...

28 5 0
                                    

Annemler gideli bir hafta oldu ama ben hyuna hala kanseri söylemedim. Bu bir haftada nedense hyun eve geç gelmeye başladı ve çok kızgındı neden geç geldiğini sorduğumda iş yüzünden deyip bağrıyor aklı başına geldiğinde ise iş yüzünden stresli oldunu söyleyip özür diliyor. Ona kızmıyorum stresli olabilir hem daha ölmeme çok var eminim beraber zaman geçirebiliriz. Bu gün ise hyuna browni yaptım ve iş yerine gidiceğim onun haberi yok umarım sevinir. Saat 6 civarı evden çıktım normalde bu saatlere yakın işten çıkar ve bu gün mesaiye kalmamasını isteyiceğim bizim için ilk tanıştığımız resterona rezervesyon yaptırdım nede olsa yarın tanışma ve çıkma yıl dönumumz orda tam saat on ikide tanıştık ve saat gece birde ise o resterontın önunde sevgili olduk. Bu olayın üstünden tam 6 yıl geçti. Ben bunları düşünürken şirkete gelmiştim bile. Zaten şirketdeki çoğu kişi beni tanıyordu bu yüzden rahatlıkla girip hyunjının odasına gittim ama orda yoktu. Hyunjinin sekreterinin yanına gidip nerde olduğunu sordum. Dediğine  göre erken çıkmış ve aynı benim yaptığım gibi tanıştığımız resteronta rezervesyon yaptırmış. Hemen eve gidip hazırlandım ve resteronta gitmek için  evden çıktım ve bizim için ayırttığım masaya oturdum etrafa bakındığımda yoktu beklemeye başladım. Saat 11 olmuştu hala ortalıkta yoktu eve mi gitti diye düşünüp ayağa kalktığımda içeri bir kız girdi arkasından ise hyun ve elini kızın beline koyup dudağından ona küçük bir öpücük kondurdu. Kız beni görmuş ve bana banarak onu bir daha öptü ve hyun beni görmeden yerlerine geçtiler. Tüm gece onları izledim daha önce canımın bu kadar yandığını hatırlamıyorum.

Hyunjine sövebilirsiniz yazım yanlışlarını takmayın byyy

İntihar mektubu Where stories live. Discover now