1-)Past life

161 25 17
                                    

Hyunjin ve Han 10 yaşındalar

Han'dan

Gene aynı durumdaydım hyunjin ile yaptığımız ağaç evin eçinde hyunjinin kolları arasında ağlıyordum. Neden mi ağlıyordum? Annem tekrardan beni dövmüştü bu yüzden ağlıyordum....

"h-hyunjin çok sert vurdu bana sırtım kanadı..."

Hyunjin geri çekilip gözlerime ve yüzüme baktı,ıslak ve kızarmış gözlerle bende ona bakıyordum

"Han seni böyle görmek istemiyorum ama başka çarem yok...seni çok seviyorum ben tamam bana söz ver ben gittikten sonra hiç ağlama"

"Ben gittikten sonra mı ne demek istiyorsun gidicek misin!?"

Yüzüne şok olmuş bir ifade ile bakıyordum beni bırakamazdı ben onsuz yapamazdım asla yapamazdım o benim yaşam kaynağımdı bunu bana yapamazdı...

"Han benim suçum değil annem seninle arkadaş kalmamızı istemiyor bu yüzden taşınıyoruz. Yarın gidicez"

"Ama ama ben sensiz yapamam hyun!"

"Bende sensiz yapamam Han ama benim hiç bir suçum yok annem beni dinlemiyor ona çok yalvardım ama beni dinlemedi..."

"Seninde mi ailen sana şiddet uyguluyor yoksa"

"HAN! sana bu konuyu açma demiştim"

"Özür dilerim hyun..."

"Tamam kızmadım minik sincap..."

Bana minik sincap demesinden hep nefret etmiştim ama bu sefer minik sincabı bir hüzünle söylemişti...biz şuan veda ediyorduk birbirimize ve birbirimizle olan gelecek hayallerimize...

"Bende madem gidiyorum o yüzden ikimize bir bileklik yaptım..."

Bana beyaz bir tane bileklik uzattı üstünde hyunsung yazıyordu bu neydiki?

"Hyun bu ney ve üstünde ki yazı beyi temsil ediyor"

"Üstündeki hyunsung yazısı bizim adımızı ne birleşimi! Sana hep han derler bende öyle derim...sana jisung diyen kimseyi görmedim bu yüzden özel olsun diye artık sana jisung diğcem!"

"Hyunsung çok güzel oldu adlarımız çok yakıştı..."

"Son gecemizi birlikte doya doya geçirelim ağlamadan"

"Sen gittiğinde ben ne yapıcam tek başıma ama..."

"Bilmiyorum ama ağlamicaksın bana söz ver!"

"Söz veriyorum ağlamicam"

"Aferim minik sincap gel şimdi kollarımın arasına sarılalım"

Hyunjinin dediğini yaptım kollarının arasına girdim ve uzun uzun sarıldık birbirimize keşke ayrılmak zorunda kalmasaydık...ailelerimiz yüzünden zarar gören hep biz olduk, ailelerimiz yüzünden hep bir parçamız eksik oldu biz o eksik parçayı birbirimizde bulduk ve tamamladık ama şimdi ayrılıyoruz ve tekrardan bir parçamız eksiliyor....

•son•
Evet yeni bir fic ve ben takipçilerim sağolsun hyunsung shipinde karar kıldık
Bu ficin konusu jeon_taee adlı arkadaşım ile birlikte bulunmuştur keyifli okumalar!

I just missed you/HyunsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin