Sevgi, oturduğu sandalyede kıpırdanırken bir yandan da karşı masada içeceğini yudumlayan Altay'a bakıyordu.
İçinden onun yanına gitmek geçse de, bunu yapamazdı. Yanındaki arkadaşının omuzuna dokunmasıyla beraber tüm düşünceleri dağılmıştı.
Ona doğru döndü.
"Efendim?"
"Dalmışsın, ne oldu?"
"Hiç, hiçbir şey." dedi bakışlarını Altay'dan çekmeye çalışırken. Ama arkadaşı bunu çoktan farketmişti bile.
"Altay mı o ya?" dedi Yağmur yerinden doğrulup bakarken, Sevgi ise onu kolundan tutup zorla oturtmuştu.
"Evet Altay, ama biraz daha bağırırsan Altay ikimizi de görecek."
"Ay acaba yanında Tarık var mıdır, sorsak mı?"
Sevgi içinden 'ya sabır' diyerek Altay'a bakmaya devam etmişti, o sırada Altay'ın ona doğru dönmesiyle beraber hızla gözlerini çekmişti.
Altay birkaç dakika ona bakmıştı, tanımaya çalıştı, kanında çok fazla alkol vardı. Oldukça içmişti ve bunun birkaç sebebi vardı.
Bardağını alarak Sevgi'nin olduğu masaya ilerliyordu, sendeleye sendeleye yürümeye başladı. Sorgulamadan bir sandalyeye oturduğunda, Sevgi ona şaşkınca bakmıştı.
"Ben bir hava alacağım, midem bulandı." diyerek arkadaşı o ikisini yalnız bırakmıştı. Sevgi ise içinden arkadaşına lanetler ediyordu.
Altay ile yalnız kalmak hiç istemiyordu.
"Nasılsın?"
"Sen gelmeden önce çok daha iyiydim, Altay."
Altay gülmüştü, Sevgi haklıydı biliyordu. O olmadan her zaman daha iyiydi.
"Haklısın, sana acı veren benim. Senin çevrende dolaşmamam gerekiyor ama bu benim için çok zor."
"O zaman kendini tutmaya çalış Altay, eminim bunu başarabilirsin. O kadar da zor değil."
"Seni seviyorum, bu benim için çok zor."
"Bana başkasının adıyla seslendin Altay, Tarık eve seni sarhoşluktan ayakta duramayacak bir şekilde geldi, seni yatağa yatırdım ve sen saatlerce başkasının adını sayıkladın, beni o sandın ve sarılarak ağladın."
"Üzgünüm, ne diyebilirim bilmiyorum. Neden olduğunu da bilmiyorum çünkü kalbimde hissettiğim tek kişi sensin, ne yaptığımı bile hatırlamıyorum."
"Hatırlamasan ne farkeder, yaptın mı yaptın."
"Sevgi lütfen, bak gerçekten böyle olmasını hiç istemedim. Seni seviyorum, gerçekten. Aklımda senden başka kimse yok."
Sevgi başını olumsuz anlamda iki yana salladıktan sonra ayağa kalkmıştı, daha fazla bu saçmalıkları dinlemek istemiyordu.
"O kız, ben değilim Altay. Bunu öğren yeter."