Bir Psikopatın Günlüğü

43 2 1
                                    

iremnurarslan_

+Biraz kendinden bahseder misin?

-Ben Iremnur.15 yaşındayım.Istanbul'da yaşıyorum.Yarı zamanlı Sherlock ve Doctor Who canavarıyım.Miley hastasıyım ve kitap yazmaktan çok zevk alıyorum.

+Kitabında nelerden esinlendin?

-Kitapta bir çok şeyden esinlendim.Öncelikle duygu fırtınası olan film ve diziler çok hoşuma gidiyor.Bunları kitabıma yerleştirmekten çok zevk aldım.Ancak bir yerden tıpa tıp aldığım kesitler yok.Özgün olmayı ve etkilenmeyi tercih ediyorum.

+Kitabının kimlere hitap etmesini isterdin?

-Kitabım daha çok dram ve trajedi içeriyor.Yani günlük ama üzücü olaylar var.Komedi içerdiğini söyleyip yalan söyleyemem ondan dolayı kitaptan duygu almayı seven insanlar okumalı.

+Kitabının basılmasını ister miydin?

-Bu şuan istediğim imkansız olmayan isteklerden bir tanesi.Ancak şuan basılması çok zor çünkü hikayenin daha olayları yeni başladı.Ama kim kitabını kitapçının raflarında görmek istemez ki??

+Hikayende ki baş karakterlerden olan Atakan'ı görebilecek miyiz?

-Evet ama daha karakteri görmenize çok var.Ancak şöyle bir spoiler verebilirim ki sarışın bir yakışıklı olacak.

+Kitabın gidişi hakkında ne düşünüyorsun?

-Kitapta dediğim gibi daha 7.bölümdeyim.Olaylar başa çıkılmaz hale gelecek ki bunun için çok zaman ayırıyorum.Duygusal hikayeleri yazarken ilk önce o duyguya erişmeniz gerekir ki bunu sağlamakta bazen çok mümkün olmuyor.Kitap ilerde daha fazla karater ile karsılaşacak ve bu karakterler kalıcı olmayacak ama isimleri sürekli geçecek.

+ Kitabındaki karakterler hakkında analiz yaparsak?

-Poyraz;Vini olarak kullandım.Bu karakterimiz ölü ondan dolayı ölünün arkasından çok konuşmamak gerek.

Aile;Kızımın ailesi pek alakalı bir aile değil özellikle annesi babasını yalnız bırakmamak için kızından vaz dahi geçebilir.Uppss spoiler!!

Atakan;Bu karakter normal de soğuk birisi ama kızımızı sinir etmek için bile olsa gülümsüyor.Atakan'ın çok büyük işler karıştırdığını ve ileride bu işler onun başını yakacağını şimdiden gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.

+Yazarken aklında taslak oluşturdun mu veya o an doğaçlama mı yazıyorsun?

-Aslında başlangıç ve son için bir taslağım var.Sonu gerçekten benlenmedik olacak.Ancak geriye kalan bölümler için aklımdan geçen maceraları uyguluyorum.

+Röportaj için teşekkür ederim.Kitabını raflarda görmek istiyoruz!

-Asıl ben teşekkür ederim.Bu konu da aynı duyguları paylaşıyoruz.

Röportaj yaptığımız yazarımız; iremnurarslan_

Kitabımız; Bir Psikopatın Günlüğü

Kitabın linki >>> https://www.wattpad.com/story/40249763-bir-psikopat%C4%B1n-g%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC

##Watty Yazarlarıyla Röportajlar##Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin