Çiftliğe varış

12 1 0
                                    

Eve sığınmaya çalıştı. Sürgülü kapıdan içeri bakarken kimsenin olmadığını gördü. Sürgülü kapıyı açmaya çalıştı ve açmayı başardı. Etrafta kan lekeleri vardı. Ev telefonuna gelen 3 tane mesaj vardı ve bu mesajların hepsi 8 yaşında Clementine isimli bir kızın annesinden gelmişti. Görünüşe bakılırsa anne ve babası tatile gitmiş kız ise evde bakıcısı ile kalmıştı. Etrafa bakındı ancak tek gördüğü şey bakıcısının ölü bedeniydi. Birden bire bir telsiz gözüne çarptı. "Hey kimse var mı?" dedi telsizden Lee. Ardından telsizden gelen "Sen Kimsin?" sesi ile içinde bir umut doğdu. "Benim adım Lee. Sen Clementine olmalısın." dedi. Clementine bahçedeki ağaç evde olduğunu ve yaratıklardan burada saklandığını söyledi. "İyi ki bulmuşum yoksa açlık ve susuzluktan ölürdü" diye içinden geçirdi. Clementine ağaç evden Lee'ye el salladı ve aşağıya indi. Clementine "Sen kimsin?" diye tekrar sordu. Lee ise "Hayatta kalmaya çalışan bir insanım."diyerek cevap verdi. Lee Clementine'a ondan ayrılmamasını tembihledi. Clementine: "Ebeveynlerimi bulabilir miyiz?" diye sorunca Lee'nin boğazı düğümlendi. Lee ağlamamak için kendini zor tutarak "Evet, tabii ki." diyerek cevap verdi. Lee ve Clementine yemek aramak için evin önüne çıkınca 2 tane polis memuru gördü ancak polis memurları onlara silah doğrulttular. Arabanın arkasına saklanan Lee ve Clementine: "Biz arkadaş canlısıyız ateş etmeyin. Kızım var yanımda." dedi. Bunun üzerine polis memurları onlara yakındaki bir çiftliğe gitmeyi teklif etti. Bu teklifi kabul eden Lee Clementine ile birlikte arabaya doğru ilerler iken polis memurları zombiler tarafından saldırıya uğrar. Bir polis memuru başarsa da diğer polis memuru ısırılmıştır. Lee ve Clementine hemen arabaya atlayıp çiftliğe gider. Yolda polis memuru: "İsmin ne?" diye sorar ve Lee cevaplar. Polis Memurunun isminin Shawn olduğunu öğrenirler ve çiftliğe varırlar. Çiftlik sahibi onu süzer ve kulağına eğilip: "Kim olduğunu biliyorum" der. Bunun karşısında Lee'nin tüyleri diken diken olur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölülerin SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin