2

407 18 67
                                    

Atsushi ertesi sabah okula gitti.Akutagawayı görmek istemiyordu, fakat ikiside aynı okulda okuduğu için maalesef ki birbirlerini görmek zorundalardı.1.ders bitince atsushi dışarı çıktı,dışarda akutagawayı gördü ve uzaklaşmaya çalıştı ama akutagawa onu görür görmez hemen yanına koştu.

"sen benimle kavga etmek istiyorsun ha?!"

"yooo ne alaka dazai-san uydurdu"

akutagawa buna inanmadı,beyaz saçlıyı kolundan tutup götürdü.terastalardı akutagawa bir yumruk attı,beyaz saçlı yere yığıldı ardından bu seferde karnına bir kaç tekme attı.Atsushi kan kustu,akutagawa

"BENLE TAŞŞAK GEÇME!"

Dedi ve ordan uzaklaştı.Atsushi anca  ayağa kalktı karnını tutuyordu.Bunu gören dazai hemen akutagawanın yanına gitti.Akutagawa dazaiyi görünce göz devirdi.Bunuda görünce akutagawaya bir tokat attı ve onu yakasından tutup fırlattı.Akutagawa kan öksürdü.dazai onu yine yakasından tuttu.

"Bir daha ona zarar verdiğini görürse-"

diyemedi çünkü bu sefer akutagawa ona yumruk attı.ikiside kanlı bir kavga etti.zil çalınca dışarda görevli olan hoca ikisini gördü ve disipline gönderdi.bir kaç ders sonra müdür onları sınıflarına gönderdi.
Atsushi dazaiyi görünce revire gitmek istedi.dazai yok demesine rağmen atsushi inat etti.Dazai sonunda revire gitmeye karar verdi.koridorda revire giderken chuuya ile karşılaştılar.Dazai göz kaş işareti yaparak atsushiye gitmesini söyledi.

"Aaa tuvaletim geldi gitmem lazım chuuya-san siz dazai-san'ı götürür müsünüz"

"Tamam"

atsushi ordan uzaklaşınca chuuya dazainin koluna girdi ve revire gitmeye devam ettiler.


-----------------------------------------------------


Dersler bitince herkes evlerine gitti.Atsushi yolda yine akutagawayı gördü hemen uzaklaşmaya çalıştı fakat akutagawa hızlıca onun yanına gitti.

"B-ben özür dilerim" Dedi ve göz devirdi

"Ah sorun değil" dedi gülümseyerek

Akutagawa nedense biraz kızarmıştı oda nedenini bilmiyordu.ve hemen uzaklaştı.






Usengecligim tavan yapti🤯🤯




ig: atsushisupremacyomg

tiktok: yakulevhastasi




Sakın aşık olma bana |shin soukoku|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin