Jk x Olvasó

24 2 2
                                    

Külső szemszög:

Jungkook szerelmet akart vallani ezért barátaitól kért segítséget.
RM ajánlott egy helyet ahol már járt, egy gyönyörű látványt nyújtó virágokal teli rész.
Gyakran találkoztatok Kookkal mert közös fősulira jártok. Mindig együtt ebédeltek és ez most sem volt másképp.

T/n szemszöge:

Jungkook lehuppant az asztalhoz és enni kezdett. Mikorra nagyjából jóllakott megkérdezte:

-Szabad a délutánod?

-Igen. Miért ?

-Csak , akkor majd várlak órák után , gyere az udvarra.

Kook szemszöge:

10 percel előbb érkeztem nehogy megvárassam.

Nemsokára megérkezett.

-Indulhatunk?

-De hova?

-Az meglepi😊

Elindultunk, T/n egész úton kérdezősködött de nem árultam el semmit.

T/n szemszöge:

Fogalmam sincs hova megyünk, de Kook látszólag elég izgatott volt.
Odaérve lejjebb sétáltunk és egy lassan csordogáló folyóhoz értünk.

Itt elkezdte levetni a cipőjét én meg csak néztem hogy mire készül.

-Gyere mondta magabiztosan.

Annyira izgultam, hogy bénázni kezdtem és a cipőfűzőmet sem tudtam kikötni rendesen .

-Majd én segítek hamupipőke (neki pont le esett a cipője na de mindegy xd😂)

Elkezdett vörösödni a fejem, majd elindultunk befelé.A legméllyebb részeken is csak kicsit ért térdünk fölé a víz.
Megint bénázni kezdtem és belecsúsztam a vízbe Jk a kezem felé kapott de már nem érte el és nagy sietsége miatt ő is belehuppant a vízbe . Nevettünk egy jót majd felállt és engem is kihúzott.
Így csurom vizesen folytattuk az utat.
Nemsokára egy hódgáthoz értünk ahol hódok szerencsére nem voltak.
Jk egyszerüen átmászott de én megakadtam a közepén és beragadt a lábam az iszapba.
Kook még időben észrevette és átemelt ettől még vöröseb lettem.
Végre odaértünk .
Amint megláttam a folyó szélén lévő virággal teli domboldalt elaléltam.
Én a virágokat néztem míg Jungkook csak téged nézett. Mikor feleszméltem megszólaltam:

-Ez gyönyörű -mondtam

-Ugye ? Nézi még mindíg mogyoróbarna szemeidet.

Kookra néztem aki csillogó szemekkel bámult .

-Mondanom kell valamit - mondja kicsit félénken

Én csak kíváncsian néztem a szemébe.

-T/n én szeretlek.

Nagyon meglepődtem, csak néztük egymást majd Kook megszólalt.

-Nem baj ha nem ugyanezt érzed csak azt akartam hogy tu....

De nem tudta befejezni, mert megcsókoltam majd pár perc után elváltunk egymástól.

-Én is szeretlek - mondtam

Majd lassan elindultunk visszafelé, de már nem úgy mint két barát hanem mint egy pár.

Sziasztok remélem tetszett az első rész még további ilyenekkel készülök.......Amint tudok jövök a második résszel

BTS x OlvasóWhere stories live. Discover now