Part 10.

52 3 0
                                    

Ik pak m'n koffer en loop naar beneden. Ik trek m'n huarache aan en m'n bomberjacket. Ik zet m'n deus cap op en loop de keuken in. Ik ga zitten en m'n vader zet een schaaltje aarbeien en frambozen neer.

Aii lekker. Zeg ik en ik douw als een gek een paar aardbeien in m'n mond.

Fleur Riemens.

Ik kijk m'n pa aan terwijl m'n mond vol zit en zie m'n vader geirriteerd kijken. Hij zucht en pakt z'n kop koffie. Ik eet m'n schaaltje leeg en drink m'n glas water op.

We gaan. Zegt m'n vader en hij loopt de gang in.

Ik loop achter hem aan en pak m'n koffer. Hij maakt de deur open en loopt naar de auto. Ik loop naar buiten en doe de deur dicht. Ik zet m'n koffer achterin en stap in. We rijden weg en na 10 minuten zijn we op school. Ik stap uit en kijk snel over het school plein. Ik zucht en pak m'n koffer van m'n pa aan.

Doei pap. Zeg ik en ik geef m'n vader een knuffel.

Veel plezier schat. Zegt hij en hij duwd m'n mobiel in m'n handen.

Je vergeet ook echt je mobiel. Zegt hij en hij begint te lachen.

Wat hebben oude mensen slechte humor zeg, damn.

Ik zwaai naar hem en loop het schoolplein op. Ik hoor getoeter achter me en draai me om.

Babey. Zegt hij en hij drukt me tegen zich aan.

Hij drukt een kusjes op m'n wang en in m'n nek.

Owen, Oh My God hou je in. Giechel in.

Hij grinnekt en laat me los.

Hij staart me aan en het wordt een beetje eng.

Wat?! Vraag ik.

Je bent mooi. Zegt hij.

Wat wil je van me.

Ik krijg niet eens een kus van je. Zegt hij.

Ik begin te lachen en druk een snelle kus op Owen's lippen.

Godver. Sist Owen.

Wahaaat. Zucht ik.

Ik wil meer. Fluisterd hij in m'n oor.

Ik wordt rood en hij drukt z'n lippen op de mijne. Ik grijns door de zoen door. Hij tikt met z'n tong tegen m'n lip als toestemming en die geef ik hem. We horen gekuch en ik trek me terug. Derest van de groep staat er, en ja inclusief rein.

Rein, ik snap best daf je jaloers bent dat ik met fleur ga maar hou je aub in en wees niet zo hinderlijk. Zegt Owen en hij loopt weg.

Als ik nu achter Owen aanloop ben ik echt zo'n meeloper persoon maar tis wel awkward dat ik hier zo sta.

Dus, met wie ga jij naar Parijs? Vraagt Megan.

Weet ik niet, ik ken hier niemand buiten om Owen. Zeg ik.

Ga met ons. Zegt ze en ze zet een smile op die duidelijk fake is.

Ik speel maar mee.

Is goed. Zeg ik en ik zet een fake smile op.

Yaaaay. Zegt ze en ze drukt me in een knuffel.

Ik zie dat Rein me aankijkt en ik geef hem een dodelijke blik.

Zoals het ernu uit ziet zitten we in dezelfde straat als Owen. En onze 'Villa' heeft een zwembad. De leraren hebben het al laten zien dusja. Zegt Megan blij.

Mooi, dan hoef ik je niet te missen schoolheid. Wordt er gefluisterd.

Ik draai me om en kijk recht in de ogen van Owen.

Godver Owen, je liet me schrikken.

I fucking hate you, but I love you. (Ft. Owen Playfair.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu