0.1

35 5 1
                                    

🌠


Okuldaki son günlerdi, herkes balo partnerleri ve sıkıcı lise işleriyle ilgileniyordu. Dipper kendini paranormal araştırmalarına adamış, romantizme karşı olan ilgisini bastırmıştı. Mabel'a rağmen.

Mabel ise sonunda bir erkek arkadaş edinmişti, her ne kadar Dipper ondan pek hoşlanmasada bu isteğinde kararlıydı. Dipper hiç bir erkek arkadaşını sevmemişti zaten, neden bu seferkini sevsin ki ?

Bir şekilde Mabel Dipper'i baloya gelmeye ikna edebilmişti. Dipper kız kardeşini tanımadığı bir çocuğa emanet etmek istemiyordu.. 'Mabel bazen çok duygusal oluyor.' bahanesiyle bir takım elbise aldı.

Mabel üstündeki boncuklara hayran kalarak diktiği elbisesine bir kedi rozeti takmıştı, şu anda ise makyajını yapıyordu. Dipper resmi kıyafetleri sevmezdi, kısıtlayıcı ve gereksizdi ona göre. Mabel'in özenle bağladığı kıravatını esnetti ve gömleğinin düğmesini açtı.

"Hadi ama Mabel! Biraz daha beklersek balo bitecek!"

"İşim bitmek üzere!" Mabel banyodan seslendi. Dipper ceketini üstüne attı ve converselerini giydi. Süslü ayakkabılar mı ? Asla.

O kapının önünde beklerken Mabel dışarı çıktı. Kabul etmek istemese bile onu bu şekilde görmek Dipperin içini ısıtıyordu. Onsuz bir hayat düşünememesi hissiyle gülümsedi.

"Nasıl görünüyorum ?" Mabel heyecanla sordu.

"Eh, fena değil. İnsanları etkilemeye gidiyorsan." Gözlerini devirdi.

"Hadi ama Dipper! Bu fırsat ayağına çok kez gelmez! Bırak tadını çıkarayım!" Mabel söyledi ayakkabılarını giyerken.

"Hepsi de şu çocuğu etkilemek için. Söylüyorum sana kızım duygularınla oynuyor."

"Dipper sen inan ya da inanma biz birbirimizi seviyoruz!"

"Norman da seni seviyordu, ama bir baktık bir avuç yer cücesiymiş!"

Mabel ürperdi. "Bir daha bu konudan bahsetmeyelim.."

Birlikte okula doğru yürümeye başladılar, vardıklarında Mabel erkek arkadaşının yanına gitti. Uzun boylu sarışın bir çocuktu ve ikisinden bir yaş büyüktü. Dipper masaların birine yaslanmış onları izlerken vakit akıp gitti. Çocuk Mabel'i sahneye çıkartmıştı. Mabel daha olup biteni anlayamadan projeksiyonda fotoğraflar oynamaya başladı. Bunlar Mabel'in ona attığı utanç verici ses kayıtları ve fotoğraflar, onun hakkındaki iğrenç dedikodular ve daha fazlası.

Mabel'in gözlerinden yaşlar süzülrken Dipper bir anda sahneye çıktı ve çocuğun yüzünü yumrukladı. Çocuk sendelediğinde ona çelme taktı ve var gücüyle onu dövmeye başladı. Öfkesi gözünü kör etmişti ki çocuk karşılık verdi. Sahnenin ortasında dövüşmeye başlayan ikiliyi üst sınıflar ayırdı. Partiden ayrılırken Dipper'in yüzü dağılmış, Mabel ise ağlıyordu.

Dipper kaldırımların birine oturdu, mabel ikisine birer içecek aldı. Sadece sessizce beklediler, dipper ceketini mabel'in üzerine örtmüş kıravatını çözmüştü.

"Ne diyeceğini biliyorum.." Mabel sessizliği bozdu. Dipper ona sorgular gözlerle baktı..

"Bana söylemiştin değil mi ? Ne kadar aptalım.."

"Hayır.. olanlar için üzgünüm Mabel.."

Aniden bir gülme sesi duyuldu. "Ah, bizim tuhaf ikizler birbirlerinin omuzlarında ağlıyor huh ? Ne kadar da tatlı!" Mabel'il eski erkek arkadaşıydı bu. Dipper ayağa kalktı. Ve oğlanı ittirdi.

"Oh, ne yapacaksın ? Annene şikayet mi edeceksin ?!" Bunun üzerine oğlan onu yola doğru ittirdi, Dipper kaldırımdan düştü. Çocuk boy üstünlüğünü kullanarak yumruğundan kaçtı be karnına bir tekme geçirdi. Dipper sendeleyerek yere düşmüştü ki hızla yoldan gelen arabayla bakıştı.

Sıkıca gözlerini kapadı, ama aniden biri üstüne atlayarak onu ittirdi. Araba darbesini kendi yiyerek onu kurtarmıştı. Dipper gözlerini açtığında kız kardeşinin kanlı bedeniyle karşılaştı. Şokun etkisiyle baka kalmıştı. Görüntü ruhuna kazınana kadar..

Gözlerinden boşanırcasına akan yaşlar kızın ölü bedenine damladı. Şoför ve çocuklar fırsattan istifade tüymüş, Dipperi kız kardeşinin ölüsüyle baş başa bırakmışlardı. Olayı gören insanlar ikisinin etrafına toplanmaya başlamıştı.. Dipper hala olayın şokunda çaresizce ağlıyordu, beyaz gömleği kızın kanıyla yıkanmış, etraftaki insanlar onunla konuşmaya çalışıyordu.. ama Dipper kardeşinin bedenine sarılıp ağlamaktan başka bir şey yapamadı..


🌲

Desperate/ Billdip-DipcficaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin