Doğru ilacı bulmak, doğru kişiyi bulmak gibidir, bu yüzden her zaman ilaçlarınıza dikkat edin.
Bugün canımdan çok sevdiğim sevgilimle beraber 1. Yıl dönümümüzdü. Her şey çok çabuk gelişmişti aslında, daha dün çıkma teklifi etmeye utanıyorken ne ara buraya kadar geldik? Bugün ona sürpriz yapmam gerekiyordu evet, evine gitmeye karar verdim.
Heyecandan 1 hafta önceden hazırladığım anı defterimi ve en çok istediği saatten alıp evine gitmek için yola koyuldum, evlerimiz yakındı uzak değildi o yüzden saatin 21.00 gibi olmasını bekledim. Ve saat yaklaşmıştı hediyelerimi alıp evden çıktım ve yolda yürümeye başladım, evinin önüne geldim ama sadece kendi odasında ki lamba yanıyordu, bu saatte ailesi genelde evde olurdu acaba bana sürpriz mi hazırladı diye düşünüp eve girdim, bende evinin yedek anahtarı olduğu için apartmana girip asansöre bindim ve dairesine gelip kapıyı açtım ki neyle karşılaşayım? Eski arkadaşımla artık eski sevgilim birbirini öpüp eğleniyorlardı. Gördüklerim karşısında adeta donakaldım ve elimdeki hediyelerin hepsi yere düştü ve beni aldatan şeref yoksunu Emir beni fark etti.
Emir: Alya senin burada ne işin var?
Hediyeler yerdeyken kapıdan içeri girdim ve beni aldattığı eski arkadaşım Cansuya baktım
Sen ne şeref yoksunu bir insansın ya 1. senemize girdik 1. senemize bu muydu senin yıldönümü hediyemiz senden tiksiniyorum gerçekten.
Dedim ve dönüp Cansuya baktım pişmiş kelle gibi sırıtıyordu, e tabi hayvan ilk defa insan görünce öyle yapar yani. Ardından Cansuya yaklaşıp tokat attım.
Senden de ve senin o kılıbık suratlı sevgilinden nefret ediyorum, cehennemlerde yanın aptallar sizi
Dedim ve kapıdan çıkıp merdivenle aşağı inmeye başladım. Arkamdan Cansunun gülme, Emirin Alya gitme sesleri vardı ama her şey için artık çok geçti.
Bildiğim bir bar vardı oraya gidip biraz içmeye, kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı. Ağlaya ağlaya bara geldim ve bir tane sandalyeye oturup içki sipariş edip etrafa bakmaya başladımGarson: Buyrun efendim, içeceğiniz.
Teşekkür edip bir yudumda bütün alkolü kafama diktim ve garson bana bakakaldı.
Bir tane daha versene ya dedim ve garson kafasını sallayıp bir alkol daha getirmeye gitti ve getirdi. Teşekkür edip yudum yudum alkolumu içerken bizim okulda ki popüler çocuğun yakın kız arkadaşı Öyküyü gördüm, bana pis pis bakıp sırıtıyordu. Göz devirip önüme döndüm ve elimdeki alkolu bitirip bir bardak şarap sipariş ettim, ardından Öykü yanıma geldiAy ne var ben senden kurtulamayacak mıyım?
Öykü: Daha çok içmesene çok içtin.Seni ilgilendiren kısım tam olarak neresi acaba? Dedim ve bir bardak şarabı tekrardan kafamdan aşağı diktim, Öykü alkışlamaya başladı. Elimle dudağımın kenarına dökülen şarabı silip Öyküye baktım*
Siktirip gider misin artık? Rahatsız ediyorsun.
Öykü: Peki ama bir şey olursa gel yanıma dedi ve sahte bir gülüş atıp gitti. Rol yaptığı çok belliydi gerizekalı.Ayağa kalkıp eve gitmeye çalışırken oturduğum sandalyeye düştüm ve garson yanıma geldiG: İyi misiniz?
İyiyim teşekkürler siz işinize bakın lütfen.Garson peki dedi ve işine bakarken yanıma Öykü geldi.
Ben senden kurtulamayacak mıyım?
Öykü: İyi görünmüyorsun bize gidelim.
Hayır ben iyiyim git başımdan.
Öykü: Bak beni sevmiyor olabilirsin ama şuan zor durumdasın hadi bana gidelim biraz dinlenirsin istersen tekrardan eve gidersin.Dediği mantıklı gelmişti ve Öyküye tamam gidelim dedim. Ardından Öykü sırıttı ve beni evine götürmek için arabasına bindirdi. Ben arkada biraz sırnaşmışken bir kaç dakika sonra Öykünün evine geldik, kapımı açtı ve içeri girdim direkt yatağa uzandım ardından Öykü İyi geceler Alyacık dedi ve gitti
Uyurken yanımda birini hissettim ama Öyküdür diyip umursamadım ve uyumaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acılarımın İlacı.
Teen FictionHer şey aslında kötü bir acıyla başlıyor değil mi? Belki de o acılar aslında bizim kendi yaptığımız hatalardır. Bu acılar için düzgün ve kendimizi düzeltecek ilaçlar bulmamız gerekiyor, doğru insanlar bulduğumuz gibi.