Reggel lett. Bár ne lett volna.. Arra keltünk, hogy áll a busz. Miért nem megy? John-t a buszsofőrt megkérdeztük aki azt mondta, hogy benzin kellene az autóba.
De hogyan jutunk el egy benzinkútig?
Michael megnézte a legközelebbit és rájött hogy nincs is olyan messze.
Aztmondta hogy ő elsétál de nem egyedül.
Gondoltam magamba eleget tettek már nekem azzal is hogy befogadtak, így Michael mellé álltam és elindultunk.
Azthittem, hogy Michael az a csendes,visszahúzódó fajta, de amikor már nem láttak minket megfogta a kezem és elkezdett mesélni magáról. Csak mondta és mondta és mondta.
Érdekes élete van.
Amikor befejezte megkért, hogy énis meséljem el az életem.
Hát belefogtam. Tulajdonképpen megbíztam benne pedig mégcsak most beszélek vele úgy igazán elsőnek.
Odaértünk kikértük a benzint, fizettünk és elindultunk.
Két kannával hoztunk ami elég nehéznek látszott, ugyanis Michael vitte.
Brutalisan szekszi volt ahogy a karjan megfeszültek az izmok.
Izzadt is picit de még mindig jól nézett ki!
Visszaértünk, letette a két kannát,megölelt és megpuszilta a hajam.
A többiek "huuhuu"ztak csak Luke nem. Nemtudom mi baja volt, de nemvolt jókedve..
Felszálltunk és elindultunk. Felelsz vagy merszeztünk és hát eléggé perverzül.
Calum kérdezett Ashtontól. Eléggé necces volt egyedüli lányként játszani.
Visszatérve Calumékra.
-Ashton, felelsz vagy mersz? -kérdezte Calum-
-Felelek.
-Oh rendben. Ha tehetnéd megfektetnéd az új csajt?
-Hmm.. Még szép!
-Ashton tejösz!
-Hmm.. Luke! Felelsz vagy Mersz?
-Merek!
-----------------------------------
hi☺️
Ez lett volna a következő rész! Bocsi a kicsi kihagyásért de eszméletlenül boldog vagyok hogy kommenteltetek! köszönöm!
Mostmár vége lesz a sulinak ezért többször lesz rész!
Addigis puszi💕
Ui.: jelezzétek ha tetszett a rész!😁