Ön kapının önünde siyah bir Maserati Ghibli duruyor. Bir şoför indi, ardından bir kadın ve ardından resmi giyimli bir adam eşlik etti ve konağın büyük fuayesine götürüldü. Soojin'in gözleri, adamın kadını ön kapıda beklemesine ve onlar içeri girmeden önce kibarca elini uzatmasına kaydı. Ne hoş bir çift.
Sahne tam zamanında oynuyor.
Kapı yüksek sesle çarparak tüm odayı sallıyor ama Soojin dışarıdaki insanların duyacağından şüphe ediyor. Herkes, ev sahiplerinin partiden ayrıldığını fark edemeyecek kadar birbirine kenetlenmek ve servetlerini göstermekle meşgul.
"O NEYDİ SOOJIN!?" Hui'nin sesi ofis odasındaki sakinleştirici sessizliği delip geçiyor. Yaklaştıkça gözleri kırmızı parlıyor. "BENİ HİÇ DİNLEMİYOR MUSUN?!"
Soojin arkasını döndü ve hafifçe gülümsedi. "Tabii ki dinliyorum. Nasıl dinlemeyeyim ki?"
Hui her zaman bir aksiyon adamıydı. Ve Soojin, kafasının yanındaki duvara yumruk attığında irkilmiyor. "BÖYLE KONUŞMA HAKKINI SANA KİM VERDİ?! HA!?"
Yüzü çok yakın ve Soojin ofis masası ile kocasının kaslı vücudu arasına sıkıştırılmış durumda.
Yine de uygun bir tepki veremedi. Bunu yapamayacak kadar yorgundu, çünkü kocasının servetiyle övündüğü her iğrenç zengin adama sahte bir gülümsemeyle gülümsemek her zaman yorucuydu.
Saçları artık ağarıyor. Soojin her şeyin ortasında düşünüyor. 34 yaşında biri için çok erken...
ŞOK!
Gözleri genişliyor. Yüzüne tokat gelmesi birkaç saniye sürer ve sağ yanağı aniden çok sıcak ve ağrılı hisseder. Tokat, bir alkış kadar yüksekti. Eli açık bir tokat attı ve arkasında kırmızı bir iz bıraktı.
Soojin'in gözünün hemen altında alyansın onu yakaladığı yerde küçük bir kesik var. Kendisinden bir baş daha uzun olan kocasına bakıyor, yanağını tutuyor, istemsizce gözleri sulanıyor.
"BÖYLE BİR ŞEYİ BİR DAHA YAPACAĞINI HİÇ Mİ HİÇ DÜŞÜNMÜYORSUN?" Gözleri Soojin'in yüzünde delikler açarken Hui'nin sesi çok yüksekti, zehirliydi. "ELİMDE KALACAKSIN, SENİ ÖLDÜRÜRÜM!"
Kocasının böyle bir şey yapabileceğini çok iyi bildiği için, o son sözde düşünür. Ne de olsa bir canavarla evliyse.
"Sen benim için bir hiçsin, tamam mı Soojin?" Hui işaret parmağıyla alay ederek Soojin'in omzunu dürttü.
Bana hatırlatmana gerek yok. Soojin kendini nasıl bir belaya bulaştırdığını çok iyi biliyor: Ailesinin adı uğruna bir canavarla evlenmek, onun kinciliğine katlanmak ve herkesin önünde mutlu, mükemmel bir aile gibi davranmak gerektiğini.
"Orada yaptığın numara mıydı?" Hui üretmeye devam ediyor. "O aptalların yardım çağrını duyacağını mı sanıyorsun?"
Son yumruk çok güçlüydü ve Soojin, Hui'nin elini itti. Küçük bir karşılık verme girişimi, kocasının alaycı bir şekilde "Ne kaltak" diye alay etmesine neden olur. Soojin'e saldırıp elinin tersiyle ona vurmadan önce tısladı.
Hui, Soojin'in narin vücudunu sarmal bir şekilde yere düşürür. Çabuk sinirlenen ve öfke sorunları yaşayan Hui, Soojin'e tepeden bakar ama o ona ulaşmadan önce Soojin masanın sol alt çekmecesine uzanır ve soğuk 1849 cep tabancasını çıkarır.
Hui ondan iki kol uzaktayken, Soojin tabancanın kocası dediği canavarın tepinme biçimine yalnızca bir kez havladığından emin olur.
Silah sesi, yakın mesafeden dolayı pek yankılanmıyor, ancak odanın içinde yankılanmaya ve kocasının göğsünü tutarak sendeleyip düşmesine yol açmaya yetiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dünya bu, sooshu
FanfictionSoojin kocasını öldürür. Shuhua, zengin bir iş adamının ölümü vakasını çözmekle görevlendirilir.