Minni:გუკი აქ ხარ გცალია?
Daddy jk:
გისმენ მინი რა ხდებაMinni: პატარა სათხოვარი მაქ შენთან კი ძალიან მეუხერხულება და მიჭირს მაგრამ ძალაინ რომ არ მჭირდებოდეს დახმარება ხომ იცი არ შეგაწუხებდი
Daddy jk:
სულელო რისი გეუხერხულება პირიქით მთხოვე რაც გინდა რითიც შემეძლება გველაფრით ვეცდები დაგეხმარო.Minni:მადლობა დიდი. მოკლედ ერთი ბიჭია ჯიჰუნი ჰქვია ამ ბოლო დროს ავიკიდე უშნოდ დამყვება კუდში და ინსტაგრამზეც არ მასვენებს შეგიძლია რო დამეხმარო?
Daddy jk:
რათქმაუნდა დამილინკე მაგის გვერდი და შევხვდები ისე ვცემ ერთი თვე მმსაც ვეღარ ამბობდეს.Minni:არა გაუკ ეგ არ გაჭრის ყველაფერი ვცადე ვუთხარი რო არ კომწონდა,ბიჭებიც მივუგზავნე,გოგო მეგობარიც კი დავიხმარე რო შემშვებოდა მაგრამ ტყუილად შენთან უფრო სხვაანირი სათხოვარი მაქ.
Daddy jk:
კარგი რა მე ვერ მომერევა მაგრმა რადგან სხვა იდეა გაქ გისმენMinni:შეგიძლია ჩემი შეყვარებულის როლი ითამაშო? ცოტა ხნით ინტერნეტ ქსელში და იშვიათად გარეთაც მართალია ბევრს გთხოვ და პრობლემებს გიქმნი მაგრამ შენ ჩემი ბოლო იმედი ხარ ხომ გესმის არა?
Daddy jk:
ამმ არ ვიცი რა ვთქვა რადგან შენი ბოლო იმედი ვარ თანახმა ვარ ყველანაირად გვერდში დაგიგდე თუმცა ეს ჩემთვის აჰ როგორ ავხსნა ანუ პირველია აქამდე ურთიერთობაში არ ვყოფილვარ და არც ვიცი როგორ უნდა მოვიქცე ან რა გავაკეთო.Minni:აიჰ სულელო არ ინერვიულო მაგაზე დაგეხმარები პირველ რიგში რამე საჯარო პოსტი დაგვჭირდება ისეთი რომელიც თან ჩვენ წყვილობას ასახავს მაგრამ ესე ხმამაღლა არ ამბობს რო ერთად ვართ აი შეპარვით რა. ხომ გესმის?