Arkalarında Osmanlı İmparatorluğu yani herkesin korktuğu babaları vardı.Azerbaycan arkasına döndü ve babasının gözlerinin içine bakarak
🇦🇿:(Korku ve endişe içinde)Merhaba baba
(Osmanlı):Azerbaycan saat kaç biliyor musun?
🇦🇿:*Kafasını yavaşça kaldırdı ve saate baktı saatin 20.30 olduğunu gördü ve babasına döndü*
(Osmanlı):Saat 20.30 değil mi?
senin bu saatte dışarıda ne işin var ayrıca saat 18.00'da akşam yemeği vardı geç kaldınız Azerbaycan beyDedi ve Bir anda zil çaldı ve Osmanlı İmparatorluğu kapıyı açtı.
🇰🇬:Amca sana bir şey söylememiz gerek
🇹🇲: Evet...Şey biz ebeveynlerimizle biraz tartıştık bu gece sizde kalabilir miyiz?
(Osmanlı):Bir şartla neden ebeveynlerinizle tartıştığınızı bana anlatacaksınız anlaşıldı mı?
-aynı anda-
🇰🇬:Anlaşıldı!
🇹🇲:Anlaşıldı!
(Osmanlı):*gülümseyerek* Hadi içeri girin... eeee ailenizin burda olduğunuzdan haberi var mı?
🇰🇬:Var
🇹🇲:Yoldayken mesaj attık onlara
(Osmanlı):Hadi bakalım oturunOsmanlı İmparatorluğu Azerbaycan'a ölümcül bir bakış attı ve salona doğru ilerledi.Azerbaycan koşarak ama sessiz adımlarla odasına ilerledi.Ablasının onun bilgisayarında bir şeyler yaptığını gören Azerbaycan ablasının arkasından yavaşça yaklaşmıştı ki ablası
🇹🇷:Baksana şunlara çok tatlılar
Dedi Azerbaycan ekrana baktı sonrasında ise
🇦🇿:Evet gerçekten tatlılarmış
Diyerek ablasına bir kedi fotoğrafı gösterdi
🇦🇿:Ama bu hepsinden daha tatlı bu arada neden kedi fotoğraflarına bakıyorsun?
🇹🇷:Hatırlarsan sınav var eğer okulda ilk 5'e girersem babam bana bu kedilerden bir tanesini alıcak bende bu yüzden kedi seçiyorum işte
🇦🇿:Sokaktan alsak daha iyi olmaz
mı sence?
🇹🇷Mahallede eğer bir tane bile kedi görürsen bana haber ver tamam mı?
🇦🇿:Offf bir şey dedik sanki yaBir anda içeri bodoslama dalan Kırgızistan ve Türkmenistan şeytani bir şekilde kahkaha attıktan sonra Türkmenistan telefonunu çıkardı ve Twitter'da rastgele bir hesaba girdiler ve
"Ya bize kişi başı 100 TL verirsiniz yada bu iki kişiyi amcama sevgiliniz diye tanıtırız" dediler ve ellerini para ister gibi açtılar iki kardeşte kuzenlerine şaşırmış gibi bakıyorlardı. Azerbaycan hemen onlara bir kitap göstererek "bunun ne olduğunu ikimizde iyi biliyorsunuz ve ablamla bana kişi başı keş olarak 150 TL vermesseniz bunu okulda sesli bir şekilde okurum anlaşıldı mı!?" Kırgızistan ve Türkmenistan Azerbaycan'ın elinde tuttuğu kitaba korku içinde bakıyorlardı.Türkmenistan yutkunarak "o-o benim g-günlüğüm mü?"
Hemen cebinden 150 TL çıkartan Türkmenistan parayı Türkiye'ye verdi sonrasında ise geri çekildi , kafasını öne eğdi Kırgızistan 100 TL uzattı "şu an yanımda bu kadar var kalanını yarın vericem" dedi fakat Azerbaycan buna inanmamıştı. Kırgızistan'a dönerek "Yalancı daha fazla olduğunu iyi biliyorum ya sen verirsin yada 100 lira olarak ben senden alırım" dedi ve gülümsedi şeytani bir şekilde. Kırgızistan cebinden 50 TL çıkardı ve Azerbaycan'a verdi.🇦🇿:Aferin adam olun... Şimdi toz olun gözüm görmesin sizi
🇹🇲🇰🇬:Pislik
🇦🇿:Anlamadım(!)
🇹🇲:Yok bir şey
*Fsıldayarak*
🇹🇲:Gıcık
🇦🇿:Neyse ablam nerdeEvet Türkiye salona gitmişti ve Azerbaycan'a fark ettirmeden cebinden onun parasını da almıştı. Bundan pişman değildi hatta mutluyduda. Osmanlı çocukların hepsini yanına çağırdı.
(Osmanlı):Çocuklar salona inin konuşmamız gerek
Çocuklar birbirlerine garip garip bakıp
Aşağı yani salona indiler.(Osmanlı):Biliyorsunuz ki ben yarın bir iş gezisine gideceğim bunun hakkında sizinle anlaşalım ve haberiniz olsun ben 1 ay yokum yani Türkiye güzel kızım Sen ve Azerbaycan'a emanet bu ev aynı zamanda da sizinle beraber Kazakistan ile Özbekistan burada sizinle kalacak sizin evde tek kalmanızı istemiyorum aynı zaman da Türkmenistan , Kırgızistan sizde bu evde kalacaksınız çünkü ebeveynlerinizle birlikte gideceğiz bu geziye Türkiye bu evi özellikle sana güvendiğim için bırakıyorum Tamam mı iyi bir abla ol ve kardeşinle kuzenlerine sahip çık iyi bir lider olacağını düşünüyorum.
Türkiye'nin gözleri dolmuştu evet yapacak bir şey yoktu belki ama ne yapsın ister istemez duygulanıyordu.
Azerbaycan ise babası için ne kadar endişelense de bir yandan da "benim babam çok güçlü kendini koruyabilir ve zaten altı üstü bir iş gezisi en fazla ne olabilir ki?" Diyerek kendini teselli ediyordu. Türkiye daha fazla dayanamadı ve babasına sarıldı artık göz yaşlarını tutmayı bırakmıştı. Türkiye babasına sımsıkı sarılmış"gitmeni istemiyorum içimde çok kötü bir his var lütfen gitme Baba" diyordu. Osmanlı'da her ne kadar gitmek istemessende gitmek zorundaydı.Türkiye babasından ayrıldı ve göz yaşlarını sildi.Osmanlı İmparatorluğu kızının alnından öptü ve "hadi gidin uyuyun saat çok geç oldu" dedi. Çocuklar onlar gibi başlarını salladılar.Odalarına gittiler çok yorgun oldukları için hemen uyumuşlardı.Türkiye kabus görüyordu evet ama kabus gördüğününde farkındaydı.Rüyasında Osmanlı İmparatorluğunun çok feci bir şekilde can verdiğini görmüştü.
Osmanlı İmparatorluğunun kafası kopmuş kaburga kemikleri dışarı çıkmış bir bacağı kopmuş ve sol eli ezilmişti.
Türkiye uykusundan uyanır uyanmaz tuvalete gitti ve midesinde ne varsa çıkardı , elini yüzünü yıkadı. Aynaya baktı ve ağzından bu sözlerin çıkmasına izin verdi "bu sadece bir kabus bunu sende biliyorsun" yavaşça kafasını çevirdi , saate baktı saat 04.56 idi. Türkiye banyodan çıktı ve odasına doğru ilerledi. Yatağında oturdu , kulaklığını taktı kendini biraz olsun sakinleştirebilmek için şarkı açtı dinlediği şarkının adı "Silent Cry" idi evet Türkiye belki bir stay değildi ama SKZ adlı grubun bir kaç şarkısını dinliyordu.
Bazı grupların da şarkıları vardı kütüphanesinde şarkı bir kaç kez tekrar ettikten sonra kulaklıklarını kulağından çıkardı. Çalışma masasının üzerine bıraktı. Yatağına sessiz adımlarla ilerledi ve yavaşça kıvrılıp son kez gökyüzündeki parlak ve güzel Ay'a gülümsedi "iyi uykular ay dede" dedi ve Kendini o güzel ve rahat uykunun kollarına bıraktı...