2 - Plan

30 4 12
                                    

(biliyorum biliyorum, kitapları yazıp yazıp atıyorum ve çoğu 1 bölüm ama daha çok yazmaya çalışacağım)

Leila anlatımı:

Yaklaşık yarım saattir düşünüyordum. Fiveın da benden bir farkı yoktu. Aklıma herhangi birşey gelmediğinden dolayı sadece düşünüyordum ve bu da beni yoruyordu.

L:sikeceğim ama!

Sinirle kalktım ve etrafta dolanmaya başladım. Five'ın anlamsızca bana baktığını gördüm.

L:ne?

F:biraz sinirli gibsin.

L:evet çünkü elimden bir bok gelmiyor ve sadece düşünüyorum. Ve emin ol bu çok yorucu bir şey.

F:evet aynı şeyden ben de muzdaribim fakat sinirimi kontrol edebiliyorum, çoğu zaman.

L:ne mutlu sana o zaman.

Five son cümlemdeki yapmacıklığı anlamıştı ve göz devirdi. Sonra aklına birşey gelmiş gibi bana döndü.

F:bu takip cihazını mutfağa giderken almam gerekiyor mu? Sonuçta biryere giderken al dedin.

L:hayır, mekanizması böyle çalışmıyor. Bina dışına çıkarsan anca algılar. Teknoloji konusunda pek ilerde değiller.

F:ama onlar tüm zamanları kontrol ediyorlar.

L:bu hiç birşeyi değiştirmez.

Tekrar oturdum ve düşünmeye başladım.

Pekala, güç kısmı hallolmuştu. Five ile beraber kaçacaktık. Ve fiveın zamanda yolculuk gücü vardı.

Formül zaten başından beri hazırdı.

Hem zihinsel hem de fiziksel güç ise burdan kaçma isteğimiz doğrultusunda azimle yükseliyordu.

Yani tek yapmamız gereken doğru zamanı beklemekti.

Doğru zaman gelene kadar birşey olmazsa da iyi olurdu tabii.

Uzun süren sessizliği ben bozdum.

L:zaman yolculuğu gücünü kullanacağız, yani nasıl olacağı cepte.
Formüller bende uzun zamandır var. Denemedim ama eminim.
Hem zihinsel hem de fiziksel gücümüzün yerinde olduğunu düşünüyorum?
Yani sadece doğru zamanı beklemek kaldı.

Five kafasını salladı.

L:ve bir de handler.

F:neden? Sana güvendiğini söylemiştin. Ve birbirimize bakacağımıza inanıyorsa ona dikkat etmemize gerek yoktur.

L:bundan önce beni tanıdığını zannetmiyorum ama ben seni tanıyordum. Bu doğrultuda senin ve benim, yani ikimizin de burdan kaçmak için yapmayacağı şey yoktur. Bunu o da biliyor. Anlaşma yapma ihtimalimiz de düşündüğü belli. Yani birbirimizi sevdiğimizi düşünmesem de daha çok nefret ediyormuş gibi yapmalıyız ki, birşey olursa birbirimizi ispiyonlarız izlenimi verelim. Böylece üstümüzdeki gözler ve kulaklar azalır ve bizim kaçmak içğn daha çok olasılığımız olur.

F:mantıklı.

L:evet öyle. Her neyse.

F:peki nefret tamam, zor olmaz ama ispiyonlarız izlenimini nasıl vereceğiz?

L:birimiz kaçacakmış gibi yapacak ve diğerimiz ispiyonlayacak. En son ne zaman kaçtın, yani geliş  ve kaçış sürendeki fark neydi?

F:2,5 yıl.

L:oha, o kadar bekleyemeyiz. Ki zaten o kadar beklesek bu plana ihtiyaç duymayız. Yarın ben kaçar gibi yapıyorum sen ispiyonluyorsun.

F:anladım.

L:şimdi
Saate baktım.
L:yatalım. Sabah erkenden başlarız.

F:nasıl yatacağız, tek yatak ve tek kanepe var?

L:asıl soru, sabahki plan ne? Ben kalkarken senin 6.hissin çalışacak ve uyanacaksın. Ben giderken göreceksin ve yakalayıp handlera götürürsün heralde, gerisi doğaçlama.

F:tamam anladım, ama nasıl yatacağız?

Göz devirdim.

L:ben yatakta sen kanepede.

F:ne, hayır.

L:ne? Evet.

Dolabıma ilerledim ve iki eşofman ve iki bol tişört çıkardım. Bir çift erkekler reyonundandı.

Fivea uzattığım da kaşlarını çattı.

F:sende niye erkek kıyafetleri var ki?

L:komisyonda yaşıyorum diye özel hayatım yok mu sanıyorsun?

Evet, yoktu. Dikkatim dağılmasın diye kimseye bağlanmamış, öpüşmemiş, veya herhangi bir iletişimde bulunmamıştım. Bulunmak isteyenleri gayet nazik(!) bir dille uyarmış ve göndermiştim.

Five kafa salladı. Ben arkamı dönüp soyunmaya başladım.

F:hey ne yapıyorsun?

L:giyinmek için soyunuyorum aptal.

F:başka bir yerde de yapabilirdin.

L:burası benim odam. Sen git başka yerde yap.

Nefes verme ve sonrasında kıyafet sesleri geldi. O da burda değiştiriyordu. Giyinip döndüğümde üstünü giymediğini gördüm, ve karın kaslarını.

L:sen dönmedin mi?

F:sen niye şimdi döndün?
Hemen üstünü giydi.

L:giyinmem bitti. Her neyse. Yatak senin olsun. Git yat.

F:tamam.

O yatağa yattı ben ise kanepeye. Planın tekrar tekrar üstünden geçtim ve eksik olan yerlerini ekledim.

Plan kusursuz bir şekilde hazırdı.

Tek yapmamız gereken şuanlık uyumak ve erken kalkmaktı.

Gözlerim kapandı ve uykuya daldım.


_______________

En azından yazdım pduxsjxouds.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Agreement ~ Five HargreevesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin