𝑻𝒓𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈

2 0 0
                                    

(𝑵𝒐𝒕 𝒎𝒚 𝒊𝒎𝒂𝒈𝒆!)

𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒊𝒕 𝒄𝒐𝒎𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒔𝒊𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈𝒔, 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆, 𝒕𝒘𝒐 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒏𝒆 𝒔𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓. 𝑻𝒉𝒆 𝒐𝒍𝒅𝒆𝒔𝒕 𝒊𝒔 𝑻𝒉𝒂𝒏𝒂𝒕𝒐𝒔, 𝒉𝒆’𝒔, 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒉𝒆'𝒔 𝒅𝒆𝒂𝒕𝒉. 𝑻𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒔 𝑯𝒆𝒎𝒆𝒓𝒂, 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒅𝒅𝒆𝒔𝒔 𝒐𝒇 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕. 𝑭𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚, 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒔 𝑯𝒚𝒑𝒏𝒐𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒅 𝒐𝒇 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎𝒔. 𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒍𝒅𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒎𝒆 𝒃𝒚 𝒂 𝒇𝒆𝒘 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒔𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔. 𝑾𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒐𝒖𝒓 𝑬𝒎𝒆𝒓𝒈𝒆𝒏𝒕𝒔. 𝑵𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝑭𝒐𝒖𝒓 𝑯𝒐𝒓𝒔𝒆𝒎𝒆𝒏, 𝒕𝒉𝒂𝒕’𝒔 𝑻𝒉𝒂𝒏𝒂𝒕𝒐𝒔'𝒔 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒈𝒊𝒈. 

𝑬𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒇 𝒖𝒔 𝒓𝒆𝒑𝒓𝒆𝒔𝒆𝒏𝒕 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔. 𝑻𝒉𝒂𝒏𝒂𝒕𝒐𝒔 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒖𝒂𝒓𝒅𝒊𝒂𝒏 𝒐𝒇 𝒅𝒆𝒂𝒕𝒉, 𝑯𝒆𝒎𝒆𝒓𝒂 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒍 𝒐𝒇 𝒍𝒊𝒇𝒆, 𝑯𝒚𝒑𝒏𝒐𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕𝒐𝒓 𝒐𝒇 𝒆𝒎𝒐𝒕𝒊𝒐𝒏, 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒂𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒐𝒍𝒅𝒊𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒕𝒚. 𝑾𝒆 𝒆𝒎𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒆𝒓𝒗𝒆 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕𝒐𝒓𝒔 𝒐𝒇 𝒔𝒐𝒖𝒍𝒔. 𝑻𝒉𝒂𝒏𝒂𝒕𝒐𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝑯𝒆𝒎𝒆𝒓𝒂 𝒘𝒐𝒓𝒌 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒍𝒚 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒐𝒖𝒍𝒔. 𝑯𝒚𝒑𝒏𝒐𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒂𝒓𝒆 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒖𝒑𝒐𝒏 𝒊𝒇 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒂𝒋𝒐𝒓 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒔, 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒇 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒊𝒔 𝒔𝒊𝒑𝒉𝒐𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐𝒖𝒍𝒔 𝒕𝒐 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎𝒔𝒆𝒍𝒗𝒆𝒔 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒑𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒄𝒂𝒏 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒍𝒆. 𝑭𝒖𝒏 𝒇𝒂𝒄𝒕, 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒂𝒄𝒕𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒅𝒊𝒔𝒊𝒏𝒕𝒆𝒈𝒓𝒂𝒕𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎. 

𝑺𝒐𝒐𝒏 𝑰 𝒆𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝑨𝒓𝒆𝒏𝒂. 𝑰𝒕'𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒓𝒆𝒂 𝒘𝒆 𝒖𝒔𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒓𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈. 𝑰𝒕 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒍𝒚 𝒓𝒆𝒔𝒆𝒎𝒃𝒍𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝑹𝒐𝒎𝒂𝒏 𝑪𝒐𝒍𝒊𝒔𝒆𝒖𝒎. 𝑲𝒊𝒕𝒂, 𝒂𝒏 𝒂𝒓𝒄𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒔𝒆𝒄𝒐𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒂𝒏𝒅, 𝒔𝒕𝒓𝒊𝒅𝒆𝒔 𝒐𝒗𝒆𝒓. 

    “𝑾𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒂𝒔𝒔𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒘𝒆𝒂𝒑𝒐𝒏𝒓𝒚,” 𝑲𝒊𝒕𝒂 𝒔𝒂𝒚𝒔. 

    “𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒓𝒆 𝒘𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉?” 𝑰 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒚

    “𝑻𝒘𝒐 𝒂𝒓𝒄𝒉𝒆𝒓𝒔, 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒄𝒍𝒂𝒚𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒖𝒔𝒆𝒓𝒔, 𝒕𝒘𝒐 𝒎𝒂𝒈𝒆𝒔, 𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒂𝒓, 𝒐𝒏𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒍𝒆𝒓, 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒐𝒏𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔𝒎𝒂𝒏.” 

    ‘𝑮𝒐𝒐𝒅, 𝒈𝒐𝒐𝒅. 𝑾𝒉𝒐 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒓𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒎?”

“𝑳𝒊𝒍𝒂𝒄 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒔 𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒓𝒄𝒉𝒆𝒓𝒔, 𝑮𝒓𝒆𝒚𝒔𝒐𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒊𝒏𝒕𝒉 𝒒𝒖𝒂𝒅𝒓𝒂𝒏𝒕 𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒍𝒂𝒚𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒖𝒔𝒆𝒓𝒔, 𝑰𝒍𝒍𝒂𝒏𝒅𝒓𝒂 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒊𝒈𝒉𝒕𝒉 𝒒𝒖𝒂𝒅𝒓𝒂𝒏𝒕 𝒉𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔𝒎𝒂𝒏, 𝑯𝒆𝒎𝒆𝒓𝒂 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒍𝒆𝒓, 𝒂𝒏𝒅 𝑪𝒉𝒓𝒊𝒔𝒕𝒐𝒑𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒖𝒊𝒍𝒅 𝒉𝒂𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒂𝒈𝒆.”

Timeline Catastrophe: Rise of the WolfWhere stories live. Discover now