Shuhua interkomunun tuş takımındaki şifreye dokunarak kapıdan gelen açılış bip sesini duydu ve yorgun uzuvlarıyla kapıyı iterek açtı.
"İyi ki döndün, yoksa polise bir kayıp kişi raporu vermek üzereydim!"
Shuhua, elinde bir spatula tutan önlüklü kızın tanıdık sesiyle hem inleyip hem de gülümseme dürtüsüne karşı savaşıyor ve onu bariz bir hoşnutsuzlukla kaşlarını çatarak selamlıyor.
Dedektif, nasıl yalnız yaşamadığını unutarak biraz gülüyor - "Ya da babanın adamlarından birinin beni bulmasını isteyebilirdin" - Ve en iyi arkadaşı ve bir nevi oda arkadaşı olarak bir holdingin varisine sahip olduğunu.
"Ha. Ha. Gerçekten komik, Shuhua." Soyeon alaycı bir şekilde homurdandı. "Aslında eve hiç gelmeyeceksin sandım. Birkaç gün önce ofise ödenmemiş elektrik ve su faturalarınız hakkında bir bildirim aldım ve bahsetmiyorum bile, kirayı ödemeyi de unutup duruyorsun!"
Shuhua dürüst olmak gerekirse şu anda ihmali hakkında konuşmak istemiyor (çünkü zonklayan baş ağrısı onu gerçekten rahatsız ediyor) ama tüm dünyadaki en iyi arkadaşı Soyeon'u bildiğinden, bu konuşma çözümlenene kadar asla bitmeyecek.
Dedektif, klasörü sehpanın üzerine koyduktan sonra oturma odasındaki deri kanepesine çöker, başı gizli bir şekilde arkalığın üzerinde, kendini Soyeon'un anne dırdırına hazırlar.
"Ayrıca aramalarıma ve mesajlarıma, hatta seninle iletişim kurma girişimlerime bile cevap vermiyordun..."
"Yani, korumalarından birini sabahın yedisinde tüm binayı uyandırması için gönderdin?"
"Çünkü senin öldüğünü sandım!"
Shuhua, en iyi arkadaşı için bu kadar önemli bir meseleyle dalga geçtiği için aniden kendini kötü hissetti. Soyeon'un gözleri endişeyle doldu, kaşları çatıldı ve neredeyse gözyaşlarının eşiğindeymiş gibi görünüyordu. İşte o zaman Shuhua, en iyi arkadaşının bunaltıcı endişesinin ardında çok daha fazlası olduğunu fark eder.
"Ben...ben özür dilerim Soyeon."
Soyeon içini çekti ve bir anlığına gözlerini kaçırarak tehditkâr gözyaşlarını sildi. Spatulasını sehpanın üzerine bıraktı ve en iyi arkadaşının yanına oturdu.
"Bunu bir daha yapma, tamam mı?"
Shuhua sessizce başını salladı ve Soyeon'un istenmeyen saç tutamlarını kulağının arkasına sıkıştırmasına izin verdi. Yumuşak, sıcak avuç içi hissine eğiliyor ve sadece Soyeon'un varlığının sağladığı evde bir tür zevk alıyor.
"Eğer seni incitirsem asla kendime affedemem Shuhua."
İkisi arasında her zaman söylenmemiş, özel, romantik, platonik bir atmosfer olmuştur ve denediklerini söylediğinde Shuhua'ya inanın. Gerçekten yaptılar.
Üniversiteye döndüğünde, Soojin ile korkunç ayrılığından bir yıl sonra, Soyeon sadece onun için oradayken ve onun yanından hiç ayrılmadığında, Shuhua belki de herkesin haklı olduğunu düşündü. Belki de bunca zamandan sonra Soyeon onun için doğru kişiydi. Yine de yürümedi. Ve dört aylık bir ilişki girişiminden sonra, ikisi karşılıklı olarak en iyi arkadaş olarak daha iyi durumda olduklarına karar verdiler.
Neredeyse ilişkilerinin hatırası geçmişte, akıllarının bir köşesinde kaldı ve Shuhua bugün olduğu dedektif olmak için yaşadı ve Soyeon tüm dünyadaki en iyi arkadaşı olmaya devam etti.
Soyeon, Shuhua'nın başını omzuna yaslamasına izin vererek, "Yuqi'nin beni birkaç gün önce araması ve Lee davasını aldığını ve bununla meşgul olduğunu söylemesi iyi bir şey," dedi." Babamın güvenlik ekibinden seni bulmasını istemeye şu kadar yaklaşmıştım." İşaret parmağını ve başparmağını bir araya getiriyor ama tam olarak bir arada değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dünya bu, sooshu
FanfictionSoojin kocasını öldürür. Shuhua, zengin bir iş adamının ölümü vakasını çözmekle görevlendirilir.