𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐋𝐚𝐝𝐲𝐛𝐮𝐠 𝐱 𝐀𝐎𝐔𝐀𝐃 𝐂𝐫𝐨𝐬𝐬𝐨𝐯𝐞𝐫

6 0 0
                                    

☆𝑀𝑎𝑟𝑖𝑛𝑒𝑡𝑡𝑒 𝑎𝑠 𝑁𝑎𝑚𝑟𝑎
☆𝐶ℎ𝑙𝑜𝑒 𝑎𝑠 𝑁𝑎-𝑦𝑒𝑜𝑛
☆𝐴𝑑𝑟𝑖𝑒𝑛 𝑎𝑠 𝐶ℎ𝑒𝑜𝑛𝑔-𝑠𝑎𝑛
☆𝐿𝑢𝑘𝑎 𝑎𝑠 𝑆𝑢-ℎ𝑦𝑒𝑜𝑘
☆𝑁𝑎𝑡ℎ𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑎𝑠 𝐺𝑦𝑒𝑜𝑛𝑔-𝑠𝑢
☆𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥 𝑎𝑠 𝐺𝑤𝑖-𝑛𝑎𝑚

𝑁𝑎-𝑦𝑒𝑜𝑛 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑟𝑒𝑑𝑒𝑒𝑚 ℎ𝑒𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓. 𝐵𝑢𝑡 𝑎𝑠 𝐶ℎ𝑙𝑜𝑒, 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑎𝑐𝑡 𝑎𝑠 𝑎 𝑠𝑝𝑜𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑏𝑟𝑎𝑡 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡𝑒𝑑 𝐷𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑀𝑎𝑦𝑜𝑟 𝑜𝑓 𝑃𝑎𝑟𝑖𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑒𝑛𝑡𝑖𝑡𝑙𝑒𝑑, 𝑠𝑝𝑜𝑖𝑙𝑒𝑑, 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑢𝑑𝑒, 𝑓𝑎𝑠ℎ𝑖𝑜𝑛 𝑑𝑒𝑠𝑖𝑔𝑛𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑. 𝐵𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑠𝑝𝑜𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑏𝑟𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑦 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠. 𝑆𝑜 𝑠ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑎𝑐𝑡𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑠 𝑎 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟.

𝐵𝑢𝑡 𝑖𝑛 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑡𝑦, 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟.

𝐺𝑦𝑒𝑜𝑛𝑔-𝑠𝑢, 𝑁𝑎-𝑦𝑒𝑜𝑛, 𝑎𝑛𝑑 𝐶ℎ𝑒𝑜𝑛𝑔-𝑠𝑎𝑛, 𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑠𝑜 ℎ𝑎𝑚𝑏𝑖𝑒𝑠.

𝑁𝑎𝑚𝑟𝑎 𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑃𝑎𝑟𝑖𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑦 𝑇𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑆𝑎𝑏𝑖𝑛𝑒, 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑡𝑦𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛𝑎𝑙𝑖𝑡𝑦 𝑎𝑠 𝑎 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡.

𝐶ℎ𝑒𝑜𝑛𝑔-𝑠𝑎𝑛, 𝑁𝑎-𝑦𝑒𝑜𝑛, 𝐺𝑦𝑒𝑜𝑛𝑔-𝑠𝑢, 𝑎𝑛𝑑 𝑆𝑢-ℎ𝑦𝑒𝑜𝑘 𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑃𝑎𝑟𝑖𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑚.

𝐺𝑤𝑖-𝑛𝑎𝑚 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑛𝑑𝑜𝑛, 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑦 𝐴𝑚𝑒𝑙𝑖𝑒. 𝐻𝑒 𝑘𝑒𝑝𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑗𝑒𝑟𝑘𝑦 𝑎𝑡𝑡𝑖𝑡𝑢𝑑𝑒, 𝑎𝑛𝑑 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑦𝑙𝑒 𝑎𝑠 𝑎 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟. 𝐵𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡𝑜𝑜.

