0.2

22 7 1
                                    


🌲

Mabel'in ölümünün ardından Dipper bütün yaz evden çıkmadı. Hayatı boyunca birlikte olduğu, uğruna her şeyi feda edebileceği çok değerli kız kardeşi.. Evden çıkmadan önceki elbisesini hatırladı. Üstündeki pembe elbisesi elleriyle dikilmişti. Saçını annesiyle birlikte yapmışlardı ki Dipper bunu çok saçma bulmuştu o zaman. Keşke.. keşke saçını yaparken de onun yanında olsaydı. 

Gömüldüğü andan itibaren onunla geçiremediği her dakikadan pişmanlık duydu Dipper. Kız kardeşinin yatağına baktı. Yedi-sekiz oyuncak hayvan üstünde duruyordu. Hepsinin birer ismi vardı. O zamanlar Mabel'in onlara verdiği saçma isimleri ezberleyemediğine lanet etti. Onsuz ev sessizdi, hasretiyle yanıp tutuşuyordu Dipper. Her gün istisnasız ördüğü kazaklarına baktı. Gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Kazaklara dokundu. Onun ölümünün ardından dolabini açmaya bile cesaret edememişti Dipper. 

Göz yaşları sessizce yanaklarından süzülürken pembe kayan yıldızlı kazağını eline aldı. Üstündeki kayan yıldızı gördüğü anda aklında bir fikir belirdi. Uzun zamandır eline almadığı günlüğünü yakaladı. Sayfalarda gezindi. Ford'un Bill hakkında anlattıklarını kelimesi kelimesine not almıştı Dipper. Ford ve Stan amca Mabel'in cenazesi üzerine uzun yolculuklarından dönmüşlerdi. Ancak Dipper Ford'un yüzündeki acıma duygusunu görmek istemediğinden henüz onları görmemişti bile. 

Ani bir kararla göz yaşlarını sildi, bilgisayarını açtı. Yarın sabah için Oregon'a bir otobüs bileti aldı. Çantasına birkaç tişört, günlüğü ve Mabel'in kazağını koydu. Sonuç olarak Bill Esrarengiz Kasaba'nın dışına çıkamazdı. 

"Esrarengiz Kasaba tuhaflık magnetizması kanunu.." Kendi kendine söyledi Dipper. Yaz için biriktirdiği harçlıklarını çantaya tıkarak notlarına göz geçirdi. Bill yenildikten sonra Ford Dipper'a bazı şüphelerinden bahsetmişti. 

Dipper'in günlüğünden birebir alıntı:"Tuhaflıklar kıyametinden sonra Stan zihninde Bill'in son sözlerinin yankılandığını söyledi. Bunlar birkaç tuhaf ses olmasına ramen Ford boyutlar arasında seyehat ederken çok kıdemli bir yaratığa rastladığından bahsetti. Yüce Axolotl. Evrenin başından beri var olduğu ve çok büyük bir güç ve bilgeliğe sahip olduğu söylenirmiş. Değecek olanlara yaşam ve ölümden çok daha fazlasını bahşedebileceğinden bahsetti. Sadece tuhaf bilmeceler aracılığıyla konuşur ve geçmiş, şimdi ve geleceğin arasında bir köprü gürevi görürmüş. 

Ford, Stan'in duyduğu sesleri sıra sıra çıkarmasını istediğinde birkaç birbiriyle alakasız karışmış bir mesajın içinde "axolotl" harflerinin açıkça geçtiğini belirtti. Gelecek araştırmalar için Ford'un elde ettiği harfler: MİRİLİBENÖD İREG İK MIRANA İRELCÜG KİTNA. İDLEG MINAMAZ AMNAY LTOLOXA YEH." 


👁⚠️🎩🦌🦷


/Yazar Notu: Bill'in son sözleri Türkçe çeviride mevdüt değil. Sadece birkaç random ses çıkarmış. İngilizce versiyonunu ters çevirip kendim çevirdim. Orijinal versiyon: "NRUTER YAM I TAHT SREWOP TNEİCNA EHT EKOVNA I. NRUB OT EMOC SAH EMİT YM LTOLOXA YEH."/⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Desperate/ Billdip-DipcficaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin