P(Patron): Evet evet biraz daha yaklaşın bakayım!Off düzgün bir şekilde yapsanız da hemen eve gitsem!Karım beni bekliyor.Amy!!!Yoko!!!biriniz buraya gelsin terlerini temizlesin!!
Yoko:Geliyorum efendimmm!!!
İşte tüm gün duyduklarım bundan ibaret.Ben kim miyim?Ben Lee Felix.24 yaşındayım ve uzun zamandır modellik yapıyorum.Patronum normalde çok iyi biridir,bize çok nadir bağırır ama bağırınca da tam bağırır.Ama hiç sorun değil,bu şeylere çoktan alıştım bile yanlış değilsem 5 yıldır modellik yapıyorum.Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sanırım çekimlere dönmem lazım! Görüşmek üzere.
P: Tamam öyle kalın!!! Mükemmel evet Hyunjin, Felix'e sırtını yasla evet işte böyle.Mükemmel mükemmel.Tamam herkes harika iş çıkardı!!!Dağılabilirsiniz.
Hwang Hyunjin:İyi iş çıkardık.Görüşmek üzere.
Ah Hwang Hyunjinden bahsetmedim değil mi?Benim hatam özür dilerim.4 yıldır beraber çalışıyoruz ve iş dışında hiç konuşmuyoruz.Sanırım iş bitince herkes özel hayatına dönüyor.Ama tabii özel hayat denilebilirse fanlar her yerde ve bazen çok korkunç şeyler olabiliyor.Korumlar olmadan bir yere gitmek mümkün değil.Şöhret sahibi olmak hiç kolay değil.Bedelini çok ağır bir şekilde ödüyorsunuz...
Hyunjin'e yavaşça kafamı eğdim ve oradan ayrıldım.Hyunjin benden 3 yaş büyüktü.Ona büyük saygı duyuyorum ve modellikte gerçekten çok iyi,insanların onu neden sevdiğini anlayabiliyorum.Aslına bakarsanız ben de onu diğer herkes gibi internetten tanıyorum.Şöyle bir düşündüm de Konuşma yasağımız olsaydı daha fazla konuşurduk.Neden konuşmadığımızı bilmiyorum.Bir gün konulabilecek miyiz,onu bile bilmiyorum.
Yoka'nın yanıma gelmesi ile düşüncelerimden sıyrıldım
Yoka:Felix oppaaa!!!! Mükemmelsin yine mükemmelsin harika iş çıkardınnn.Aman tanrım şu haline bir bak mükemmel!!!
Yoka ile çok yakınız.Yaşı küçük olmasına rağmen 4 yıldır burda çalışıyor.
Ellerimi Yoka'nın saçlarına daldırdım ve bir abi edası ile saçlarını karıştırdım.Kardeşim yoktu ama son 4 yıldır bunun eksikliğini hissetmiyorum çünkü Yoka burada,o benim minik kız kardeşim,onu gerçekten çok seviyorum aramızda abi-kardeş ilişkisi var,ve bu olağanüstü bir his...
P: Hyunjin nerede?
Wendy: Bilmiyorum efendim.Sanırım giyinme odasında.Gidip kontrol etmemi ister misiniz?
P:Olur,onunla bir şey konuşmam lazım.Felix sen de buraya gel
F:Olur efendim, geliyorum.
Ben Patrona doğru yürürken Hyunjin'de oraya doğru geliyordu.Tanrım gerçekten mükemmel görünüyor.
P: Siz ikiniz(İşaret parmağını bir bana bir Hyunjin'e doğrultu) Tatile gidiyorsunuz.
Tatil nerden çıktı ki biz yıllardır hiç tatile çıkmadık ki?
Tam bunları söyleyeceğim sırada Felix beni duymuş gibi konuşmaya başladı.Cidden bu çocuğun derdi ne sürekli lafa atlıyor dinlemeyi bilmez mi?
F: Efendim tatil nereden çıktı.Biz çalışmaya başladığımızdan beri hiç tatile çıkmadık ki?Şimdi neden çıkıyoruz?
P:(Boğazını temizleyerek) Yani tam tatil sayılmaz da şey işte 6 günlüğüne gideceksiniz.Hem şirketin araştırmasına göre tatil fotoğrafları daha çok para kazandırıyor.
H:Yani iş için gideceğiz?Öyle mi?
P: Hayır,tam sayılmaz 2 gün tatil 4 gün iş.O şekilde biraz dinlenin.Hava durumuna baktım da ilk 3 gün güneşli,4.gün biraz bulutlu.Kalan 2 gün de güneşli.Hangi günler çekim yapmak istersiniz?
Gözüm Felix'e kaydı ciddi ciddi düşünüyordu ah hadi ama konsept tatil olduğuna göre güneşli günleri seçmemiz lazımdı değil mi?
H: Efendim tatil konsepti yapacağımız için güneşli günleri seçmek daha mantıklı değil mi?
F:Tatil fotoğrafları için illa güneş olmasına gerek yok.Yani şey yaz akşamları falan da olabilir ya da ne bileyim hafif kapalı bir hava.Tatil illa deniz/kum/güneş demek değildir.Dinlendiğin rahatladığın ya d-
P:Olmaz,güneş ve kum olması lazım.Hyunjin haklı,o zaman güneşli günlerde çekim yapalım.Siz hazırlanmaya başlayın.5 saat sonra uçağımız kalkacak.Paris'e gidiyoruz.Size 3,5 saat veriyorum.Hemen hazırlanıp bana haber verin.Ben de o zamana kadar işlerimi halledeceğim.Geç kalmasanız iyi edersiniz.Gidebilirsiniz.
Hyunjin ve Felix patrona doğru eğildikten sonra ikisi de hiçbir şey demeden korumaları'nın yanına gitti.Gerçekten aralarında büyük bir buzdağı vardı sanki.Hiçbir şekilde iletişim kurmuyorlardı.
Yoka:Felix oppaaa!!!! Tatile gidiyoruz çok mutluyummmmmm.Seninle ilk tatilim.Çook mutluyum.Paris'e gidiyormuşuz!! İnanamıyorum!! Gezmek istediğim çok yer vardı gezer miyiz??
F:Sakin ol Yoka.Evet ben de çok mutlu ve heyecanlıyım.Zaman kalırsa tabii ki de gezebiliriz.Şimdi gidip hazırlanmam lazım.Sonra konuşuruz.Kendine iyi bak
Y:Kendine iyi bak Felix oppa,sonra görüşürüz.
Yoka'yı geride bırakıp Changbin'in yanına gittim.Changbin benim korumamdı.Ama benim için korumadan da öteydi.Abim gibiydi,ne zaman bir ihtiyacım olsa hemen yanımda olurdu benim için yeri çok ayrıydı.Gerçi etrafımda ki herkes benim için bulunduğu konumdan çok daha öteydi.Ama sanırım bu Hyunjin için geçerli değildi.Onunla iş arkadaşından başka hiçbir şey değildik.Bunun ötesine geçmeyi bırak.Normal bir şekilde konuşmayı bile beceremiyorduk.
Changbin:Patronu duydum.Hadi seni eve bırakayım.Sen evde işlerini hallederken ben de kendi işlerimi halledeyim.
F:Olur Hyung, hadi gidelim.
H: Ah,şu çocuk.İlla her şeye karışacak değil mi?Cidden ben onunla ne yapacağım Hyung?O sürekli beni sinir ediyor.Ama ben neden onunla konuşmak istiyorum?Sanırım ona nefretimi kusmak istiyorum öyle değil mi Hyung?
Chan: Öyle olduğunu düşünmüyorum Hyunjin.Hem neden ondan nefret ediyorsun ki?Felix çok nazik ve cana yakın biri.Üstelik her zaman gülümsüyor.Etrafına karşı çok iyi.Ünlü olmasına rağmen egolu ya da mükemmeliyetçi değil.
H: Bilmiyorum Hyung,Ben bazen onunla konuşmak istiyorum ama korkuyorum.Yaşadığım şeyi biliyorsun Hyung.O yüzden onunla konuşmak istemiyorum,yani sanırım,yani ben öyle düşünüyorum Hyung yoksa neden konuşmayayım ki?
C: Haklısın Hyunjin.Yaşadığın şey kolay bir şey değil.Hâlâ onu özlediğini biliyorum.Senin için ne kadar zor olduğunu da biliyorum.O yüzden sana bir şey söyleyemiyorum ama konuşmayı bir dene.
H: Bilmiyorum Hyung.Belki böylesi daha iyidir.Kafam çok karışık.
C: Anlıyorum.O zaman kendine biraz daha zaman ver.Hadi in bakalım eve geldik.Sen eşyalarını ayarla ben de kendi evime gidip kendi eşyalarımı ayarlıyayım.İşin bitince beni aramayı unutma.Kendine iyi bak Hyunjin.
H: Her şey için teşekkürler Hyung.Ararım tabii.Görüşmek üzere.Arabayı dikkatli sürmeyi unutma!!!
Evet karşınızda berbat bir fic djjejdjw ben fic falan yazmayayım.Tatile bir gitsinler olaylar gelişecek ama işte direkt tatil kısmına da gelmek istemiyorum.Hyunjin'e çok yer veremedim bu bölümde.Biraz Felix ağırlık gittim galiba
.Düşüncelerinizi yazmayı unutmayın lütfen 🛐😭💗Skz ile kalın mutlu görüşürüz Staylerrrr
YOU ARE READING
Provision
Teen FictionBirbirimiz için sadece iş arkadaşından ibaretiz.Bunu değiştirebilir misin?(Modellik) >Yan shipler belli değil.