𝑁𝑎𝑚𝑟𝑎 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝐿𝑎𝑑𝑦𝑏𝑢𝑔
𝐶ℎ𝑒𝑜𝑛𝑔-𝑠𝑎𝑛 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝐶ℎ𝑎𝑡 𝑁𝑜𝑖𝑟

𝐵𝑜𝑡ℎ 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟'𝑠 𝑖𝑑𝑒𝑛𝑡𝑖𝑡𝑦 𝑎𝑠 "𝑀𝑎𝑟𝑖𝑛𝑒𝑡𝑡𝑒" 𝑎𝑛𝑑 "𝐴𝑑𝑟𝑖𝑒𝑛", 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑦'𝑙𝑙 𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑒𝑥𝑐𝑢𝑠𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑑𝑖𝑠𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑡𝑜, 𝑜𝑟 𝑤ℎ𝑦 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦 𝑑𝑖𝑠𝑎𝑝𝑝𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑎𝑛 𝐴𝑘𝑢𝑚𝑎 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑎𝑟𝑠.

𝑁𝑎-𝑦𝑒𝑜𝑛 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐵𝑒𝑒, 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑣𝑒𝑎𝑙 ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑑𝑒𝑛𝑡𝑖𝑡𝑦 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑢𝑏𝑙𝑖𝑐.

𝐺𝑦𝑒𝑜𝑛𝑔-𝑠𝑢 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝐹𝑜𝑥 ℎ𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑓 𝐴𝑙𝑦𝑎.

𝑆𝑢-ℎ𝑦𝑒𝑜𝑘 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝑉𝑖𝑝𝑒𝑟𝑖𝑜𝑛.

"𝐶ℎ𝑙𝑜𝑒", "𝑁𝑎𝑡ℎ𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙", 𝑎𝑛𝑑 "𝐿𝑢𝑘𝑎" 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑒 𝑀𝑖𝑟𝑎𝑐𝑢𝑙𝑜𝑢𝑠 𝑇𝑒𝑎𝑚 𝑀𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑠 𝑖𝑑𝑒𝑛𝑡𝑖𝑡𝑖𝑒𝑠.

𝑇ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒 𝐾𝑤𝑎𝑚𝑖'𝑠 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑟𝑒𝑎𝑙 𝑛𝑎𝑚𝑒𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒/𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑢𝑐ℎ.

𝑇ℎ𝑒 𝑢𝑠𝑢𝑎𝑙 𝐴𝑘𝑢𝑚𝑎 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠 𝑠ℎ𝑖𝑝𝑠 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑎𝑝𝑝𝑙𝑦 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦. 𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑠 𝑀𝑎𝑟𝑖𝑛𝑒𝑡𝑡𝑒, 𝐴𝑑𝑟𝑖𝑒𝑛, 𝑎𝑛𝑑 𝐶ℎ𝑙𝑜𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑖𝑝𝑠.

𝑆ℎ𝑖𝑝𝑠 𝑟𝑒𝑔𝑎𝑟𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑁𝑎𝑚𝑟𝑎, 𝐶ℎ𝑒𝑜𝑛𝑔-𝑠𝑎𝑛, 𝑁𝑎-𝑦𝑒𝑜𝑛, 𝐺𝑦𝑒𝑜𝑛𝑔-𝑠𝑢, 𝑆𝑢-ℎ𝑦𝑒𝑜𝑘, 𝑎𝑛𝑑 𝐺𝑤𝑖-𝑛𝑎𝑚, 𝑎𝑟𝑒 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑜𝑓 𝑦𝑒𝑡.

𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑜𝑓 𝑠𝑜 𝑓𝑎𝑟, 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑖𝑑𝑒𝑎.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝗦𝘁𝗼𝗿𝘆 𝗜𝗱𝗲𝗮𝘀 𝗜 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗱𝗼Where stories live. Discover now