Hétfő 7:45:
Első óra, Mirabell-el volt. Már bent ültem az osztályterembe, egyedül mire megérkezett Mirabell.
-Jóreggelt.-köszöntem.
-Jóreggelt, Taylor. Tanult valamit hétvégén?-kérdezte.
-Képzelje, nem.-mondtam, majd egy halvány mosolyt adtam neki.
Erre nem válaszolt, csak leült az asztalához majd elővette a papírjait.
A múlt heti dolgozataink voltak.-Neked 4-es lett.-mondta majd rám nézett.
-De akkor miért is kéne korrepre járnom?-kérdeztem
-Majd azt én tudom.-mondta ridegen.
****
Utolsó óráról jöttem ki mire meghallottam, hogy valaki a nevemet kiabálja.
Hátra fordultam mire megláttam Mirabellt.
Megálltam, és megvártam, hogy odaérjen hozzám.-Bent tudnál maradni egy picikét? Megbeszélnénk a korrepetálás időpontjait.-mondta majd a válaszomat várta.
-Persze.-mondtam majd követni, kezdtem a osztályterem felé.
Mikor bementünk, egy kis idő után kulccsal bezárta az ajtót.
Erre felfigyeltem, majd láttam, hogy közelít felém.
Én egyre csak hátráltam.
Elérkeztem a falhoz, mire ő a kezét az arcomra helyezte.
Elkezdte simogatni.-M-mit c-csinál?-kérdeztem dadogva.
-Tudom, hogy te is akarod.-mondta majd elkezdte puszilgatni a nyakamat.
Nem hittem, hogy ez tényleg megtörténik.
Gyorsabban vettem a levegőt, majd mire ő elvette a fejét a nyakamtól.
Elkezdte kigombolni az ingjét.
Mikor lekerült róla megláttam, hogy fehércsipkés a melltartója.Újra a nyakamra tapadt mire, hangosabb sóhajok hagyták el a számat.
Mielőtt, levette volna rólam a pólóm meghallottuk, hogy valaki közeledik a tanteremhez.
Ő rögtön felvette a földről az ingjét és magára öltötte.
Én leültem a padra és ő meg úgy tett mint aki magyarázna valamit.
Az ajtó nyitódott, majd a takarító nyitott be.-Jaj elnézést, nem tudtam, hogy korrepetálás van.-mondta majd kiment.
Félbeszakítás után, felálltam és közelébb mentem hozzá de ő elhúzódott.
Nem értettem, szóval rákérdeztem mi a baj?
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Nem szabadott, volna, sajnálom. Kérlek most távozz.-mondta majd az ajtó felé mutatott.
Felkaptam a cuccaimat és kimentem az ajtón. Sírásomat visszafogtam ahogy végig mentem a folyosón.
Pár végzősnek neki mentem, ahogy siettem kifelé.
Mikor kiértem megpillantottam Hudsont.
Odamentem hozzá, mire ő rám kapva fejét kérdezett.-Mi a baj törpe?-kérdezte mire magához szorított.
Elmeséltem neki mindent, mire ő védelmező barátként beakart menni egy tanárt kiosztani.
Mondta, hogy elvissz egy fagyira hátha az segít egy picit.
Ő mindig is tudta mivel lehet felvidítani, ahogy az öccse Matthew is.
Mikor megérkeztünk, kértem egy gömb csokis és egy gömb eper joghurtosat.
Ezek a kedvenceim.
Kiakartam fizetni, de Hudson nem engedte.-Nem akarsz átjönni?-kérdezte.
-Most inkább nem, de köszi a kérdést és a fagyit is.-mondtam majd tovább nyaltam a fagyim.
Amint kirakott a házunknál felmentem a szobámba és bezártam a szobám ajtaját.
Csak sírtam és sírtam, míg a végén a sírás miatt aludtam el.Másnap nem volt semmi kedvem suliba mennem mire fel is hívtam anyát, hogy tudja nem megyek suliba.
Az egész napomat lustálkodással töltöttem míg meghallottam a csengőt.
Lementem és kikukucskáltam az ajtólyukon mire megláttam Hudsont és Matthew-ot.
Kinyítottam az ajtót majd bejöttek rajta.
Egy kis szatyor volt mindkettő fiú kezébe.-Az enyémbe filmezéshez vannak dolgok.- mondta Matthew majd felmutatta az ő szatyrát.
-Az enyémben meg neked pár dolog.. -mondta Hudson mire ideadta nekem a szatyrot.
-Köszönöm srácok. -mondtam majd megöleltem őket.
Mikor le ültünk filmezni rám került a sor a film választásra.
Egy klasszikus horrort választottam, a Fűrészt.
Igazából vagy 100szor láttuk már de sose unjuk meg.
Mikor végeztünk, még a fiúk maradtak pár órát, majd késő este elindultak haza.Szerda 10:35:
Úgy döntöttem egész héten itthon maradok, így elmentem a dokihoz.
Szerencsémre, a keresztanyum volt a rendelőbe így kiírtak.-Miért akarsz otthon maradni?-kérdezte
-Hosszú lenne elmondani.-válaszoltam röviden.
-Áh értem.
-Köszönöm, hogy kiírtál majd meghálálom. -mondtam neki majd távoztam az orvosi rendelőből.
Csütörtök 15:45:
Ma úgy döntöttem egész nap videójátékozni fogok.
Ez az álom szépen is alakult míg megnem hallottam a csengőnket.
Lementem nagy nehezen és kinyitottam.
Zoey állt előttem.-Szia, Taylor. Nem zavarok?-kérdezte.
-Szia Zoey, nem, gyere be.-mondtam majd szélesebbre nyitottam az ajtót.
Leült a kanapéra, majd csatlakoztam hozzá.
-Hudsonről lenne szó... Tudod mostanában eléggé nem törődik velem. És kezdem azt hinni, hogy van valami köztetek.-mondta Zoey.
Nem lepett meg a feltételezése, hisz nem tudja, hogy a lányokhoz vonzódom.
Épp ideje lesz elmondani neki.-Tudod nem lehet semmi köztünk. -mondtam.
-Tényleg?
-Igen, hisz nekem a lányok jönnek be.
Amikor ezt meghallotta bocsánatkérő áradat fogadott.
Mondtam neki, hogy semmi baj hisz én is ezt feltételeztem volna.Péntek 20:20:
Mirabell_O'donell._:
Szia, nem voltál egész héten.. Ugye nem amiatt ami hétfőn történt?
Taylor.M0rphy:
Éppen ír...
YOU ARE READING
A diák tiltott gyümölcse
RomanceTaylor Murphy leszbikus egyetemista szerelmes lesz a történelem tanárjukba, Ms. Mirabell O'donell-be. Vajon összejönnek? Vagy nem? Ha érdekel Taylor Murphy és Ms. Mirabell O'donell sorsa olvasd el! <3 18+ - káromkodás várható Tanár x diák Leszbik...