სკოლის პირველი დღე.

29 4 28
                                    


გათენდა. დღეს high school-ის პირველი დღეა, ძალიან დიდი ხანი ველოდებოდი ამ დღეს.. თან მიხარია თან არა. ორი საათით ადრე გავიღვიძე, მინდა კარგად მოვემზადო ამ დღისთვის! თან დღეს ან ხვალ ჩემ რუმმატეებს გავიცნობ. მართლა ძალიან მაინტერესებს ! ვიცი ნატა იქნება ჩემი ერთერთი რუმმატე. ნატა ჩემი საუკეთესო მეგობარი არის, მესამე კლასიდან ვმეგობრობთ.. მაგრამ დანარჩენი გოგოები..? ნეტავ როგორი ხასიათი ექნებათ.. გავეეთე ფიქრში და უცბად მივხვდი რომ დროა მოვემზადო, მართალია 2 საათი მაქვს, მაგრამ ესეც ძლივს მყოფნის. ჯერ სკინქარე მერე თმები მერე ტანსაცმელი და ბოლოს მაკიაჯი!

გავიდა დრო. უკვე მზად ვარ! ძალიან კმაყოფილი ვარ ! მაცვია ბეიბი ვარდიფერი მაიკა და ჩემ ჯინსებსაც ძალიან მოუხდა. თმებიც ძალიან ლამაზად მაქვს უკან კი ბანტიკი, მაკიაჯი როგორც სულ არაჩვეულებრივი 🎀🐰💭🩰
მოკლედ ამ დღისთვის მზად ვიყავი! დროა უკვე გავიდე სახლიდან.

ავტობუსის გაჩერებასთან მივედი, 10 წუთი აწერია.. ჰმმ ბარემ მაწყვის ორეოს ვიყიდი!

მაღაზიაში შევედი და დავინახე მარტო ერთი პაჭკა მარწვის ორიოსი, ხელი გავუშვირე და უცბად დავინახე რომ ჩემ გვერდით ერთ გოგომ ზუსტად იმ დროს ხელი გაუშვირა, როგორც მე.

??? — აჰ.. კაი არაუშავს, აიღე.
საძა — არა, არა! თქვენი იყოს

ამ გოგომ თავი გაიქნია და გამიღიმა, ძალიან საყვარელი გოგო იყო.. ეგრევე დამითმო არადა ვხედავდი მის თვალებში როგორ უნდოდა.
სახელი მინდოდა მეკითხა მაგრამ უცბად მაღაზიიდან გავიდა..

საძა — აშშშ...

მე მალევე ვიყიდე მარწყვის ორეო და იმ გოგოს გავყევი, მაგრამ უცბად ვიღაცამ დაუძახა მას

??? — ლიჰაააა

ლიჰა? გავიფიქრე.. რა უცნაური მაგრამ ლამაზი სახელია.
ლიჰა და მეორე გოგო სკამზე დასხდნენ მისვლა მინდოდა მაგრამ მორცხვი ვარ ცოტა..
საძა — მჰმ
ამოვისუნთქე და ნაბიჯი გადავდგი, წინ დავუდექი და ორეო შევთავაზე

ფირსტ ლოვე (ორ ლასტ)Where stories live. Discover now