KLONLAMA-MAHKEME

43 13 32
                                    

//Yazardan//

"Bayan Oh sıra sizde efendim." Klon makinesi sorumlusu Bay Min sıradaki klon bebek için Bayan Oh'u çağırdı. Bayan Oh kucağındaki bebeğiyle makineye doğru yaklaştı ve bebeğini makinenin içine bıraktı. Makineden kısık bir ses çıktı ve makinenin içine bırakılan bebeğin canlı bir kopyası oluştu. Bayan Oh gerçek olan bebeği alırken Bay Min klon olan bebeği kucağına alıp başka bir makineye doğru ilerledi ve klon bebeği o makineye bıraktı.

"Klon Sehun Dünya gezegenindeki Güney Kore ülkesine gönderiliyor."dedi Bay Min.

O sırada Bayan Byun endişeli bir sesle Bay Kim ile konuşuyordu.

"Anlamıyorsun eğer hepsini aynı yere gönderirsek birbirlerini bulma ihtimalleri çok yüksek. Eğer birbirlerini bulurlarsa güçlerinin farklarına varacaklar. Neden bunu göze alıyoruz?"

"Asıl sen anlamıyorsun onları farklı yerlere gönderirsek kendi çocuklarımız da güçleri alamayacaklar ve babam bunu hiç kabul etmiyor."

"Babam demişken neden çok büyük bir sorunumuz varken şu klon işiyle uğraşıyoruz?"diyerek konuyu değiştirdi Bayan Byun.

"Büyük bir sorun mu?"dedi Bay Kim alaylı bir sesle.
"Babamızı biri tahttan indirmeye çalışıyor. Küçük bir sorun mu bu?"
"Sanırım güçlerimizin olduğunu unutuyorsun. Suçluyu bulduk bile."
"Bulduk mu?"
"Evet. Bak şu alana bir kardeşlerimizin hepsi burda ama biri hariç."
"Sahi Yunsok nerde? Onunda bir kızı olmamış mıydı?"
"Evet aramızda sadece onun kızı oldu. Hiç düşündün mü? On kardeşiz dokuzumuzun oğlu oldu ama onun kızı oldu."
"Peki bu onu suçlu yapıyor?"
"Hayır yapmıyor ama garip."
"Peki suçlunun o olduğunu nasıl anladık?"
"Babamızın yani kralın yemeğine zehir koyarken görüldü."
"NE!?"
"Doğru duydun şu klon işi bitsin mahkemeye gideceğiz."

O sırada son bebekte klonlanmış ve klonu Dünya'ya gönderilmişti.

???

Mahkeme salonu sessizdi tüm EXO Planetliler gelmişti. Hiçbiri krala bunu yapanın onun oğlu olduğuna inanamıyordu.

"Kim Yunsok krala yaptıklarınız az önce okundu. Sizin söylemek istediğiniz bir şey var mı?"dedi hakim.

"Eklemek istediğim bir şey var kralın tahtına yapıştırıcı süren de bendim."dedi Yunsok alayla.

"Terbiyesiz."
"Yaşından başından utan be adam."
"Böyle biri nasıl kralımızın oğlu olabilir?"

EXO Planetliler bir ağızdan konuşmaya başlayınca hakim onları susturdu ve devam etti.

"...Suçlarından yargılanan suçlunun Dünya'ya sürgün edilmesini ve kendisiyle birlikte kızını ve karısını da sürgün edilmesine, güçlerinin elinden alınmasına karar verilmiştir."

"Adelet yerini buldu."
"Çok iyi oldu."
"Bence idam edilmeliydi."

EXO Planetliler tekrar konuşmaya başlayınca hakim onları susturdu.

O gün hem EXO Planet hem de Dünya'nın kaderini değiştirmişti. Sadece mahkemeden dolayı değil klonlamada bunun bir göstergesiydi."

______________________________++_________________________

Eveeett ilk bölüm geldiii.
Şimdi şöyle bir şeyler oldu.
Bizim EXO üyeleri klonlanıp Dünyaya gönderildi.
Onlar X EXO olacaklar zaten biliyorsunuz. Bu bölüm benim EXO teorilerime dayanarak yazıldı yani EXO nün klonlanıp dünyaya gönderildi diye bir şey EXO m/v Kerim'de ya da başka bir yerde yok tamamen benim teorim umarım beğenirsiniz.
378 kelime...

EXO PLANET SAVAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin