Yazarın ağzından;,
Jisung ve felixle yolda yuruyordum, o gün buluştuğumuz ilk gündü okuldan çıktığımız gibi bir avmye kosuverdik aniden telefonumun çalmasıyla durakladim. Arayan Linoydu
Ah söylemeyi unuttum biz minhoya arkadaş grubumuzda lino deriz kişiliği çok iyi mizahi olan zamanı gelince sert olan bir çocuktu arkadaş ortamimizda sevilirdi ben de dahil seviyorum. Telefonu açar açmaz telefondan arkanizdayim diye bir ses duyuldu arkamızı döndüğümuzde lino tam karşımızda duruyordu, fakat jisungu tanimiyordu jisugu Felix bizimle tanıştırdı ve lino sever miyid hiç bilmiyordum.Yarım saat bir saat geçtikten sonra lino ve jisungun şimdiden yakınlaştığı na şahit olmuştum. FAKAT JİSUNG FELİXİN ESKİ SEVGİLİSİYDİ. Ah eski sevgili dediğime bakmayın hala birbirlerinden hoslaniyolar.
Evlerimize gittik ve linonun Instagram hikayesine attığı storyi gordum jisungla kol kola selfie cekinmis st atmisti. Ne ara cekinmisti. Daha önce tanışıyorlar miydi? Kafamda deli gibi sorular vardı ah aman boşver sadece akradaslardi niye kafama takıyorum ki bu kadar ?
_______________________________________
St;
_______________________________________
*𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠 𝐬𝐢𝐳𝐢 𝐛𝐢𝐫 𝐠𝐫𝐮𝐛𝐚 𝐞𝐤𝐥𝐞𝐝𝐢*
Han: Selam, Bu grubu sohpet için açtım lino gercekten çok kafa dengi ve iyi biri beraber sohpet grubu açmaya karar verdik!
Jeongin: jisung linoyla daha yeni tanistiniz ne ara bu kadar yakinlastiniz yani sizi kiskndigim falan yok ama lino öyle kolay kolay insanlara Alişan biri değil.
Minho: Han'i tanidiginiz için onunla yakınlaşmamiz pek zor olmadı hanla çok iyi anlaşıyoruz ! Ee yagrin plan varmı ?
Jeongin: Sevindim ! Ama maalesef yagrin gelmeyeceğim.
*𝐉𝐞𝐨𝐧𝐠𝐢𝐧 𝐤𝐢𝐬𝐢𝐬𝐢 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱'𝐢 𝐞𝐤𝐥𝐞𝐝𝐢*
Jeongin: Benim yerime Felix sizinle gelebilir iyi anlasacaginiza eminim!
Han: Hey, Felix bizimle gel eminim çok eglenecegiz!
Minho: Felix, Oda kim?
Han: Yagrin görüşürüz !
dondurmacısı da bulusacaklardi fakat olay beklendiği gibi olmadı jisung ve felix beklemislerdi fakat lino gelmemişti gelmicek umudu ile banka oturdular ve dondurmanın keyfini çıkardılar.
Dondurman nasıl sevgilim ?
Senin kadar olmasa bile kusursuz Felixim.
Minho gelmedi yapalım mi ?
Oh Felix hizlisin birisi gorucek-
Olan olur işte bu olayın kurbanları da jeongin ve lino olur
EVET EVET BUTUN OLANLARİ GORDULER
Jeongin fotoğraf cekinmeye ne dersin
Lino ne saçmalıyorsun !
Hadi ama jeongin sadece fotoğraf
Pekala lino senin icin
_______________________________________
Lino ST;_______________________________________
*Jisungdan bir mesaj*
Han; Eğleniyorsunuz ? Demekki buluşmayı bu yüzden reddettiniz anlaşıldı.
Minho;senin gibi eski sevgilimle öpüşen bir kasar değilim Han jisung.
_______________________________________
Diğer bölümleri daha uzun yapmaya çalışacağım bu kısa oldu evet ama telafi edeceğim görüşmek üzere💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐞𝐤 𝐓𝐚𝐫𝐚𝐟𝐥ı 𝐀𝐬𝐤
Short StoryMinho ve jisung sevgililerdi jisung kavgalarda minhoyu kirip duygulariyla oynasa da minho onu hala seviyordu jisung da seviyordu ama minho sevdiginden süpheleniyordu birgun jisungun eski sevgilisi felix ortaya cikti daha fazla söyleyemem spoiler ver...