5. Bölüm MAALESEF

3 1 0
                                    

Eren ile birlikte etrafa baktık ama hiç bir yerde gözükmuyordu.
Gel! Burak'a soralim dedim.
Kafasını sallayarak onayladı ve peşimden geldi.
Burak! Diye seslendim cevap vermedi.
Yanına gittik Tolga, Tuğçe ve Burak 3 de oradaydı. Tolga bir gelebilir misin ? Dedim Cidden düşündüğun gibi bir şey yoktu diyede ekledim. Ya ne vardı o zaman düm düz sarılıyordunuz işte dedi ve sonrasınra Eren Ben gideyim en iyisi dedi Hayır! Dur dedim hafif kızgın bir ses tonuyla yere bağdaş kurup oturdum Eren de hemen arkamızda koltuya yaslandı.
Bak Tolga, benim karanlıka fobim var kapıyı açıp önemsemeden iceri girdim ama bir anda korkuya kapıldım kapı kapandı ve ben açamadım ellerim titriyodu o sırada Eren geldi beni sakinleştirdi ışığı açtı ısığı dahi açamamıştım kendimi tutamayıp sarıldım beni neden anlamiyorsun.
Dedim
Abi neden bize olayı düzgünve anlatmıyorsun bizde boşuna Cansu ya kin tutacaktık dedi Burak
O sırada yanında ben olabilirdim dedi Tolga
Ama yoktun deyip soze girdi Eren
Sen benim sevgilimin yanında da olmayabilirdin dedi Tolga
Tolga... O sırada yanimda olabilirdin sen bu haldeyken sana başka biri sarılsa ben seni anlardım anlardım . Ama sen beni anlayamadın oyleyse ben de senin triplerinin boş sebeplerini anlamak zorunda değilim dedim. Ve çantamı onların yanından alıp Erenin yanina koydum Erenin yüzunde bir tebessüm belirmişti.
Kulise gidelim mi dedim
Olur dedi
Orada bir çok kapi vardı her birini sirayla açtık sonuncusunda bir çok mum , yiyecekler ve kostümler vardı . Yiyecekleri ilk odaya tasıdık ve yiyecek bulduğumuzu diger öğrencilere söyledik. Herkes yemeğini bitirene kadar hiç bir şey yapmadan son odanın içinde oturduk.
Yerde bulduğum 1 kutu kibritten birini aldım ve o kibritle bir mum yaktım Eren de bemden bir kibrit isteyip aynısıni yaptı.
Mumları elimize alıp ilerledik.
Kimsecikler uyumamıştı bizde kendi eşyalarımizın yanina oturduk. Tolga bize bakiyordu.
Farkinda değilmişim gibi davrandim ve telefonumu çıkarip saate baktim 00.04 dü Eren'e dönüp
Biliyor musun bu gün benim doğum günüm dedim
O zaman iyiki doğdun Cansu artık 18 yaşına girdin ne mutlu sana dedi ve bana sarıldı.
Bende ona sarildim
Tolga ve Burak yerlerinden kalkıp yanımıza geldiler
Sanki 2-3 saat önceki Tolga gitmiş yerine normal sakin bir Tolga gelmişti.
İyiki doğdun Sevgilim dedi Tolga
İyiki dogdun Cansu dedi Burak

Eren öfkesine hakim olamayıp
Önce kızı üz sonra gel özür dile amacın ne senin Melise yaptığın gibi Cansuyu da mı öldürüceksin dedi
Yooo ben Cansuyu niye öldüreyim . Cansuyu öldürmek yerine seni öldürsem nasıl olur dedi Tolga
Eren i sakinleştirerek yanına oturdum.
Çantasını açtı ve bir paket çıkardı. Ardından bana uzattı.

-Bune Eren

-Doğum günü kızına hediye. Normalde ablama vericektim ve İngiltereden aldım diye kandıracaktım ama sana nasipmiş.

-Sağ ol hiç gerek yoktu.

-Neyse hadi sen aç bakalım sevecek misin.

Paketi açatım içinden çok güzel bir sweat bir çift çok şık bot ve bir adet pintrest tarzı kolye seti vardı. Ben tam şoka uğramışken Eren

-Bak bu kolye sana çok yakışır

diyerek papatyalı kolyeyi gösterdi.

yerinden çıkardım takmaya çalıştığım sırada kolyeyi elimden aldı ve kendi taktı.
Çok yakıştı Cansu
Saol , senin sayende
Sohbetimizi bozan Tolganın mikrafondaki sesi oldu .
Ama maalesef Tolganın beni eskisi gibi sevme ihtimali Ronaldonun Real Madrid e yeniden dönme ihtimalinden daha azdır.

Kimse Yok Mu ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin