-Grup adı-
Jimin:
Çocuklar geçen Tae'ninki
bana geldi ama Tae gelene kadar gitti bileTaeTae:
Bu grup da ne?Hoseok:
Konuyu değiştirmeye
çalışan ben olur gibi;TaeTae:
Ya kapayın çenenizi
Hangi mal bu grubu kurup
Grup adı yazdı?Jimin:
Sen kime mal diyorsun
ha göt?TaeTae:
Tamam gülmeyeceğim
Allah belanı versin Jimin NSNEJRJRK|Jimin:
Neyse Yoongi sende
neden getiriyon ki çocuğu?Yoongi:
O çocuksa sen nesin
bilemedim şimdiJimin:
Herkes bana laf sokmak
için falan mı geldi bu grup
sadece sohbet için laf için değillTaeTae:
Aynen kanka tamamJimin:
Çok komik🤮Hoseok:
Evet komik😁Jimin:
Of bir kapatın çenenizi
gidiyom ben yaYoongi:
Hoşçakal👋Jimin:
Ha gitmemi istiyorsun yani?Yoongi:
Lan ben ne zaman öyle dedim?Jimin:
Aman neyse tamam
hadi baybay/Jimin çevrimdışı/
Yoongi:
Gitti lan-Hoseok:
Birazdan gelmezse bende
Hoseok değilimTaeTae:
Susun bir benimki geldi hadi bay👋/ TaeTae çevrimdışı/
Hemen telefonunu bırakıp kapıya doğru koşmuştu Taehyung sevdiğini bekletmemek için. Kapıyı açtığında karşısında siyah kapşonlu ceketi ve altında siyah eşofmanı olan Jeon Jungkook duruyordu. Hemen bekletmeden içeri aldı Taehyung.
"Hoşgeldiniz hocam." diyerek karşılamıştı onu Taehyung. Jungkook'da bu karşılığına "Hoşbulduk Taehyung." diyerek spor odasına doğru koyulmuştu. Taehyung'da peşinden gidiyordu. En sonunda spor odasına geldiklerinde ışıkları açarak hızla hocasının elinden almıştı spor çantasını Taehyung."Ben alırdım-" dese bile dinlememişti ve götürüp koltuğa koymuştu Taehyung. Jungkook Taehyung'un bu hallerine gülümsemeden edememişti ve o da hemen zaman kaybetmeden yanına gelmişti. "Evet bugün karın çalışacağız Taehyung hazır mısın bakalım?" "Hazırım hocam başlayalım."
(...)
Zamanın hemen bu kadar geçmesini anlayamadan içinden ofluyordu Taehyung. Çünkü Jungkook'un kendi çantasının içine bişeyler koymasıyla gideceğini anlamıştı. Üzgündü çünkü sevdiği adamla o güzel bir saatinin zamanı bitmiş ve diğer öğrencilerinin yanına gitmesinin zamanı gelmişti. Taehyung'un yanına gelerek konuşmaya başladı Jungkook.
"Evet Taehyung 1 saatimiz sona erdi seninle çalışmak çok güzeldi ama diğerlerine de bakmam lazım kendine iyi bak tamam mı?" Lütfen gitme diyememişti Taehyung. Şuan ise sadece Jungkook'un önden gidip ışıkları kapattığını görmüştü. Işıklar bir an kapanınca korkup hemen odadan çıkmıştı Taehyung.
Jungkook dış kapıya kadar gelmişti ve karşısındaki üzgün gözlere bakmıştı. "Bir sorun mu var?" diyerek dikkatini dağıtmıştı Taehyung'un. Taehyung hemen Jungkook'a bakarak konuşmaya başlamıştı.
"Hocam kaç kişiye öğrencilik yapıyorsunuz?"
| tekrardan selam aşklarım lütfen oy atalım da herkes okusun çok heyecanlıyım bakalım neler olacakk? 🫀🥰😘😍|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still with you | Taekook
Roman d'amourKim Taehyung özel spor öğretmenine tamamen tutulur ama karşılıklı olacağından bihabersizdir...