Otkrila sam nesto o njemu, on je poseban.. On je moj najbolji prijatelj, nas dvoje se stalno druzimo a nasi prijatelji se jos uvijek pitaju kako to da jos nismo momak i cura..
Oni ne vjerujuj u musko-zenska prijateljstva, svi misle da je to ne moguce ali nije..
Ja i Ross smo zivi primjer tome..
Zovem se Rose Pier, imam 16 godina i imam najboljeg prijatelja Ross Jackson-a.. Uvijek sam ga zezala da je on od Michaela Jackson-a sin i da se oblaci isto kao on.. To njemu nije smetalo sto sam ga uporedjivala sa njegovim idolom... Jako je plakao i patio kada je umro, razumjela sam ga i uvjek sam bila tu za njega, bas kao i on za mene....
xxX:Hey... ...You!! povikao je neko iza mene..
Okrenula sam se i vidjela sam najdosadniju osobu na svijetu Jessi Jems, a do nje je bio najzodniji frajer Harold Daniels za kojim je cijela skola slinila....
Ross:Osta vi je na miru!!!Kozo napudrenisana!!doviknuo je, ali ga nisam mogla vidjeti..
Jessi:Koga da ostavim na miru, ona je koza a ne ja!!derala se na sred skolskog dvorista tako da su je vecina ucenika pogledala "u smislu ova je spremna za ludnicu, definitivno!"
Ross mi se priblizo i odmjerio Jessi i Harolda...
Ross:Hmmm, koga mi imamo ovdje Napudrenisana kokoska i totalni luzer u ovoj skoli..
Vaj kada je ovo rekao ja sam se pocela smijati kao i vecina ucenika posto se Ross trudio da bude hodajuci zvucnik i da ga svi u skoli i razredu cuju..
Harold:Molim??proderao sa, a glas mu je zvucao kao da macka pred pareneje...(vaj kakav prijer mu dam, hahaha ja nisam deff normalana... >_<)
Ross:Covjece danas sam zaboravio da ponesem pare da ti dam kad vec molis/prosis, hahahaha :D...
YOU ARE READING
Just friends or What???by Dajana
FanfictionEvo mene ponovo, na pocetku.. Tamo gdje svi misle da je to nemoguce i suludo... Da ja imam najboljeg prijatelja, ali svi misle da smo momak i cura, ali nismo....-Rose Pier