~Öncelikle herkese Merhabalar bu benim 3 cü hikayem büyük ihtimale aşkımızın meyvesine final olucak neyse şimdi hikayem Ali Yüzbaşı vurulduktan sonra başlayan bir Alnad hikayesi okursanız çok mutlu ölürüm.~
A:Boran teslim ol !
B:Benim anca cesedimi alırsın yüzbaşı.Ali yüzbaşı biçağını çikarir ve boranın üstüne yürür ...... Ve sonra Nadia gelir Ali yüzbasiya 3 el sıkar ve Ali Nadia ya baka kalır sonra Ali yüzbaşı için karanlık..................
C:Aliiii!!
S:Aliii!!Tim Ali'nin yanina gelir Nadia ve Boran kaçar....
C:Sabri Ali ile ilgilen.
S:Emredersiniz komutanım.
M:Bu kızın amacı neyy??
S:Canını almadan önce bu soruların cevabını alıcam ondan...A:Nadia....
S:Nadia diğer adamla kaçtı komutanım...
C:Bu işin içinde bir bit yemiği var yakında çıkar kokusu.
A:Boran sedefi kaçirmiş ne Nadia sı.
Aras:Sedefimi kaçirmiş.
Bora:Komutanım helikopter gelicekmiş 10 dakika sonra..
A:Tamam haydi gidelim.Pençe Timi helikoptere biner .
Boran helikopteri vurur.
N:Aliii!!
Pilot:Düşüyoruz sıkı tutunun.
S:Allah kahretmesin.
Pilot:Tamam toparladim.Pençe Timi karargaha gelir.
Sacit:Evet çocuklar zorlu bir görev oldu . Ama bunuda üstesinden geldiniz.
Ali benimle gel .
A:Emredersiniz komutanım.Ali ve Sacit komutan gider.
A:Komutanım ben ...
Sacit:Ali sedef için çok üzgünüm ama türk ispirharatçi askerlerimiz elerinden geleni yapmaya başladı.
Ve Nadia konusuna gelirsek Nadia baştan beri bizimle buda bir oyun seni vurmasını Halit başkan emreti ona ve şuanda ekibiyle sedefi arıyor bu oparasyonda berabersiniz.A:Nasıl yani Nadia bir türk ispirharatçısımı .
Sacit:Evet.
A:Komutanım ama bunu neden bana söylemediniz .
Sacit:O baştan beri söylemek istiyordu lakin sizin nasıl başinizda ben varsam ve sizde benim emirlerime itat ediyorsanız oda başkaninin emrine uymak zorunda . Lütfen ona çok yüklenme.
A:Emredersiniz komutanım.Ali Odadan çikar ve tim....
İsmail:Bütün terörislerin yapamadiğini tek bir kız yaptı bizi ölüme sürkükledi .
Bora:Atila yüzbaşinin şehit olduğu oparasyaonda kesin parmağı vardı yok dedide şimdi inanmıyorum.
Süleyman:Ya benim yaralandigim oparasyon onda parmağa yokmuydu.
C:Yinede kafamda oturmayan birşeyler var. Bu Nadia bu eylemi defalarca yapabilirdi niye yapmadı .
S:Cengiz yüzbaşı haklı niye yapmadi..
S:Yater şu Nadiayı savunmayın .
C:Benim kimseyi savunmaya ihtiyacım yok Selim .
S:Ne savunmasından bahsediyorsun Cengiz kız Ali yüzbaşiyi vurdu helikopterimiz düşüyordu ya bu kız hayatimizdan girdiğinden berri her şeyi yaşadik.Ali yüzbası ve aslı gelir.....
A:Ne oluyor burda .
S:Bir şey yok.
A:Tamam Nadia nın neden beni vurduğunu biliyoruz.
Tim merakla onlara bakar.
S:Neden ?
Aslı:Arkadaşlar Nadia bir türk ajanı yani bizler için çalişiyor .
Ve boranla kaçma sebebi boranla konuşup sedefin yerini ögrencek az sonra hep beraber türk teşkilat kulesine gidcez orada her sorumuzu açikliyacaklar .
C:Vay bee.Nadia teşkilat kulesine girer ve arkasından yağmur gelir sarılır .
Yağmur:Sıla tebrik ediyorum seni gene bizi şasirtmadin.
S:Ayy huyum kurusun ..
Neyse ikili biraz güler ve toplantı merkezine giderler .Gökçe:Hiç oturmayın büyük toplantı yerine gidiyorum pençe timide orda şuan Halit başkan sizi bekliyor .
S:Geç kaldık değilmi.
G:Evet ama Hadiii.Neyse üçlü koştura koştura Toplantı merkezine giderler .
S:Eee daha gelmemiş Halit başkan.
G:Birazcık heyecan katiyim dedim beliki fazla olmuş ..
S:Üç saniye veriyorum canını seviyorsan kaç .. 1 2 3Der ve sıla gökçeyi kovalar .
Ve o an Halit başka ve pençe timi oraya gelir .
Halit:Hayırdır Sıla yanlış zamanda mı geldim ..
S: Estafurulah başkanım . Biz şeyy..
Halit: Tamam tamam herkes yerlerine .Sıla gökçeye kısa seste der ki.
Bittin der..
Herkes yerlerine gider .
Selim:Sayın başkanım bizim bir sürü sorumuz var müsadenizle Nadia ya sormak isteriz .
Halit:Tabiki.
S:Neden bize ajan olduğunu söylemedin .S:Selim siz nasıl Sacit komutanın emrini dinliyorsaniz bende başkanımın emrini dinliyip sizden bunu sakladım .
S:Tamam haklısın .
A:Hayat hikayeni bilmiyoruz yani biliyoruz ama çok az Sacit komutan senin hakinda çok az şeyler söyledi.
Halit:Sıla ve ekibi birçok gizli göreve gittiği için sadece berili kişilerde bilgisi vardır . Ve ônünüzdeki dosyalarda bilgiler var okuyun buyrun.Herkes okur ve şaşkın gözlerle hem Sacit komutana hem sılaya bakar .
C:Komutanım burda yazanlar doğrumu sıla sizin kizinizmi .
Sacit: Evet.
S:Evet..💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺
SELAMLAR GÜZEL ARKADAŞLAR HİKAYEM NASIL BEYENDİNİZMİ
İSTEK SAHNELER VARSA YAZİNNN SİZİ ÇOK SEVİYORUM LAKİN FAZLA AKTİF OLAMİYORUM O YÜZDEN AZ AZ GELİCEK İYİ AKŞAMLARRR AYRİCA YAZİM YANLİŞLARİ İÇİNDE ÖZÜR DİLERİMMM