Η μέρα είχε φτάσει ο Δημήτρης και η Άννα είχαν πάει στον γιατρό για να μαθουν το φύλο του μωρού.
-Γ: το μωρό σας είναι ένα κοριτσάκι.
-Δ&Α:σας ευχαριστούμε καλή συνέχεια.
Ο Δημήτρης και η Άννα φύγανε και πήγαν σπιτι τους.
-Δ: Σου το είχα πει ότι θα είναι κοριτσι αλλά δεν με άκουγες.
-Α: Η αλήθεια είναι ότι μου το χές πει αλλά δεν σε άκουγα.
-Δ:Σου υπόσχομαι θα αγαπάω και εσένα και το κοριτσάκι μας και θα σας προσέχω.
-Α:τώρα που είμαστε εδώ θα πρέπει να κάνουμε μια συμφωνία.
-Δ:Τι;;
-Α:Το όνομα για να μην το σκεφτόμαστε τελευταία στιγμή για νονο-νονα.
-Δ:όνομα είχα σκεφτεί για το αν είναι κοριτσι και για νονούς είχε γίνει ολόκληρη συμφωνία αν θυμάσαι.
-Α: Α ναι αν ήταν κοριτσι θα το βάφτισαν ο Σταύρος και η Αγγελική ενώ αν ήταν αγορι ο Αντρέας. Αλλά πες μου το όνομα είχες σκεφτει;
-Δ:Μυρτώ σαν την αδελφη σου που ξέρω πόσο την αγαπούσες.
-Α:Αλήθεια αγάπη μου;
-Δ:Ναι αγάπη μου.
-Α:Σε αγαπάω πάρα πολύ.
-Δ:Κι εγώ.
Είπε και της έδωσε ένα τρυφερό φιλι στο στόμα.
Το βραδυ κοιτούσαν στον υπολογιστή της Άννα μωρουδιακα ρουχα για τα κορίτσια αλλά και παιχνίδια.
Το επόμενο πρωί πήγαν σε μια καφετέρια με τον Αντρέα τον Σταύρο και την Αγγελική για να τους πουν το φύλο του μωρού.
-Α:Λοιπόν τι πιστεύετε ότι είναι;
Αγ:Κοριτσι;
Σ:Αγορι;
-Ανδ: Αγορι;
-Δ:Μπράβο Αγγελική.
-Αγ:Σας το πα.
-Ανδ:Οπότε δεν θα γίνω νονός.
-Σ:Δεν θα γίνεις. Στο δεύτερο άρχισε τις ελπίδες παλι
-Δ:από το στόμα σου και στου Θεού τι αυτί ειπε(και κοίταξε την Αννα)
-Α: εγω πρέπει να φύγω να το πω στην μαμά μου με έχει πρήξει στα τηλέφωνα. Δημήτρη θα κάτσεις η
θα έρθεις μαζί μου;
-Δ:θα έρθω.
-Δ-Α:γειά σας.
-Α-Α-Σ:Αντιο!
Όμως ο καιρός περασε τόσο γρήγορα που η Άννα δεν κατάλαβε για το πότε ήταν έγκυος και για το πότε κρατούσε το κοριτσάκι της στην αγκαλιά της. Δυστυχώς όμως όπως όλες οι ιστορίες έτσι και αυτη έφτασε στο τέλος της.
Πείτε μου πόσο σας άρεσε το βιβλίο.