4.bölüm

47 10 14
                                    

Chris bu soruya ne cevap vereceğini bilememişti soru o kadar ağır gelmiştiki sanki yüreğine bir ağırlık bırakılmış gibi hissetti belki stilesin ailesini o öldürmedi ama bir çok çocuk bu yüzden ailesini kaybetti belkide hayatlarını ve stiles bu çocuklardan biriydi Chris bugüne kadar bilerek insanlara zarar verdiğinden emin olmadan kimseyi öldürmemişti ama diğer bütün avcılar öyle değildi en baştada ailesi babası ve kardeşi önünde kimin olduğunu masum olup olmadıklarını umursamadan insanları öldürüyor zaten yanlarından ayrılma sebebide buydu.

"Aileni ben öldürmedim stiles"

"Sende onlardan birisin"

Chris buna ne diyeceğini bilememişti hiçbir şey söylemeden arabayı çalıştırıp yola koyuldu. Ama ikisininde bilmediği bir şey vardı. Arkalarından karanlık bir varlık onları takip ediyordu.

☆☆☆

Chris arkadaşını yola çıktığında aramıştı arkadaşı ona evi çoktan ayarlamıştı o yüzden ev aramakla uğraşması gerekmeyecekti.

Chris arabayı durdurup çocuğa baktığında çocuğun uyuyakaldigini farketti önce gidip saksının altında olan anahtarı alıo kapıyı açtı sonrada çocuğu alıp içeri geçti arkadaşı onu karşılamak istemişti ama Chris gerek olmadığını söylemişti arkadaşı şerifti ve yeterince yoruluyorum zaten saat gece yarısını geçmişti.

Chris çocuğu koltuga yatırıp gidip odalara baktı. Çocuk odasını bulduktan sonra çocuğu oraya yatırıp kapıyı örtmüştu daha sonra kapıları kitleyip pencereleri kontrol etti. Cocugun güvenliği için Ekstra dikkat ediyordu.
☆☆☆

Stiles kendini eski ve yıpranmış bir evde buldu camın önünden içindeki aileyi görebiliyordu. Stiles amcasının içeride olduğunu görünce özlemle ona baktı galiba bu amcasının anlattığı eski evlerinde annesi ve babasını amcasının gösterdiği fotoğraflardan tanımıştı ama yanlarında bir adam daha vardı. Amcası daha önce bu adamdan bahsetmemişti stiles merakla adamı inceledi. Adam sarı saçlı mavi gözlü ve kıvırcık saklıydı yakışıklı ve yapılı bir adamdı sinirle bir şeyler anlatıyordu ama stiles ne konuştuklarını duyamıyordu. Adam yumruk yaptığı elini masaya vurup sinirle ayağa kalktı
Adam bir şeyler daha söyleyip dışarı çıktı stilesin amcasıda arkasından dışarı çıkmıştı bir iki şey konuştuktan sonra adam ordan ayrılmıştı ama ayrılmadan önce stilesin tam gözlerinin içine bakmışti ve bu  ürpertici adam nefretle çocuğa bakıp ordan ayrıldı.

Stiles birden yerinden sıçrayarak uyandı o adam onun orda olduğunu nasıl farketmişti stiles bunun sadece rüya olduğunu sanıyordu içinden bir ses bu rüyada bir tuhaflık olduğunu söylüyordu. Stiles Adamın bakışlarını hatırlayınca tüyleri diken diken olmuştu. O adamı daha önce görmemişti bile neden ona öyle nefretle bakmıştı.

Stiles karanlık odada çok korktuğu için dolabın içine girdi. Eskidende korktuğunda dolaba girerdi ama amcası onun nerde olduğunu hep bulurdu. Stilesi kucağına alıp ona sarılırdı buda stilesin korkusunu yokederdi ama artık amcası yoktu ve stiles yapayalnız kalmıştı.

☆☆☆

Sabah kalktığında direk çocuğu kontrol etmek için odasına gitti ama çocuk orda değildi Chris endişeyle diğer odaları aradı ama çocuk hiçbir yerde yoktu kapılarda kitliydi hiçbir yere gidemezdi.

Chris kapı sesiyle aşağı inip kilidi açıp kapıyı açtı karşısında yıllardır arkadaş olduğu insan vardı ama şimdi onu gordugune bile sevinemiyordu. Alex heyecanla arkadaşına sarılmıştı ama Arkadaşında bir tuhaflık olduğunu farkeden Alex ondan ayrılıp sorunun ne olduğunu sordu. Chris çocuk yok dediğinde şaşkınlıkla ona baktı.

senin bir ailen var mı (Stiles Stilinski)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin