.3

5 0 0
                                    

Tüm herkesin odağı dans yarışmasıydı dans yarışmasına 5 gün kalmıştı ve Jisung hirsliydi.Minho da ondan eksik kalmıyordu.

"Hadi çocuklar.5 gün sonra dans yarışması var ve sizin pemformansınız bumu?" Diye konustu okulun 2ci hocası Bay Soobin.okulda Seungmin,Soobinden başka hocalarda vardı. En tuhafıda şuki sadece 2 erkek hoca vardı diğerleri kızdı.

Bayan Yeji
Bayan Chaeryoung
Bayan Naeyon
Bayan Soyeon
Bayan Yuqi
Bayan Sooyoung
Bayan Jennie
Bayan Lisa
Bayan Rose
Müdür yardımcısı Bayan Dahyun
Bayan Jisoo
Bayan Tzuyu
Bayan Momo
Ve fazlası

Bu kadar kız hoca vardı. Minho bu durumdan nefret ederdi.Çünki onun yaşında birkaç hoca vardı ve ona yakınlaşırlardı.Minhonun ise kızlara ilgisi yoktu.Minho ve Jisung dans ederken Jisung Minhonun üstüne düştu.

"Ahhh iyimisiniz??, Ben hemen Bayan Tzuyuya haber vereyim."
Dedikten sonra Bay Soobin çıktı.Yüzümüz birbirine değdiği için şişmişti.Bayan Tzuyu geldikten sonra yüzümüze merhem sürdü.Bant yapıştırdı. Bay Chan gelip bugünlük bu kadar yeter dedi.

"Dikkat edemez misin be!" Dedi Minho sinirli bir şekilde. "Napayım be adam dibimde dans eden sensin!" Dedi Jisung Minhonun sinirine karşılıkla. Minho hiç birşey demeden banyoya girdi

Daha sonra Jisung girdi.Yataklar ikikişili olduğu için beraber uyuyordular. Minho bu durumdan hiç rahatsız değildi. Ama Jisung hep aralarına yastık koyardı. Gerçi Minho uyanıp yastığı hep yere atardı.

Nihayet Dans yarışması günü gelmişti. Minho ve Jisung çok Hırslıydılar ve Ladese girmeye karar verdiler. Kim kazanırsa 1 dilek hakları vardı.

Dans yarışması bitmişti. İki takım berabere kalmıştı. Minho ikisininde bir dilek hakkı olduğunu söyledi. Jisung akşam Minhonun ona masaj yapmasını söyledi. Minho kabul etti.

Minho ise şöyle dedi "1 dileği 3 dilek yapmak istiyorum." "Ama..ama bu adil değil!" "Gevurmu olmak istiyorsun?" "İyi tamam be!" "İlk dileğim aramıza yastık koyma 2 dileğim ben duştayken gel ve benim saçlarımı ve sırtımı yıka 3 arkadaş olalım."

Jisung hepsini kabul etti. Akşam Jisung banyo yapmaya gidince Jisunguda arkasından çağırdı.

Hellüüü

Neyss sonraki bölümü hemen yapmaya gidiorm

Düşman KaptanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin