20 Yıl Sonra

33 8 34
                                    

"Yarın görüşürüz NaRi."

"Görüşürüz." Amfiden çıkıp üniversitenin çıkışına doğru ilerliyordum. Çıkışa geldiğimde karşıda beni bekleyen arabayı fark ettim. Yaşadığım hayata söylene söylene arabaya doğru ilerledim.

"Anne buna cidden mecbur muyuz?"

"Evet mecburuz tatlım. Babanın yanında işler pek yolunda gitmiyor."

Ah bir de bu vardı babam. Zaten tüm bu olanların sorumlusu o değil miydi?

Arkamıza baktığımda 2 arabanın daha bizi takip ettiğini gördüm.

Korumalar...

"Eee günün nasıl geçti?"

"Her zamanki gibi sıkıcı."

"Aferin aldın mı?"

"Anne üniversiteye gidiyorum ben bu sorunun süresi liseye başladığımda bitmesi gerekiyordu ama sen hala soruyorsun."

"Tamam sohbet etmek isteyen de kabahat." Annem sustuktan sonra yol sessiz geçtı. Ya da ben öyle olacağını sanıyordum.

- O sırada EXO PLANET-
(yazardan)

"Hazırlıklar tamamlandı mı?"

"Evet efendim her şey tamamlandı birkaç dakikaya yola çıkacağız."

"Güzel."

Suho etrafına gururla baktı. 20 yıldır beklediği şey birazdan ellerinde olacaktı.

- Dünya-
(NaRi'den)

Kulağımdaki kulaklıkla camdan dışarıya bakıyordum. Evimiz şehir merkezinden oldukça uzak olduğu için yol boyunca sadece ağaçları  ve boş arazileri izleyebildim. Ben ağaçları izlerken araba sarsılmaya başladı.

"Anne ne oluyor?"

"Bilmiyorum."

O sırada gökyüzünden bir ses geldi.

OHA BEN Mİ YANLIŞ GÖRÜYORUM YOKSA ŞU AN KARŞIMDA UFO MU VAR?!

"ANNE BU DA NE?!"

"Merak etme kızım bize zarar veremezler." Annem sakince konuştuğunda ona hayretle baktım.

Karşımızda UFO vardı UFO?!

"ANNE!" Bir dakika uzaylı iniyor.

"NaRi sakin ol."

Tamam karşımda UFO olabilir içinde uzaylı olabilir ama ben sakinim.

Hayır değilim!

"Bayan Kim lütfen kızınızla araçtan inin." Karşımdaki boynunda kırmızı ışık olan biri konuştuğunda onlara dikkatle baktım. 9 adamın 8'inin boynunda kırmızı ışık 1'inde yeşil ışık vardı.

Neden? Acaba o iyi biriydi diye mi yeşil takmıştı.

"NaRi sakince in kızım korktuğunu belli etme."

"Anne karşımızda uzaylı var. Nasıl korkmayayım?"

"Hayır uzaylı değiller yani uzaylılar ama-Kızım şuradan bir kurtulalım sana her şeyi anlatacağım söz." Arabadan indik.

- Birkaç dakika önce EXO PLANET-
(Yazardan)

"D.O, Baek, Yeol! Hadi gemiye, gidiyoruz." Suho gemiye binen kuzenlerinden sonra kendisi de bindi.

"Plan basit kızı alıp geri geliyoruz. Ters giden bir şey yok değil mi?"

"Şey... Suho ben bunu bozdum galiba." Kai elindeki ışığı Suho'ya gösterdi.

"Zaten bir sorun çıkmasa şaşırdım. Ne yaptın ona?"

"Şey ben oynuyordum sonra kırmızı ışık yeşile döndü."

"Kai oyuncak mı o? Geri geldiğimizde Xiumin düzeltir."

"Gemi kalkıyor sıkı tutunun!" Geminin kaptanı bağırdığında kerkesin yüzünde bir gülümseme oluştu. Sonunda güçlerine kavuşacaklardı.

- Dünya-
(NaRi'den)

"Bayan NaRi lütfen bize doğru gelin."

"Hayır gelmeyecek." Annem konuştuğunda adam ona döndü.

"Bayan Kim kızınız kendi kararlarını alabilecek yaşta lütfen ona izin verin."

"Kaç yaşında olursa olsun o benim kızım."

"Pekâlâ bunu siz istediniz. Kai güçlerin işe yarıyor mu diye bakmak ister misin?" Adam yeşil ışıklı adama döndü.

"Büyük bir zevkle." Yeşil ışıklı adam sırıtıp bana baktı.

Yeşil ışıklı adam birden kaybolup benim yanıma geldi.

Koştuğunu görmedim yürümedi de o zaman...

IŞINLADI! O BİR SÜPER KAHRAMAN!

Ama gelip beni tutup tekrar diğer adamların yanına ışınlandı.

"Kızıma dokunamazsınız!"

"Kocanız bizimle uğraşmayacaktı Bayan Kim."

"NaRi!" Ufoya bindirilmeden önce duyduğum son ses annemin bağırmasıydı.

______________________++_________

Kendi yazdığın kitaba kendini koymazsın Narin dbdjsdbsjsh

Peki şu olay👇


Dvjsbbsjsjsbs Kai her yerde Kai

Kendinize iyi bakın bb

482 kelimee

EXO PLANET SAVAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin