-HE'S-

625 19 2
                                    

-Happy Ending's-
🌼Aaron Ryan | Elya Sarah🌼

✨🌕✨
Hidup ini bagaikan satu rubik yang telah teracak dengan satu-satu pusingan dan akhirnya menjadi tidak tersusun warnanya tapi jikalau kita yakin untuk memutarnya dengan hati yang sabar ianya juga akan tetap tersusun kembali warnanya. Begitulah juga dengan hidup Elya yang penuh dengan ujian yang menimpah hidupnya. Ditakdirkan untuk hidup dengan seseorang yang telah menghancurkan hidupnya berkeping-keping dan yang paling menyakitkan ialah ayahnya juga pergi meninggalkannya.

Elya terpaksa menerima Aaron sebagai suaminya untuk meneruskan hidup, satu demi satu ujian datang menguji dirinya sehingga timbul rasa benci yang mendalam di dalam hatinya. Hatinya amat membenci jejaka Yang bernama Aaron itu.

"Awak kahwin dengan saya semata untuk puaskan nafsu awak tu saja Aaron ingat tu, saya ni cuma sebatang kara yang boleh awak buat macam binatang!"
-Elya Sarah-

Setelah Aaron menyedari kesalahan yang dia telah buat pada sang wanita yang bernama Elya atau pun istetinya, Aaron merasa amat menyesal sehingga ingin mengejar semula sang isteri untuk hidup bahagia bersama atau lebih dalam memulakan hidup baru. Tapi dengan Elya yang sekarang dalam dirinya tidak ada lagi perasaan terhadap Aaron. Peluang Aaron untuk bahagia sangatlah tipis.

"Please Lya balik dengan saya, kita mula hidup baru."
-Aaron Ryan-

Dengan segala harapan yang masih ada Aaron tetap berusaha untuk menguasai hati Elya semula. Tetapi dapatkah kasih mereka menyatu kembali?

Story by:
MRZEXVOs

Lagu Tema:
One In A Million
By: Ne-Yo

Official date:
Start: 28/12/2023
End:

"Piramid purba, piramid batu cepatlah buka, pintu hatimu"

Haha!

Izinkan saya untuk membuka tirai cerita Aaron dan Elya
🌹

𝐇𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐄𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠'𝐬 | HIATUSWhere stories live. Discover now