bölüm-2

186 11 9
                                    

Multimedya da berk var..
Gözlerimi açar açmaz cırlamaya başladım. Salak Emir ve Seymen üzerime su dökmüşlerdi. Bağırarak "Mal mısınız? Gerzekler öldürecem sizi." dedim. Yastığımı alıp onlara fırlattım. İkisinde kahkaha atarak buluyordu. Sonunda Seymen " Hayır mal değiliz. Hak ettin erken uyansaydın güzelim." dedi. Ardından Emir lafa atladı " Badgirl hadi hazırlan biz seni oturma odasında bekliyoruz. Bu arada bugün okulun ilk günü. " dedi. " Mal mısın Emir sankiokulda çok şey yapıyoruz." dedim " Tabi kızım bi şey yapıyoruz mesela popüler oluyoz " dedi. Gerçekten haklıydı. Şuana kadar çok okul değiştirdik hepsinde popülerdik. Onları odamdan çıkardıktan sonra odamdaki banyoya girip duş aldım ve üzerime birşey giymek için dolabımın önüne geçtim. Bir türlü ne giyeceğime karar veremeyince telefonumu elime aldım ve Seymen' e mesaj attım.
Kime:Seymoş
-Sizce ne giyeyim?
Kimden: Seymoş
- Ne bilek kızım giy işte bi şeyler.
Kime: Emoş
- Hemen Seymen' in kafasına vur yoksa ben gelecek bu halimle oraya. Bu arada ne giyeyim sence?
Kimden:Emoş
-Tmm. Gelmeme gerek yok dövdüm gerzeği. Sen bilirsin kızım ama bence kısa giyme çünkü sana bakantüm erkekleri öldürürüm.
Kime: Emoş
-Gelsem oraya seni boğarım;)
Dolabıma biraz daha göz attıktan sonra siyah mini eteğimi ve üzerine hafif salaş üzeri baskılı beyaz t- shortumu giydim. Tişörtün eteklerini eteğinin içine koydum. Saçlarımı düzleştirdikten sonra açık bıraktım ve çantamı alıp oturma odasına indim. Emir beni görünce kaşlarını çattı. Kendisi biraz kırodur. Yani sevdiği kızların kısa giyinmesini sevmez. Seymen ise ıslık çaldı. Emir Seymen'in kafasınaşaplak geçirdikten sonra bana döndü ve "Çıkar hemen üstünü yoksa katil olucam lan"dedi. Ona ' mal mısın' bakışını attıktan sonra dış kapıya doğru yürümeye başladım. Arabaya bindikten hemen sonra Emir ve Seymen bindiler.
***
Okula geldik. Arabamı park ediyordumki bir manda zır zır kornaya basıyordu. Onu takmadan arabayı park ettim. Arabadan indim. Kırmaya basan manda da indi. Tamam bumanda baya yakışıklıymış. Manda önüme geçti ve bana dönüp göz kırparak" Heyy!Güzellik burası benim park yerim arabanı çekmen gerek "dedi. Benboksçu kızım lan hiç durmadan yumruk attım yüzüne. Benim çocuğa yumruk attığımı gören Emoş veSeymoş hemen saldırdılar çocuğa. Nerden geldiğini bilmediğim çocukta katıldı kavgaya. Bende girdim EE sonuçta kavgacı badgirlüm.
***
Adının Oğuz olduğunu öğrendiğim müdürün odasındaydık. Müdür "
Neden kavga ettiniz? " diye soru yöneltince Emir hemen" hocam bu şahıs kankamız hatta kardeşimiz Berra' ya sarktı. Bizde dersini verdik" dedi. Hocabusefer bana döndü onun birşey sormasını beklemeden cevap verdim" hocam şu şahıs bana göz kırparak arabamı çekmemi söyledi bende buna karşılık olarak yumruk attım. Yani tüm suç şu şahısa ait" dedim. Müdür çocuğa döndü " Berk niçin yaptın oğlum? " dedi. Demek bu mandanın adı Berk' di. Berk" Hocam gözüme güneş ışını kaçtı o yüzden gözüm kapanmış Berra hanımcım de kavgayı başlatan onlar onlar suçlu ben değil. " dedi." Hocam merakımdan soruyorum güzellik lafını kime söyledi yoksa konuda Emir ve Seymen' e mi söyledi bu manda." dedim. Gerzek hem suçlu hem güçlü rolünü oynamak istiyor."Hayır hocam ağız alışkanlığı o yüzden söyledim.." dedi manda. Müdür hepimizi biraz azaraldıktan sonra odadan çıktık.Emir ve Seymen Berk' e birseyler söyledikten sonra yanıma geldiler. Ders zili çalmıştı. Zatenderse girmek istemiyordum kantine geçtik. Emir başladı yine konuşmaya " BFF ler bu sene söz verdik unutmayın doğru düzgün okulumuzu okuyacaz" dedi ve bize bi şey almak için kalktı. Aslında haklıydı. Babam ve annem hep beni parayla sınıf atlattılar son senem olarak derslerime ağırlık vermemi istiyorlardı.
Bende öyle yaptım bu sene derslerime ağırlık vereceğime söz vermiştim.Ama pek öyle olmadı neyse ilk sınavlarımız başladı ve ben 100 almıştım.Öyle mutluydum ki mutlulukyan havaya uçmutum Emir ve Seymen ise 95 almışlardı ama boşver yinede iyi almıştık. Son zil çaldı ve okul bitmişti.

Kötü Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin