bıçak.

14 3 4
                                    

selam bu fici biraz biraktigimin farkindayim.
devam edicem sizi seviyorum💕
bana ulasak isterseniz tt'm | taebenimoc |
kafa sisirdim galiba hadi gidelim.

kanlarla dolu yerlere bi baktim c karşımda tahlimat bekliyordu yavaşça yüzümü kaldırdım ve merak ettiğimi sordum.

"buldunuzmu?"

"ardından cevap geldi hayır efendim bulamadik diyordu sinirlendim kim bilebilirdi biraz daha düşününce bunlar yerine taehyunga, odaklanmalıydım."

"efendim bulacagiz sadece bize biraz zaman lazım."

"tamam anlamında başımı salladım ve eve doğru koyuldum."

| Is life pain or human pain? |

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

| Is life pain or human pain? |

J: hey ben geldim taehyung.

T: hoşgeldin çilekli pasta yaptım yermisin?

J: ne zaman yaptın?

T: simdi.

J: hım, tamam yerim.

| tadına bakarlar |

J: bu çok güzel olmuş.

T: teşekkür ederim.

J: kırmızı gözüküyorsun ateşine bakıyımmı?

T: tamam bak.

J: ateşin var sana sıcak bi kahve yapayım.

T: olur ama sen kahveyi kotu yaparsin?

J: yo öyle bişey yok..

T: neyse neyse, tamam!

"ellerimi kahveye uzattim sıcaktı ve ellerimi ısıtıyordu kahveyi kendime yaklaştırdım ve baktım içimden inşallah diye geçirdim."

J: baksana ya!

T: hım.

J: nasıl taehyung?

T: hım.

J: cevap versene ya!

T: güzel olmuş.

J: vallamı?

"hayat uçup gidiyordu yaşlanınca ölcektik yada biz öyle sanıyorduk, kafamın içinde denizlerin dalga sesini hissettim bağrışma sesleri herşey güzeldi hayatımda yada ben öyle sanıyordum sadece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"hayat uçup gidiyordu yaşlanınca ölcektik yada biz öyle sanıyorduk, kafamın içinde denizlerin dalga sesini hissettim bağrışma sesleri herşey güzeldi hayatımda yada ben öyle sanıyordum sadece."

"kafamın içinde farklı düşünceler dönüyordu ve farklı sesler neyse artık yatmalıyım."

| saat 01:48 |

sabah jungkookun günaydın sesiyle uyandım.

"uyumak istiyorum!"

"olmaz diye söylendi kalkmak zorunda kaldım
çok sıkıcı bir gün of ve aşırı sıcak fazla sıkıcı."

"jungkook annemi arayımmı dedi bende ara dedim ama aklıma benim kendi annem geldi pisliğin tekiydi bunu jungkook bile bilmiyor size hikayemi anlaticam."

"annem tatlı bir kadındı babam kumarcıydı bende evin tek çocuğuydum annem babama fazla ilgi gösteriyordu bense babamı hiç sevmezdim bir gün babam uyuşturucu içmiş,
fena kafayı yemişti. "

"babamla annem 2 saatir konuşup duruyorlardı babamda beni sevmezdi aramız anlıcağınız bozuktu sonra bana bir kız alcaz demişler ve adı minao'du, kızı sevmemiştim.
hiç güzel değildi ama zorla onun olmuştum birgün minao içkiliydi ve benim üzerime doğru geldi, anlıcağınız beni taciz etti."

"o günden sonra ağladım ve o evden kaçmak için planlar yaptım aile zengindi beni o yüzden onlara vermişlerdi babam kumardan fazla para kaybettiği için, yani fakiri zengine verdiler olayla."

"manzaraya baktım iğrenç fazla gri bulut vardı o gece kaçıcaktım valizi farkederler diye kendime büyük bir çanta aldım ve koyduklarımı koydum ve pencereden atladım evet deliyim atladım."

"ahh."

"neyse farkederler hızla ayağa kalktım ve annemin evine doğru gittim biraz utanıyodum ve kapıyı açarken yutkunmak zorunda kaldım."

"taehyung niye geldin oğlum?"

"söylemek zorunda kaldım utanmıştım kendimden hayattan o pis koku bana sinmişti kendime yeni bir hayat bulmalıydım yeni bir dunya yeni bir evren belkide geçmişe hayatımda olabilir bunu kimse bilmiyor."

"anne.. o kız, beni taciz etti.."

"başımı eğmek zorunda kaldım annemin gözleri fal taşı gibi açılmış, babamın yanına koşmuştu."

"bu taehyung aptalı gelmiş, kız beni taciz etti diyor."

"taehyung aptalımı ne annem ne ara bana düşman oldu? hakkımda bişeymi dediler?"

"annemle babam önümde dikilmişti, annem benim çenemi tuttu ve yüzüne doğru çevirdi ve bir tokat atti."

"kızı sevmedin diye iftiramı atıyorsun?"

"babam bunu hep sen şımarttın dedi, hayatımın en büyük şokunu geçirmiştim.
sonra annemde babamda fazla sinirlenmişti babam mutfağa doğru gidiyordu, napcak diye düşündüm ve oydu."

"bu çocuğu bana vermenin sebebini ödeyeceksin diye bağırdı ve bıçakla anneme yürüdü anneme saplıcakken annem tutmayı başardı ve sonunda ölen, babamdı."

"annem üzerime doğru geldi bunlar hep senin yüzünden diye dedi o gün annemin önceki günlerde bana iyi davranmasının sebebi beni para kazandırmak için umutlandırmakmış. Hayat bu işte."

"evde annem üstüme yürürken yangın çıkmıştı ikimizde korkmuştuk, annem alevlere daha yakındı, ikimizde yere düştük ve annem kulağıma fısıldadı zor yutkunuyordu bende aynı şekildeydim.

"ben kapıdan kaçmayı becermiştim arkamı döndüğümde annem zor nefes alıyordu."

"beni böyle bıraktın, hayat'da seni zor durumda bırakacak."

sıkıcı bi bölümdü bende kabul ediyorum
bana ulasmak isterseniz tt'm | taebenimoc |
oy ve yorum atarsanız sevinirim.
buarada fici kitaplara ekleyin bölümlerden haberiniz olur neyse yarın görüşürüz.

                        | 5. bölüm sonu |

marks | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin