JEON JUNGKOOK
17 yaşındadır ve okula erken başlamıştır.Genellikle sessizdir ve içine kapanık bir çocuktur.Fazla sevilmez ve dikkat çekmez.Geçmişi hiç iç açıcı değildir.Yaşadıklarından dolayı hiç arkadaşı yoktur.Kitap okumayı,yağmurda yürüyüş yapmayı,müzikleri ve resim çizmeyi sever.Hayvanlar Jeon'un tek dostudur.
Jungkook'un ağızından:
Alarmın sinir bozucu sesiyle uyandım.
Bugün okulun ilk günüydü,açıkçası hiç mutlu değildim.Okuldan nefret ederim.Onca ergenin içinde ne yapacağım bilmiyorum.Sevimsiz,samimiyetsiz, iğrenç insanları görmek istemiyorum.
Kendi hâlinde takılmak en iyisi...Yataktan kalkıp banyoya gittim,elimi yüzümü yıkadıktan sonra kendime güzel bir kahvaltı hazırladım.
"Günüm kesin iğrenç geçecek,derslerden bir bok anladığım yok zaten"
Kahvaltımı yapıp okul formamı giyindim.
Servis beni çoktan kapıda bekliyordu.Bay Wilson: Huyun hiç değişmemiş Jeon, hâlâ geç kalıyorsun iki saattir seni bekliyoruz.
Jungkook'un ağızından:
Bay Wilson'un dediklerini takmadan arka koltuğa doğru yürüdüm,eski yerime geçtim,cam kenarıydı tabiki.
Servistekilerin bağırışmaları ve mutlulukları beni sinir ediyor.
Neden mutlusunuz?Okulun ilk günündeyiz ve derslerden hiç bir sik anladığınız da yok...Sonunda okula varmıştım ve sınıfa girdim.Sınıftakiler bir yere toplanmış meraklı gözlerle orayı izliyorlardı.Kahretsin, yeni çocuk...
Yeterince boktan sınıf arkadaşlarım var birde bu listeye yenisi eklendi.
En arka sıraya geçip yine cam kenarına oturdum.Defterimi çıkarıp birşeyler karalamaya başladım.
Herkesin gözü yeni çocuktaydı,adı Kim Taehyung'muş.Gerçekten çok yakışıklıydı.Gözlerinde galaksiyi görebiliyordum,o kadar güzellerdi ki...
* Bayan Chaewon sınıfa girdi ve herkes yerlerine geçti*
Bayan Chaewon: Merhaba, bugün sınıfa yeni biri geldi.Taehyung kendini tanıt lütfen.
Taehyung: Merhaba ben Kim Taehyung, 18 yaşındayım,babamın işi için Hollanda'dan geliyorum.
KİM TAEHYUNG
Dışa dönük bir yapıdadır.Eskiden çok zorbalanmıştır.Karanlık bir geçmişe sahiptir.Hobileri şarkı söylemek, fotoğraf çekmek ve kitap okumaktır.Bir sürü arkadaşı vardır.Hayvanları sever.
Bayan Chaewon: Teşekkür ederiz Taehyung, istediğin yere otur lütfen.
Jungkook'un ağızından:
Sanki büyülenmiş gibiydim gözlerimi o çocuktan alamıyordum.Bir anda göz göze geldik,o anki korkumu ve endişemi hatırlayamıyorum...
Taehyung yanıma oturdu,kalbim küt küt atıyordu.Benimle iletişime girmesini asla istemiyordum.
Taehyung: Selam!
Jungkook: ...
Taehyung: Selam?!
Jungkook: ...
Taehyung'un ağızından:
Bu çocuk çok garip, neden sorularımı yanıtlamıyor?..
Yüzü çok şirin aslında, zararsız bir şeye benziyor.Onunla arkadaş olmaya çalışacağım.*Ders bitti ve zil çaldı*
Taehyung: Tanışalım mı?
Jungkook: ...
Taehyung: Sanırım beni sevmedin?
Jungkook: ...
Taehyung: Anlıyorum...
*Yeonjun heyecanla araya girdi*
Yeonjun: Hey! Taehyung gelsene,seni okulda gezdiriyim.
CHOİ YEONJUN
Taehyung'un en yakın arkadaşlarından biridir.Yalancı ve şerefsizdir. Okulun popüler olanlarındandır.Alkoliktir ve sigara bağımlısıdır.
Taehyung: Ah, peki.Görüşürüz sessiz oğlan.
Jungkook: ...
Yeonjun: "Sessiz oğlan" mı? Jungkook demek istedin herhalde? Neyse gel spor salonuna gidelim.
Taehyung'un ağızından:
Demek ismi Jungkook,adı da onun gibi güzel...
Taehyung: Geliyorum Yeonjun!
*Okul bitmişti,servis çocukları eve bırakmak için yola koyuldu*
Taehyung,Jungkook'un yanına gelerek:
- oturabilir miyim?
- ...
- peki,oturdum, nasılsın?
- ...
- neden konuşmuyorsun?
- ...
- anladım...Sonunda servis eve varmıştı.Taehyung ve Jungkook aynı yerde indi.Evleri demekki oldukça yakındı...
Taehyung: Oha amına koyayim evlerimiz yan yana mı?
Jungkook: ...
Jungkook yavaşça eve girdi,Taehyung onu izliyordu.Bir süre sonra o da kendi evine girdi.
Jungkook çantasını heyecanla odasına doğru fırlattı
" O YAKIŞIKLI ÇOCUKLA EVLERİMİZ YAN YANA!"
Jungkook çok mutluydu,Taehyung'u sevmişti...
Akşam yemeğini yedi,dişlerini fırçaladı ve yatağına uzandı.Taehyung'u düşünerek uykuya daldı.Yarının onun için heyecanlı ve güzel olacağını biliyordu...
İlk bölümü nihayet yayınladım,fazla kısa olduğunun farkındayım sizi çok bekletmek istemedim 💗