"çilek dudakların çok öpülesi"

162 19 17
                                    

jungkook
Taeeeehhhyyyuuunggg
Pist
Hep ben yazıyorum bir kerede sen yaz
Şimdi bunun için trip atarım bak

SAKA

Alooooooooooooo

Taehyung
Bebeğim?
Birşey mi oldu

Jungkook
Eğer seni özlemem Bir şeyse evet

Taehyung
Isırırım seni bak

Jungkook
Dün dans çalışırken hep ısırdın zaten

Döverim bak seni yanağımda izle geziyorum ya

Taehyung
Eeee o kadar tatlı olmanın bir cezası olucakti

Jungkook
Ceza? :D

Taehyung
Jungkook sen çok fena bir şeysin dans ederken insanların önünde seni öpmeden nasıl durucam of


Jungkook
Aaaaa alttarafı yarım saatcik

Taehyung
Senin için söylemesi kolay sonuçta sen görmeyeceksin kocaman açılmış parlaya gözlerini, kızaran yanaklarını,
Ön dişlerinle hafifce ısırdığı pembe dudaklarını, uzun saçlarını,
Dans ederken yüzünün aldığı o ifadeyi sen görmeyeceksin.
Sen alamayacaksın kokunu.
sen hissetmeyeceksin incecik beli...

Jungkook
Görüldü

Taehyung
Siktir
Şimdiden heyecanlandım

O dudakların aynı çilek gibi
Ve ben çilek yemeyi çok severim

Jungkook
şey
sen
O yüzden
Heee anladım

Taehyung
Utanma söyle

Jungkook
O yüzden dans ederken dudaklarıma öyle bakıp dudaklarını yalıyordun

Taehyung
Evet jeon, bu kadar dikkatli olman gerekmiyor...

Jungkook

Bak şimdi

▶️ Fotoğraf

Taehyung
Ne attın

Jungkook

Ac kendin bak

Taehyung

Juwngkwook
Dydakların
Kıpkırmızw

Jungkook
:)))))

Taehyung
Jungkook çabuk bahçeye in

Jungkook
Aynı evin içindeyiz lan

Taehyung
Woon-ji nin yanında seni opmemi istiyorsan yukarı gelirim?

Jungkook
Ha doğru bahçeye iniyorum

Taehyung
Gel hadi
Hava soğuk sıkı giyin de gel
Bekliyorum

-

Üzerimdeki şaşkınlığı atıp hızla ayaklandım birkaç saniye ne yapacağımı bilemeyip etrafa baktım. hemen ardından köşedeki masama gidip saçlarımı düzelttim.
taehyung'u daha fazla kışkırtmak için çilekli nemlendiriciyi sürüp doğal dursun diye sertçe yedirdim.

Ona fotoğraf attığımda beli kısa tişörtle takım yüksek bel eşofman vardı altımda. O yüzden üşümeyeyim diye hızla üstüme siyah bir hırka aldım ayakkabılarımı da giyip çıktım Hafif rüzgar yüzünden biraz üşüsemde çok sorun değildi. karşıma baktığımda taehyung'u gördüm istemsizce hızlandı kalbim, gülüşümü bastırmak için alt dudağımı ısırdım ve taehyung'un yanına yürüdüm.

Taehyung minik bir gülümsemeyle Kafasını yana eğerek kollarını açmıştı bana.

Kendime gelip kırıkdarken
Boynuna atladım kolları hemen belime dolanıp sallanan bizi dengeye çekerken kollarımı daha sıkı sarıp bir elimi saçlarına daldırırken dişlerimi göstererek gülümsedim. gökyüzüne baktım birkaç saniye içinde boynumdan sıcak dudaklarını hissettiğimde titrek bir nefes verdim.

Yavaşça birbimizden ayrıldığımızda taehyung'un gülen yüzüne baktım.

"Taehyung yani yarına kadar bekleyebilirdi-"

Sözlerim dudaklarıma kapanan sıcak dudaklarıyla kesildiğinde ellerim aniden uyuştu.
bedenim titredi.

Minicik olan üşümem gitmiş beni alevler almıştı kim taehyung'un elleri ve dudakları altında yanıyordum resmen. o da bunun gayet farkında olarak her saniye dudaklarıma daha da eziyet edip aklımı kaybetmeme yol açıyordu. Sonunda benden ayrıldı ıslak dudaklarımı yalayıp sertce yutkundum ve yavaşça gözlerimi açtım.

Sonunda benden ayrıldığında tüm bakışları yüzümün nadide bir parçaymışım gibi turlarken
Bakışları arkadan bağlandığım saçlarıma takıldı kaşları hafif çatılır gibi olurken belimi saran sağ kolunu çekti. Birkaç saniye sonra tokamın üstünde zarif ellerini hissettim hemen ardından ise minicik bir acı sonrası saçlarım yüzümün önüne döküldü.

"Saçların böyle daha güzel"

Şaşkınca ne yaptığını anlamaya çalışır bir şekilde ona bakarken bedenini tamamen benden ayırıp saçlarımı öptü. kocaman olmuş gözlerimle ona bakarken sağ elimi tutup kaldırdı avcumun içini öpüp elimi tuttu ve çekiştirmeye başladı. ama ben hareket etmiyordum, niye etmiyordum?! taehyung beni mahvediyor onun yüzünden herşeyi unutup sadece ona odaklanıyordum. güzel sözleri, dudakları, bedeni. o bana dokununca bile fenalaşıyordum üstüne bide öpüp böyle şeyler yaparsa ben biterdim...

Taehyung'u kışkırttığıma pişman oldum resmen.
"Bebeğim birdahakine kiminle uğraştığına dikkat et. beni kışkırtırsan o güzel dudaklarına çok yazık olur bu kadar kolay da durmam"

Hareket etmediğimi anladığında beni kucağına aldı ve eve girdik woon-ji odasında herhalde. beni yukarı çıkarıp yatağıma bıraktı kendi de yanıma yattığında bana doğru dönüp gözlerimin içine baktı. bana seni seviyorum demesine bile gerek yoktu gözleri her şeyi söylüyordu. yavaşca kapanan gözlerini gördüm uykusu vardı ama ilk benim uyumamı bekliyordu sırf uyusun diye gözlerimi kapattım oda ben uyudum sanıp gözlerini kapattı ama ben onu izlemeye başladım sanırım 15,30 dk arası taehyung'u izledim sonrasında bende uyuya kaldım zaten.

-

Of.

teacher's  // Taekook ★ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin