) si fuge spre clasa, dar spre ghinionul lui ( sau noroc depinde cum vr sa o luati) se izbeste într-un alt elev care era chiar Clay. Era înalt blond, avea niște ochi ca doua smaralde verzi.

Clay nu avea cea mai buna dispoziție pentru ca știa ca trb sa stea în detentie pentru ca a mai întârziat la ore și a avut un mic scandal cu un coleg de clasa.
Revenind se ridica amandoi George is cere scuze pentru ca l-a lovit, dar Dream i-a aruncat o privire de zici ca te omor si a plecat mai departe mormaind ceva.

George s-a speriat puțin, dar dupa s-a dus in clasa unde din păcate deja era profa care l-a certat si l-a trimis si pe el in detentie (o sa avem și niște momente de dnf😌). El a întârziat in jur ce 10 min.

-Skip time-

Era pauza de masa Karl îl astepta pe George sa vina. Trecuse deja un sfert din pauza si George nu aparea. Karl știa ca el a avut istoria asa ca s-a dus sa vada dac mai e in clasa. Când ajunge îl găsește pe George dormind pe banca.

K: GEORGE HENRY DAVIDSON TREZIREA DIN MORȚI! saracul Karl acm îl durea gatu l-a cat a stricat

G: Vai de capul meu ce m-ai speriat, ce urli asa ma

K: Ba prostule a trecut jumate din pauza de masa și tu nu mai veneai si am zis sa vin sa vad ce mama dracu faci. Tu dormeai bn mersi aici

G: Na scuza ma pe mn da lecția asa de plictisitoare a fost ca mai bn dormeam

K: Da bn, hai mișcă cu sa mai apucam sa mancam si noi cv pana nu se suna ca restul ne așteaptă

Cei doi s-au dus către sala de mese si-au luat cv de mancare si au mers lângă Wilbur si Niki. Alex lipsea pentru ca a răcit.

Toți vorbea despre ieșirea din weekend doar George stătea pe ganduri. Se gândea la băiatul de care s-a lovit de dimineață. Wilbur se uita la George care nu zicea si îl întreba ce are:

W: George s-a întâmplat ceva de esti asa de tacut?

G: Nu doar ca ma gândeam ca azi-dimineață nu am auzit alarma si m-am grăbit si cand am ajuns la liceu fugeam spre clasa si din greșeală am dat într-un baiat. Mi-am cerut scuze dar el mi a aruncat o privire urâtă si a plecat mai departe.

W: Cum arata baiatul?

G: Era înalt blond si cu niște ochi verzi ca niște smaralde. De ce întrebi?

W: Ba George ai dat direct in băiatul popular de la noi din liceu si capitanul echipei de fotbal. Ai avut noroc ca nu ti-a fct nmc. Oricum am vr sa te întreb dacă vr sa ieși dupa ore cu cu noi?

G: Nu pot pt ca am detentie ca am întârziat la nebuna aia de geografia.

W: Aia e nebuna rau smr eu.

Dupa ce au mai vb s-a sunat si toți au mers în clasele lor. Haideți sa vedem ce mai face și dragul nostru Clay.

Clay Pov:

Urma ora de sport nu aveam niciun chef sincer, dar știam ca se apropie orele de detentie poate de data asta o sa am pe cnv cu care sa povestesc cat stau acolo. Azi aveam de dat proba de rezistenta pentru mn era floare la ureche.

Dupa ce trece ora ma duc la Nick (Sapnap) cel mai bun prieten al meu suntem ca doi frati din alta mama.
Ne cunoaștem de aveam 11 ani era într-o zi de iarna eram puțin mai plinut in vremea aceea si imi luam bully pentru asta, dar Nick mi-a fost aproape  si din ziua aceea am devenit cei mai buni prieteni. El este mai sund decât mine el avand 1.75 iar eu avand 1.90.
Are parul șaten închis si ochi de culoare căprui.

Revenind la pov timpul trecuse si venise timpul când Clay si George trebuiau sa meargă in detentie.

George Pov:

"Super urmează sa imi petrec următoarele 2 ore in detentie". Când am intrat in clasa Clay deja era acolo, când l-am vzt am incremenit chiar ma miram ce face el acolo. Profesorul care ne supraveghea m-a fct sa ma asez direct lângă el. Am încercat sa nu ma uit la el, dar doamne cât de frumos era era perfect. Spre ghinionul meu blondul a observat ca ma holbam la el, iar el se întoarce la mine și ma întreabă  ceva ce nu am înțeles din prima pentru stateam si ii admiram ochii

C: De ce stai si te holbezi la mine? trec câteva secunde dar nu primește niciun răspuns si îl întreba iara

G: Scuze ca ma holbam la tine, dar ai niște ochi superbi.

Clay ramane surprins de răspunsul primit din partea lui George, dar nu il lasa mult si ii răspunde

C: Mulțumesc! Zise si ii zambise

G: Uite imi pare rau pentru azi-dimineață cand te-am lovit nu a fost cu intentie doar ca ma grăbeam ca aveam cu ora cu nebuna de geografie si nu vr sa am probleme din a doua zi. iar George lasa capul in jos

C: Este in regula știu cum este profa nu îți fa griji si mie imi pare rau pentru dimineața cand m-am uitat urât la tine doar ca nu aveam o dispoziție foarte buna. spunea asta in timp ce își punea mana pe umarul lui George

G: Nu este nici problema. Am vrut sa te întreb cum te cheamă?

C: Clay, dar prieteni imi spun Dream este o porecla pe care am primit-o. Dar pe tine?

G: George. Esti cumva clasa a 11 a?

C: Nu, sunt a 12 a, dar tu ești nou in oras pentru ca nu te-am mai văzut?

G: Da m-am mutat aici dupa moartea bunicul meu care mi-a casa.

C: Mișto. Ai vrea sa fim prieteni?

G: Singur. Vr sa îți dau nr meu de tel?

C: Desigur!

G: Uite aici 07xxxxxxx.

Au m-ai vorbit, dar deja orele de detentie au trecut și era timpul ca cei doi sa plece acasa. Cum George nu avea masina era nevoit sa meargă cu  autobuzul. Clay s-a oferit sa il dupa acasa. Dupa ce au ajung dragul nostru George si-a luat la revedere si a mers în casa. Era in al 9 lea cer de fericire ca vorbise cu el.

George Pov:

Sunt asa de fericit ca am vorbit cu el, dar nu pot sa mint cred ca încep sa am sentimente pentru el. M-am dus sa imi fac un dus și sa ma schimb. Dupa ce am iesit din dus am observat ca am un mesaj nou, intru în conv si vad ca mesaj din partea lui Clay.

Va las puțin in suspans oare ce scria in acel mesaj. Imi pare rau ca nu am mai postat, dar eram în pana de idei si am plecat la mare🥲. O sa revin sapt asta sau sapt viitoare cu urmatorul capitol
1369 de cuvinte. Am si eu o rugăminte pentru voi dacă se poate sa le dați follow la _micsparanghel_ si Weirdromanian si ele sunt incepatoare si le-ar ajuta super mult suportul vostru. V-am pupat ne auzim zilele astea. Scuze pentru greselile gramaticale.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 26, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Elevul cel nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum