Gunes kendini daha yeni belli ederken,alarmin sesiyle gozlerini araladi Jisung. Telefonunu duvara firlatmayi dusundu. Tatilde olmasina ragmen alarmi kapatmayi unutmasi suan moralinin bozulmasi icin yeterliydi. Icinde ki sinire ragmen yatagindan sankince kalkip odasindan cikti. Oncelikle banyoda ki kucuk isini halletti, sonrasinda asagi adimladi.
"Jisung?" Arkasindan gelen ablasinin sesiyle durdu ve dondu.
"Gunaydin Noona." Yeong Hwa guler yuzlu bir sekilde kardesinin yanina ulasti ve yanaklarina minik opucukler birakti.
"Bu saatte niye uyaniksin? Kabus mu gordun?"
"Hayir Noona meraklanma sadece alarmimi kapatmayi unutmusum, onun sesine uyandim."
Ablasi anladigini gosteren mimikleriyle onden asagiya indi.
"Ben Minho ile bulusacagim. Aksam gec gelebilirim merak etme."
Yeong Hwa ayakkabilarini giyerken Jisung'un karni kasilmisti. Minho'nun adini duymasi bile onda etki yaratiyordu.
"Tamam, Noona." Iki kelimesi arasinda saniyeler vardi. Karninda olusan agri iyiye isaret degildi. Ablasi ciktiktan sonra minik bir kase gevrek ile ogununu gecistirdi.
Etrafi toparlayip odasinda biraktigi telefonunu almak icin hizli adimlarla odasina gitti. Sarjini kontrol edip, uzerine kargo pantolonunu ve gomlegini giydi. Ani bir kararla disari cikiyordu. Ne icin ciktigini biliyordu, bu ona iyi gelecekti.Kapiya yaklasarak uzun ugraslar sonucunda ayakkabilarini giydi. Gulumseyerek sacini boyatma dusuncesiyle evden cikti.
Kulakliklari takili yolda yururken 25 dakika sonra kuaforun onunde derin nefesler aldi girmeden. Ardindaniceri girdi ve yanina gelen calisanla konustu. yaninda ki kisiye pek odaklanmamisti, en azindan adini duyana kadar.
"Jisung" Basini sag tarafa cevirdiginde basindaki folyolar ile kendisine gulumseyen sinif arkadasini gordu.
"Felix? Senin ne isin var burada? "
"Saclarimi boyatmak icin gelmistim. Sari cok sikti artik, Kahverengiye donuyorum. " Jisung ikinci kez soka girdi. 3 yillik sinif arkadasini sarisin saniyordu cunku.
"Sen sarisin degilmiydin? "
Felix gulerek sordugu "Hayir degildim. Sen ne icin geldin? sorusu ile Jisung bogazini temizledi.
" Sey ben de saclarimi boyatacagim"
Felix tam cevap verecegi sirada kuaforun araya girmesi ile baska bir yere gecmek zorunda kaldi. Felix isi bitince gitmis. Jisung ise saclarini boyatmisti.Eve donerken surekli gulumsuyordu. Ta ki kapinin onunde Minho'yu gorene kadar.
Gulusu yuzunde dondu. Adimlarini oldukca yavas atmaya basladi. Konusmak istemiyordu. Sanki ne kadar yavaslarsa, konusmaktan o kadar uzun sure kacabilirdi. Yinede istedigo gibi olmadi. Yaklastikta gercegin farkina vardi
"Oh merhaba Jisung." Minho'nun neseli sesi kulaklarina kadar ulastiginda kafasini kaldirip yuzune bakti.
"Merhaba Minho hyung." Jisung yanindan gecip giderken Minho, anlamaz gozlerle onu izliyordu. Niyeson gunlerde soguk yaptigini bilmiyordu sonucta kardesi sayilirdi. Minho, Jisung ile sohbet etmek icin;
"Saclarin cok guzel olmus. " Dedi. ama Jisung onu duymazdan gelip eve girdi.
Eve girer girmez ablasiyla goz goze gelmis Yeong Hwa onu gorur gormez "Biz Minho ile iki gunlugune yazlik eve gidiyoruz." dedi ve hizlica evden cikti.
"Saclarimi fark etmedi bile.." Hayal kirikligiyla odasina girip boy aynasinin onune gectiginde, kendini inceledi
"Bu kadar cirkinken beni sevmesi komik olurdu." Dedi kendine gulerek.
Kendine gercekten acimasiz davraniyordu..
Minho Jisung'un aklindan hic cikmadigi icin arkadasi Changbin ile bara gitmisti. Changbin ile hem konusup hem icerken. Jisung sarhos olmaya baslayinca arkadasi durmasini soylemisti. Oda karsiliginda, bunun icin buraya geldim. Eglenmeliyim demisti. Jisung birden telefonunu cikartip Minho'ya yazdi
Jisung
icki iciyorum
Minho
Jisung? icki mi?Jisung
Kendime dikkat ediyorumMinho
Biliyorum yani fizigin guzelJisung
YakisiklisinMinho
Tesekkur mu etmeliyimJisung
Bebegim iyi degilimMinho
Bebegim derken? Jisung ne olduJisung
Senin olabilir miyimMinho
Ne? anlamiyorum duzgunce aciklar misin?Jisung
Seninle olmak istiyorumMinho
Tanrim, Jisung ne diyorsun?Jisung
Hayat acimasizMinho
Neredesin sen? Almaya geliyorum konum at.Jisung
OlmazMinho
Jisung, tekrarlamayacagim.Jisung
*konum*Jisung ekrana bos bos bakarken Changbin gelmisti. Onu biraktigindan daha sarhos buldugu icin ona kizarak elinde ki bardagi aldi. Tam Jisung mizmizlanmaya basladiginda iceri nefes nefese giren Minho ile Changbin goz goze gelmisti.
"Jisung ona mesaj atmis olamazsin. "
Changbin, Jisung'a soylese de o neredeyse bayilmis oldugu icin, kendi kendine soylendi. Bu sirada Minho coktan yukari cikmisti."Jisung! " Changbin'i ittirip Jisung'un yanina geldiginde koltukta yatan Jisung gulumsedi. Minho'nunkokusu buram buram geliyordu. Minho sinirle Jisung'u kucagina aldi.
"Daga resit bile olmayan bir cocugu bara alirken utanmiyor musun? " Changbin'e dogru bagirdiginda guvenlikler silahlarini cikartmaya baslamislardi, Changbin onlari durdurarak Minho'ya yol vermisti.
Minho bardan ciktiginda Jisung neredeyse sizmisti ama hala gulumsuyordu.
"Ne yaptin sen Jisung?" kendi kendine soylenerek Jisung'u on koltuga oturttu ve kendisi de sofor koltuguna gecti. Arabayi calistirmadan acaba Jisung'un soyledikleri ciddi mi diye dusundu. Daha sonrasinda kendisine minik bir tokat atip sacmalama diye gecirdi icinden. Arabayi surmeyi basladiginda nereye gideceklerini bilmiyordu.Sag eliyle Jisung'un ceplerini yokladi, ama anahtar yoktu. Onu ablasinin yanina goturemezdi. Direksiyonu kirip kendo evinin yoluna girdiginde aklinda bir ton dusunce dolasiyordu, kafasi karisikti.Sarhosluguna verdi. Cunku bu durumu kabullenmek istemiyordu.
𝐍𝐨𝐭:𝐎𝐥𝐚𝐲𝐥𝐚𝐫 𝐛𝐞𝐥𝐥𝐢 𝐛𝐢𝐫 𝐲𝐞𝐫𝐞 𝐤𝐚𝐝𝐚𝐫 𝐲𝐚𝐳𝐚𝐫𝐢𝐧 𝐚𝐠𝐳𝐢𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐥𝐚𝐭𝐢𝐥𝐦𝐚𝐤𝐭𝐚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ablamin Sevgilisi//Minsung
FanfictionJisung çok yanlış birine aşık olmuştu Ablasinin Sevgilisine!?